וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוגב אוחיון: "כרגע אנו לא ראויים להגיע לשום מקום", אוהדים קיללו את פארמר

12.11.2015 / 23:30

הגארד של מכבי תל אביב לא חיפש לתרץ אחרי ההפסד לדרושפאקה: "גודס לא הייתה הבעיה היחידה. אנחנו אשמים יותר ממנו". סמית': "תהיה משימה קשה להעפיל לטופ 16". ז'אן טבק מועמד מוביל

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מכבי תל אביב התרחקה הערב (חמישי) משמעותית מהטופ 16 אחרי עוד תצוגת נפל, הפעם הפסד ביתי לדרושפאקה הטורקית 84:73. הצהובים עברו זעזוע לא קטן השבוע אחרי ההפסד למכבי אשדוד עם פיטוריו של גיא גודס, אבל נראה שהמשבר עוד רחוק מלחלוף, כשגם אבי אבן, המאמן הזמני, לא הצליח לשנות משהו. פרט לטיילור רוצ'סטי שקלע 17 נקודות, אף אחד משחקני מכבי תל אביב לא הצליח לבוא לידי ביטוי, והצהובים חותמים את הסיבוב הראשון בשלב הבתים עם ניצחון אחד בלבד מחמישה משחקים רגע לפני המפגש השני בבית מול צסק"א מוסקבה.

פרט לשלט שהונף במהלך המשחק נגד אבי אבן עם הכיתוב "מתחת לכל אבן יש נחשים", בסיום המשחק עמדו אוהדים מאחורי הספסל של מכבי תל אביב וקיללו את ג'ורדן פארמר ושחקנים נוספים של המועדון. ז'אן טבק, מאמן פואנלברדה הספרדית, נחשב למועמד המוביל לאמן את הקבוצה. במקביל, במכבי תל אביב עוקבים אחרי מצבו של בריאן רנדל שנפצע במהלך המשחק וקיים חשש כי הוא סובל מזעזוע מוח, ובכל מקרה הוא צפוי להיעדר ביום שבת נגד עירוני נס ציונה.

מכבי תל אביב הפסידה לדרושפאקה

תמונת הסיכויים של מכבי תל אביב להעפיל לטופ 16

יוגב אוחיון שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
לא מתרץ. יוגב אוחיון/ברני ארדוב

דווין סמית' היה מאוכזב מאוד, ואמר בסיום: "נתנו להם סלים קלים, במיוחד לגבוהים. הקבוצה צריכה להתרכז. זה עכשיו או לעולם לא, נשארו משחקים חשובים. זו משימה קשה, אבל יש אמונה".

יוגב אוחיון: "התחושות קשות מאוד. ניסינו לשנות כמה דברים מבחינת הגישה. ציפינו להגיע בצורה כלשהי, והכול קרה הפוך. הם קלעו באחוז מטורף לשתיים. אנחנו לא מרוכזים. אנחנו כרגע לא ראויים לשום מקום. צריך להתרכז באיך להחזיר את הרכבת למקום, היא מחוץ למסילה. אנחנו לא משחקים בדרך שלנו. הסיטואציה הזו היא לא מה שהקבוצה יכולה להביא מעצמה, נעשה מאמץ להשיג את העלייה".

על כך שגם בלי גיא גודס הקבוצה נראית אותו דבר אמר אוחיון: "גודס לא היה הבעיה היחידה. כולנו אשמים כמוהו, אפילו יותר ממנו. אם דברים לא ישתנו בראש, נמצא את עצמנו במצב רע מאוד. נמשיך לעבוד קשה, אנחנו שואפים תמיד למעלה".

על השיחה שעשה עם השחקנים דייויד פדרמן אמר אוחיון: "דייויד אמר את מה שאמר, זה חלחל, אבל לפעמים דברים פשוט לא יוצאים כמו שרוצים. השבוע האחרון של האימונים היה טוב, פשוט אין לי הסבר. אני מאמין עד הדקה האחרונה, יש סגל שיכול לנצח כל קבוצה. אנחנו צריכים לאסוף את עצמנו עד המשחק נגד נס ציונה, לא נלך אחורה, נמשיך להסתכל קדימה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
ג'ורדן פארמר שחקן מכבי תל אביב (שמאל) עם בריאן רנדל. ברני ארדוב
עזב פצוע. רנדל/ברני ארדוב

המאמן הזמני, אבי אבן, אמר בסיום: "חד משמעית לא רציתי שכך זה יסתיים, לא היו מקומות לטעויות. לא היינו מרוכזים, אלו דברים קטנים שמייצרים מומנטום ופגעו. ניסיתי להחדיר אמונה ואגרסיביות בשחקנים, אבל השחקנים לא היו מרוכזים ולא סגרנו את הצבע".

על הסיכויים להמשיך לטופ 16 אמר אבן: "אנחנו נעשה הכול. מעכשיו ננסה לתת יותר ממה שנתנו. לא נתעסק באיך הקבוצה נבנתה, זה לא שלב הסיכומים. יש עוד דרך ארוכה, כשלא נצליח, ננתח דברים. אני שמח בשביל נס ציונה שהם רוצים לנצח אותנו, אבל אנחנו רוצים למצוא את הדרך לביטחון ולנצח ביום שבת. יש פה אנשים שמנהלים את המועדון המון שנים והם יחליטו מה נכון ומה לא".

טיבור אמבקווה: "אין הרבה מה להגיד, לא שיחקנו טוב. נשארו לנו חמישה משחקים ונצטרך לעשות את המירב נגד צסק"א בבית. לא מקובל לקבל כל כך הרבה נקודות לשתיים. לא נוכל להישאר עם הראש למטה, נצטרך לעבוד יותר קשה ממה שעבדנו עד עכשיו".

תוצאת הסיום המפתיעה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully