וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוותיקים לקחו פיקוד: מכבי תל אביב חזרה לנשק הישן

29.10.2015 / 23:18

הרכש הנוצץ והמסיבי נשלח לאחור, ג'ורדן פארמר סיים לראשונה בלי סל - ועל ניצחון הבכורה של הצהובים חתומים אלה שהיו שם כבר בעבר. כלומר, יוגב אוחיון, דווין סמית', ואיך לא, מרקז היינס

ברני ארדוב

קריאת ההשכמה הראשונה הגיעה בשעה 11:46. מכבי תל אביב שלחה אי-מייל לעשרות אלפי מכותבים במועדון האוהדים, תחת הכותרת המבטיחה "הטבה חסרת תקדים לחברי מכביסט: 1+1 על כרטיסים למשחק הערב". אחר כך, לראשונה זה מי-יודע-כמה-זמן, נפתחו הקופות ביד אליהו בערב חמישי של יורוליג.

אל דאגה, למעט כיסא פה וכיסא שם, ההיכל התמלא ובספרי ההיסטוריה נרשמה עוד נוכחות של 11 אלף צופים. אבל המונח "סולד אאוט", שהפך מובן מאליו גם בימי אובדן אליפויות, משברים, הדחות כואבות ורצפי הפסדים, יצא לפתע מהלקסיקון - לפחות לערב אחד. וזו כבר אמירה. האימפריה בצהוב, עם הקהל הכי נאמן באירופה, נתקעה עם כמה עשרות או מאות כרטיסים ללא דורש.

גיא גודס עקץ את ג'ורדן פארמר אחרי הניצחון על דינמו ססארי
כמה טוב שבאתם: מכבי תל אביב ניצחה את ססארי

יוגב אוחיון מכבי תל אביב. ברני ארדוב
הוביל את הווטרנים. אוחיון/ברני ארדוב

עמוד הפייסבוק של אהרל'ה ויסברג | מאחורי הק?ל??עים

זה היה ערב של ציוותים חדשים, מוזרים ולא הגיוניים בעליל. לפני הפתיחה היה חיבוק מעושה משהו בין גיא גודס לדני פדרמן, והיה מי שדאג מראש לצלם בהיכון שיוכל לתעד את הרגע הנדיר; ג'ורדן פארמר וטיילור רוצ'סטי פתחו לראשונה יחד בחמישייה, אבל גם מזה לא נשאר הרבה.

הצמד ג'ורדן טיילור התפרק אחרי פחות מחמש דקות, והשחקן בגופייה מספר 1 חווה את סידרת החינוך הראשונה שלו בארץ הקודש. בתשע הדקות שלו על הפרקט, ססארי ניצחה 12:22; אחרי 38 הופעות ביורוליג, הוא סיים בפעם הראשונה ללא סל, והוא גם ירד בפעם הראשונה לנתון חד ספרתי בטור הדקות.

מכבי נמצאת בימים שבהם שום דבר לא אמור להילקח כמובן מאליו. אפילו לא יתרון זעום בבית; בשבוע האחרון היא כבר אירחה את אוניקאחה מלאגה והפועל ירושלים, ולא סתם הפסידה - היא הוליכה רק למשך 21 שניות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חיבוק מרגש עם גודס לפני המשחק. דני פדרמן/מערכת וואלה!, צילום מסך

ואחרי כל הרכש המסיבי, הררי הציפיות וטונות המילים, צץ במוחו של גיא גודס רעיון: להעלות את הווטרנים. בפיגור 13:7 הוא נתן צ'אנס לשילוב בין יוגב אוחיון לסילבן לנדסברג בקו האחורי, אחר כך צירף אליהם גם את גיא פניני, על הפרקט היה גם דווין סמית' (שחלף על פני נייט האפמן בדירוג הקלעים ההיסטורי), וביחד הם הטיסו את הצהובים ליתרון 20:24.

לכאורה, רגע נטול חשיבות. בפועל - לראשונה העונה, מכבי הוליכה בהפרש של יותר מסל אחד במשחק יורוליג.

seperator

במשך שבע שנים שלטה מונטפסקי סיינה ללא עוררין בכדורסל האיטלקי, זכתה בכל האליפויות ולא השאירה ליריבותיה יותר מפירורים. אבל לפני שנה וחצי, ביום סגרירי אחד, בוצע הטרייד שהביא לחילופי השלטון.

הטוסקאנים, בעיצומו של משבר כלכלי איום, מכרו את כוכבם הגדול דניאל האקט לארמאני מילאנו והכתירו אותה מראש לאלופה. הם קיבלו תמורתו את מרקז היינס, שדווקא לא היה כל כך רע, אבל נצרב בזיכרון בתור הזר שסימן את הקץ לתור הזהב ואת בואו של תור הזנב.

אז אותו היינס, שסימן גם את חילופי המשמרות (הזמניים?) בישראל בעונה שעברה, ירה שלושה איירבולים עוד לפני ההפסקה. מעניין מי הציניקן שבחר לתת לו דווקא את הגופייה מספר 0. אין גבול לאיטלקים האלה.

האקסים הלא מיתולוגיים של מכבי - היינס, ג'ו אלכסנדר ודיוויד לוגאן - הוכיחו שלא הרבה השתנה וחיברו ערב נורא של 7 מ-35 מהשדה ב-92 דקות משותפות. מתברר שתמיד יכול להיות גרוע יותר, ושלא תמיד צריך להתרפק בערגה נוסטלגית על מה שהיה.

בריאן רנדל שחקן מכבי תל אביב (שמאל) מול ג'ו אלכסנדר שחקן דינמו ססארי. ברני ארדוב
במכבי תל אביב התגעגעו אליו. מהצד השני. אלכסנדר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully