וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשמעות של אי העפלה לטופ 16: הפסד של למעלה מ-20 מיליון שקלים

13.11.2015 / 8:53

אחרי עוד הפסד וכאשר השלב הבא הולך ומתרחק, ראשי מכבי תל אביב מתחילים לחשב את הנזק הכלכלי הגדול. בקבוצה מנסים לשחרר את המאמן ז'אן טבק מקבוצתו הספרדית. ג'ורדן פארמר, שספג קללות בסיום, סירב להתראיין. בריאן רנדל סבל מזעזוע מוח וחבלה בעין וייעדר 5-10 ימים

ברני ארדוב

כמו אחרי לא מעט משחקים העונה, גם אמש (חמישי) שררה אכזבה רבה במכבי תל אביב, לאחר שהקבוצה הפסידה פעם נוספת במסגרת היורוליג, 84:73 ביתי מול דרושפאקה. הצהובים ירדו למאזן 4:1, כולל שני הפסדים ביד אליהו וקשה לראות במצבם הנוכחי איך הם הופכים את המצב ועולים לטופ 16.

אם ראשי הקבוצה קיוו שהזעזוע יעשה את שלו ואחרי השינוי בעמדת המאמן והפיטורים של גיא גודס, הקבוצה תצליח לצאת לדרך חדשה, הם התבדו, כאשר אבי אבן, שעמד על הקווים, לא הצליח לשפר את המצב. במכבי תל אביב מודעים לכך שמשמעותה של אי העפלה לטופ 16 העונה היא הפסד כלכלי של למעלה מ-20 מיליון שקלים עבור המועדון. בקבוצה לא שוללים שחרור של כמה שחקנים אם היכולת לא תשתפר. בריאן רנדל, שסבל מזעזוע מוח לאחר מכה שספג בפניו ברבע הרביעי, נותר בהשגחה רפואית בסיום המשחק ויצא מההיכל כשהוא מטושטש. הוא לא ישחק בליגה מחר מול נס ציונה (18:00, ערוץ 1). רנדל סובל גם מחבלה בעין, הוא נבדק הלילה בבית החולים איכילוב וייאלץ להיות מושבת מפעילות 5-10 ימים.

שחקני מכבי תל אביב. ברני ארדוב
העונה הולכת לאיבוד/ברני ארדוב

אווירת הנכאים הורגשה היטב בסיום, כאשר הבכירים במכבי תל אביב נותרו במתחם חדרי ההלבשה עד לשעה אחת בלילה והמשיכו לדבר ביניהם על פתרונות אפשריים למשבר בו נמצאת הקבוצה. כפי שפורסם בלעדית בוואלה! ספורט, ההנהלה פנתה לז'אן טבק, מאמנה של פואנלברדה מהליגה הספרדית והוא המועמד המוביל לאימון הקבוצה. במקביל, במכבי תל אביב פועלים מול פואנלברדה עצמה ומנסים להשיג ממנה את שחרורו של טבק.

חדר ההלבשה הצהוב היה עגום מתמיד בסיום. השחקנים ספגו בוז רועם מהקהל ברבע שנשמע הבאזר וכ-20 אוהדים אף קיללו את ג'ורדן פארמר ושחקנים נוספים כאשר אלה ירדו לחדר ההלבשה. שלא כהרגלו, פארמר נראה מדוכדך, ישב עם גבו לעיתונאים וסירב להתראיין.

ויטור פבראני שחקן מכבי תל אביב עם ג'ורדן פארמר. ברני ארדוב
הפנים אומרות הכול. פארמר ופבראני/ברני ארדוב

סילבן לנדסברג אמר לאחר המשחק לוואלה! ספורט: "זו הרגשה כל כך קשה ולא נעימה. אנחנו לא עומדים בציפיות שלנו, אבל חייבים לשמור על הראש מורם ולעבוד קשה יותר כדי לצאת מהמצב. אין דרך אחרת. יש לנו ירידות באנרגיה ובריכוז במהלך המשחק ואי אפשר להראות כך, כי היריבה מגיעה ומצמצמת את היתרון. אני לא מוכן לאבד תקווה, מכבי זה מועדון שהכל יכול לקרות בו, גם אם נראה שאי אפשר לצאת מהמצב. אנחנו באים להתאמן ולעבוד קשה, זה מה שעושים ולא משנה מי המאמן".

טיילור רוצ'סטי הוסיף: "גם במחצית הראשונה ביצענו לא מעט טעויות שאנחנו לא עושים בדרך כלל. לא הצלחנו לבצע את תוכנית המשחק שלנו וכשעושים טעויות, זה בסוף הופך להפסד. צריך לצאת מהמצב הזה, זה משחק קבוצתי, אז חייבים לסמוך אחד על השני, לשמור על גישה חיובית ולעבוד חזק כבר מהאימון הבא. איך אני מרגיש אישית עם המצב? אני רק מנסה לנצח משחקים". אייק אופייבו סיכם: "זה משחק מאכזב מאוד. לא היינו מרוכזים מספיק במחצית השנייה. חייבים לקחת את זה משחק אחר משחק, אין מה לעשות במקרה כזה. פשוט לעבוד קשה ולנסות לצאת מהמשבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully