וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב פנתה לז'אן טבק, פיאניג'אני וזדובץ' עדיין בתמונה

11.11.2015 / 12:59

הצהובים הגישו הצעה למאמן פואנלברדה, אם כי המועמדים הנוספים לא ירדו מהפרק. גם באוורמן ואיבנוביץ' נלקחים בחשבון. אבן יעמוד על הקווים מול דרושפאקה (חמישי, 21:15, חי באתר), פבראני עשוי לחזור לסגל

one

בווידאו: מכבי אשדוד מביכה את מכבי תל אביב

מכבי תל אביב ממשיכה בניסיונתיה לאתר מאמן במקומו של גיא גודס, שפוטר בתחילת השבוע. שניים מבעלי הקבוצה, דייויד פדרמן ושמעון מזרחי, נמצאים בברצלונה ופועלים בכמה מישורים במקביל, כפי שפורסם בוואלה ספורט.

הצהובים פנו למאמן פואנלברדה, ז'אן טבק הקרואטי, שנחשב לאחד המועמדים המועדפים על ראשי הקבוצה. בעבר נחשב טבק לאחד הסנטרים הטובים ביבשת, ואף היה חלק מהשושלת הגדולה של יוגופלסטיקה ספליט בסוף שנות ה-80 ותחילת שנות ה-90. בשנתיים החולפות הוא שימש כעוזרו של פאבלו לאסו בריאל מדריד, וזכה עמה ביורוליג אשתקד.

מאמנים נוספים ברשימת המועמדים הם דירק באוורמן הגרמני, עימו התקיימה פגישה בברצלונה, דושקו איבנוביץ' וסימונה פיאניג'אני האיטלקי. מאמן בכיר פחות שהוצע לצהובים הוא יורי זדובץ' הסלובני, שמאמן את גזיאנטפ הטורקית.

דושקו איבנוביץ' מאמן פנאתינייקוס. ברני ארדוב
עדיין מועמד. דושקו איבנוביץ'/ברני ארדוב

בתוך כך, בקבוצה מתרכזים במשחק הגורלי מול דרושפאקה ביום חמישי (21:15, שידור חי באתר), כשמי שיעמוד על הקווים הוא אבי אבן. ראשי המועדון לא מודאגים מכך שאבן יעמוד על הקווים ומאמינים שהזעזוע ישפיע לטובה על השחקנים."השחקנים מודעים לכך שאחרי שהמאמן הולך, הם נבחנים בשבע עיניים ואף אחד לא יקבל את זה ששחקן לא יראה מחויבות", הסביר גורם בקבוצה.

הקבוצה תערוך את האימון המסכם שלה בצל המתיחות בין השחקנים הוותיקים והחדשים, כשבצוות המקצועי ערכו לא מעט שיחות עם הסגל, כששוב ושוב הודגש בפני השחקנים כי הקבוצה "חייבת להישאר ביחד".

לגבי הסנטר ויטור פבראני, השחקן עשוי לשוב לסגל מול הטורקים לאחר שערך אימונים עם הקבוצה, וייתכן ותהיה פניית פרסה לגביו. כזכור, גיא גודס לא רצה את השחקן ואחת הטענות נגד גודס במכבי היא שהמאמן מיהר להקפיא את השחקן, זאת למרות שפבראני טען כי הוא בכושר בשבועות האחרונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully