וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: מכבי תל אביב הסתבכה אחרי הפסד 84:73 לדרושפאקה

יכולת חלשה מאוד של הצהובים העמיקה את המשבר שלהם ביורוליג, כשגם אבי אבן שעמד על הקווים לא הצליח להושיע ומכבי תל אביב עם ניצחון אחד בלבד מחמישה משחקים. רוצ'סטי היה הבולט עם 17 נקודות, רנדל נפצע ומכבי תל אביב מתרחקת מהטופ 16

ברני ארדוב

אם מישהו קיווה לראות משהו חדש ממכבי תל אביב אחרי סיום הקדנציה של גיא גודס, נאלץ להתבדות. הצהובים רשמו עוד תצוגת נפל בעונה החלשה שלהם ורשמו הפסד ביתי מביך לדרושפאקה הטורקית 84:73, תוצאה שמסבכת אותם משמעותית בניסיונם להגיע לטופ 16. בכך למעשה מכבי תל אביב מסיימת את הסיבוב הראשון בשלב הבתים עם ניצחון בודד על דינמו ססארי, כשבכל ארבעת המשחקים האחרים הם רשמו הפסדים.

רק בתחילת השבוע הכריזה מכבי תל אביב על זעזוע גדול כשהמאמן נאלץ לעזוב אחרי עוד הפסד כואב בליגה למכבי אשדוד. אבי אבן תפס את מקומו על הקווים וקיווה להציל את הספינה הטובעת, אבל גם המאמן הזמני לא הצליח לשנות הרבה. וזה לא שהיריבה הטורקית הייתה מפחידה כל כך. פרט לטיילור רוצ'סטי שסיים עם 17 נקודות והיה הקלעי הבולט, אף אחד במכבי תל אביב לא הצליח לקחת אחריות. ההגנה של הצהובים הייתה רעה מאוד והיריבה הטורקית עשתה את המוטל עליה כשמנוצ'ר מרקוישווילי סיפק את הסחורה עם 22 נקודות. יחד עם 16 של סמיח ארדן הטורקים הכתיבו את הקצב וגרמו לקהל הצהוב לעזוב לפני שריקת הסיום.

הרבע הראשון היה צמוד והסתיים ב-20:20, עד המחצית מכבי תל אביב הובילה ל-37:39, אבל הרבע השלישי היה רע במיוחד עם 14:23 לדרושפאקה, וכל הניסיונות של הצהובים ברבע האחרון לקזז את ההפרש שנוצר והגיע לעשר פשוט לא צלחו. דרושפאקה רושמת את ניצחונה השני העונה, בעוד מכבי תל אביב תצטרך לעבוד הרבה יותר קשה כדי להציל לעצמה את העונה האירופית רגע לפני המפגש מול צסק"א מוסקבה ביד אליהו בשבוע הבא.

כל התסריטים לקראת המשך העונה האירופית של מכבי תל אביב

תוצאת הסיום המפתיעה/ברני ארדוב

רבע 1

מכבי תל אביב עלתה בחמישייה עם דווין סמית', בריאן רנדל, יוגב אוחיון, טיילור רוצ'סטי וארינזה אונואקו. דרושפאקה פתחה עם רג'י רדינג, סמיח ארדן, מנוצ'אר מרקוישווילי, ג'יימון גורדון ומילקו בייליצה.

בריאן רנדל קלע את הנקודות הראשונות במשחק, אבל ההגנה של מכבי תל אביב הייתה חדירה בפתיחה ואפשרה לטורקים לחדור בקלות. אונואקו דאג לנקודות בצהוב, אבל הבולט בשורות דרושפאקה באותן דקות היה סמיח ארדן שהעלה את האורחים ל-8:13 בדרך לקלוע עשר נקודות משלו. טיילור רוצ'סטי היה אחראי לשלשה הראשונה במשחק והעלה את הצהובים ליתרון, אך הרבע הסתיים ב-20:20.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
טיילור רוצ'סטי שחקן מכבי תל אביב (ימין) מול דרושאפקה. ברני ארדוב
השלשה הראשונה במשחק הייתה שלו. רוצ'סטי/ברני ארדוב
אבי אבן מאמן זמני מכבי תל אביב עם רפי בוגטין. ברני ארדוב
משחק ראשון ואחרון כמאמן מכבי תל אביב? אבי אבן לצד רפי בוגטין/ברני ארדוב

רבע 2

ויטור פאברני שלא שיחק בכל התקופה האחרונה ועלה באמצע הרבע הראשון סיפק נקודות ראשונות בפתיחת הרבע השני. ג'ורדן פארמר, שראה גם הוא את תחילת המשחק מהספסל, סיפק שלשה חשובה והשאיר את היתרון בצד של הצהובים. שתי הקבוצות התקשו לברוח אחת לשנייה. רנדל ולנדסברג קלעו נקודות לצהובים ופארמר המשיך ל-30:35, אך עד סוף המחצית הפער קוזז ל-39:37.

דווין סמית' שחקן מכבי תל אביב מול רג'י רדינג שחקן דרושאפקה. ברני ארדוב
לא הצליח להשתלט על העניינים. סמית'/ברני ארדוב
ג'ורדן פארמר שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
שוב אכזב. פארמר/ברני ארדוב

רבע 3

אונואקו קלע את הנקודה הראשונה של מכבי תל אביב ברבע הזה מהעונשין, אבל סקוטי ווילבקין צלף שלשה. רוצ'סטי ענה עם אחת משלו בצד השני. הטורקים נהנו מנקודות קלות אחרי הגנה לא מספיק אגרסיבית של הצהובים. שלשה של מרקוישווילי העבירה את המומנטום לדרושפאקה שהצליחה לברוח לשבע הפרש, אבל מכבי תל אביב עצרה את ההתלהבות של היריבה כשיוגב אוחיון צלף שלשה. אלא שדרושפאקה הייתה טובה יותר בדקה האחרונה וירדה בסיומו של הרבע ביתרון 53:60.

אוהדי מכבי תל אביב עם שלט נגד אבי אבן. ברני ארדוב
השלט שהוקדש לאבי אבן מאוהדים של מכבי תל אביב/ברני ארדוב
בריאן רנדל שחקן מכבי תל אביב (שמאל). ברני ארדוב
נפצע. רנדל/ברני ארדוב

רבע 4

מרקוישווילי המשיך להיות האיש החם אצל דרושפאקה אחרי שסיפק שתי שלשות חשובות מבחינתם של הטורקים בדרך ל-53:66 אחרי פחות מדקה בתוך הרבע. רדינג גם הוא צלף שלשה, אבל רוצ'סטי החזיר בצד השני ובכל מקרה סמית' הקטין לעשר. רנדל נפצע וירד מסוחרר מהפרקט היישר לחדר ההלבשה. הטורקים קיוו לשמור על המומנטום, אבל אז פארמר קלע שתיים, הוריד את ההפרש רק לשמונה, והצליח סוף סוף להעיר הערב את הקהל ביד אליהו. אבל מיד לאחר הרגע הזה, דרושפאקה דאגה שלא לאבד את הראש, גורדון קלע שתיים חשובות, הפער חזר לעשר ומכבי תל אביב התקשתה לייצר נקודות. הקהל החל לעזוב את ההיכל כדקה וחצי לסוף ולא הפסיד שום דבר כשהצהובים ירדו מנוצחים 84:73.

יוגב אוחיון שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
לא עובד. אוחיון/ברני ארדוב
אבי אבן מאמן זמני מכבי תל אביב. ברני ארדוב
נראה מיואש. אבן/ברני ארדוב

סטטיסטיקה

קלעו למכבי תל אביב: טיילור רוצ'סטי 17 נקודות (6/11 מהשדה), דווין סמית' 14 (6/13 מהשדה), ג'ורדן פארמר 10 (4/10 מהשדה) ו-5 אסיסטים, בריאן רנדל 10, יוגב אוחיון 8, ארינזה אונואקו 5, ויטור פבראני 4, סילבן לנדסברג 3, אייק אופייבו 2. טרבור אמבקווה (18:35 דקות), גיא פניני (4:43) שותפו, אך לא קלעו.

קלעו לדרושפאקה: מנוצ'אר מרקושווילי 22 נקודות (7/12 מהשדה), סמיח ארדן 16 ו-5 ריבאונדים, מילקו בייליצה 11 ו-8 ריבאונדים, סקוטי ווילבקין 9, לוק הראנגודי 8, ג'מון גורדון 6, רג'י רדינג 4 ו-4 ריבאונדים, אנדר ארסלאן 4, אמיר פרלדז'יץ' 2, פורקאן אלדמיר 2. מרכוס סלוטר (17:23 דקות) שותף, אך לא קלע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully