וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדן פארמר: "גודס החליט להכניס שחקנים אחרים, אני תומך בו"

30.10.2015 / 8:38

כוכב מכבי תל אביב שמר על קור רוח אחרי הספסול מול ססארי: "כולנו באותה קבוצה". רוצ'סטי: "זו יכולה להיות נקודת המפנה שלנו לעונה". דווין סמית': "שחקנים מתחילים להבין איפה הם"

ברני ארדוב

לאחר שלושה הפסדים רצופים, מכבי תל אביב השיגה אמש (חמישי) ניצחון בכורה ביורוליג, כשגברה בביתה 63:79 על ססארי והורידה, לפחות באופן זמני, את מפלס הלחץ. הצהובים התקשו במשך לא מעט דקות במחצית הראשונה, אך דווין סמית' הצטיין עם 22 נקודות והוליך אותם לניצחון החשוב.

נראה כי גיא גודס החליט לערוך סדרת חינוך לג'ורדן פארמר. הכוכב הגדול קיבל תשע דקות בלבד, סופסל למשך כל המחצית השנייה וסיים ללא נקודות. בהיעדרו הצטיין יוגב אוחיון עם 10 נקודות, 6 אסיסטים והגנה טובה מאוד. כשנשאל על כך גודס, בחר להשיב בצורה תקיפה: "הלכתי עם השחקנים שהרגשתי שהם הכי בפנים והכי שם. יש לנו הרבה שחקנים טובים ואנשים לא הולכים עם ארנקים על המגרש". פארמר ניסה לשמור על ארשת פנים דיפלומטית בחדר ההלבשה אך השפעת הספסול ניכרה על פניו, וזה עוד לפני שהיה מודע לעקיצה התקיפה של המאמן כלפיו.

"זו ההחלטה של המאמן. הוא המאמן והוא בחר להכניס שחקנים אחרים, אז עודדתי ותמכתי בהם מהספסל", אמר פארמר. לשאלה כיצד קורה שבמשחק כל כך חשוב אינו משחק במחצית השנייה, השיב: "צריך לשאול את המאמן. אני תומך בו. יש 15 שחקנים בחדר ההלבשה והצוות המקצועי צריך לבחור מי משחק. זה לא קשור לג'ורדן פרמאר או פארמר מול המאמן, או לשחקן כזה או אחר, אנחנו כולנו באותה קבוצה. הצוות המקצועי החליט שלשחקנים אחרים יש את מה שהיינו צריכים, ואני תומך בהם".

פארמר התייחס גם לניצחון עצמו ואמר: "זה היה חשוב מאוד לנצח, שמחתי לראות את בריאן רנדל חוזר לפרקט, הוא הבדל משמעותי כשהוא נמצא על המגרש. רנדל עושה דברים שאפילו לא נראים בסטטיסטיקה. זו עונה ארוכה, נפסיד כמה משחקים, אבל צריך להמשיך לשחק ולנצח". על השמועות סביב עתידו של גיא גודס אמר הגארד: "גיא המשיך להגיד לנו להיות ביחד ולהישאר חיוביים השבוע ושאנחנו יכולים לצאת מהבור שכולם מסביב החליטו שבו אנחנו נמצאים. זה מה שהוא אומר לנו, נמשיך לעבוד עבורו".

מכבי ת"א ניצחה את ססארי, ג'ורדן פארמר יובש על הספסל

גיא גודס עקץ את פארמר: "אנשים לא הולכים עם ארנקים במגרש"

מכבי תל אביב חזרה לנשק הישן: אהרל'ה ויסברג מנתח

ג'ורדן פארמר שחקן מכבי תל אביב עם בריאן רנדל, גיא פניני. ברני ארדוב
אין כעס, לפחות כלפי חוץ. פארמר על הספסל/ברני ארדוב

דווין סמית' שהצטיין אמר לוואלה! ספורט: "זה היה משחק חשוב, היינו חייבים להיות מרוכזים במשחק כמה שיותר. למה הצגתי משחק טוב? כי היה לי חשוב שננצח, החלטתי שננצח אז פשוט רציתי להביא את כל מה שהיה לי במשחק הזה. אנחנו צריכים לשחק יחד ולהישאר יחד, יש לנו הרבה שחקנים חדשים וייקח להם זמן להבין את הצורה שבה צריך לשחק בקבוצה .הכנסנו את עצמנו לבור ונצטרך למצוא דרך לצאת ממנו. בכל עונה היו לנו עליות ומורדות, אולי זה לוקח זמן אבל אני מרגיש ששחקנים מתחילים להבין איפה הם".

טיילור רוסצ'טי הוסיף: "זה היה משחק חשוב כי רצינו לשוב למסלול הנכון. היתה לנו התחלה קשה אבל אנחנו בדרך הנכונה, יש לנו מטרות ואנחנו משתפרים ואני מקווה שהניצחון הזה מראה איזו קבוצה אנחנו יכולים להיות. זו יכולה להיות נקודת המפנה שלנו לעונה, לפעמים זה כל מה שנחוץ כדי לעשות שינוי. השמועות לגבי גיא גודס? לא הרגשנו שהוא לחוץ השבוע, התקשורת תעשה מה שהיא צריכה, אבל גיא מאמין בנו וכך אנחנו בו, יצאנו ושיחקנו עבורו, עבור עצמנו ועבור הקהל שלנו".

מי שיצא מוקדם מחדר ההלבשה ונראה מדוכדך הוא ויטור פבראני, שכלל לא נכלל בסגל ועזב את המתחם מהר, בלי לדבר עם אנשים. גודס, כך נראה, כבר קיבל את ההחלטה לגבי השחקן ומעוניין בשחרורו, אולם כפי שכבר פרסמנו, לא מעט מחלוקות נסבו במועדון גם לגבי עתיד הסנטר הברזילאי.

עוד בוואלה!

המהפכה של וואלה Fiber שתחסוך לכם בעלויות הטלוויזיה והאינטרנט

לכתבה המלאה
טיילור רוצ'סטי מכבי תל אביב מול דייויד לוגן דינמו ססארי. ברני ארדוב
"שיחקנו עבור גודס והקהל". רוצ'סטי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully