וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא גודס עקץ את פארמר: "אנשים לא הולכים עם ארנקים במגרש"

29.10.2015 / 22:57

המאמן הסביר את ספסולו של הרכז ששיחק 9 דקות בלבד: "יש לנו הרבה שחקנים טובים". על יוגב אוחיון: "הקשיחות שלו מחפה על הרבה דברים אחרים". דווין סמית': "הכנסנו את עצמנו לבור"

ברני ארדוב

סוף סוף קצת נחת במכבי תל אביב: הצהובים השיגו הערב (חמישי) ניצחון בכורה ביורוליג, 63:79 על דינמו ססארי החלשה. מכבי לא הציגה יכולת גדולה מול היריבה החלשה, אבל דווין סמית' הוליך אותה כמעט לבדו לניצחון הזה עם 22 נקודות. ג'ורדן פארמר הרכש הגדול של הקיץ הציג יכולת חלשה וסופסל כל המחצית השנייה על ידי גודס, כשיוגב אוחיון מקבל את המושכות ותורם 10 נקודות, 6 אסיסטים ובעיקר מנהיגות והרבה מאוד הגנה.

מכבי ת"א ניצחה את ססארי, ג'ורדן פארמר יובש על הספסל

גיא גודס מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
ניצחון בכורה ביורוליג. גיא גודס/ברני ארדוב

גיא גודס אמר בסיום: "יש אנחת רווחה כי ניצחנו. כולם יודעים מה עברנו בשבועיים האחרונים. זה חשוב למועדון ולקהל. אני יכול לשלוט על הדברים שלי, לא על דברים מבחוץ. לי חשוב שהקבוצה תחזור למסלול שהייתה בו לפני התקופה האחרונה, והיום עשינו צעד קטנטן. יש לנו הרבה דברים לשפר והרבה שחקנים להכניס לעניינים. לא ראיתי את סילבן ברמה ההגנתית הזו ארבע שנים. הכי חשוב שניצחנו".

על ספסולו של ג'ורדן פארמר: "לא נגמר הקרדיט. הלכתי עם השחקנים שהרגשתי שהם הכי בפנים והכי שם. יש לנו הרבה שחקנים טובים ואנשים לא הולכים עם ארנקים על מגרש. יוגב היה פנטסטי, הן מבחינה הגנתית והן התקפית. אין לי שום דבר אישי נגד אף אחד וברור שזה היה מקצועי. רוצ'סטי היה פה ושם, סילבן היה טוב וזה ההרכב שבנה את ההפרש. זה לא אומר כלום לגבי ההמשך".

על יוגב אוחיון: "לא בכדי הוא הגיע לאן שהוא הגיע. הקשיחות שלו, מוסר העבודה, הרצינות והרצון מחפים על הרבה דברים. בתחילת השנה אמרתי לאנשים שהם יראו שהוא יהיה האיש שיאזן בין ההגנה להתקפה".

דווין סמית': "יש לנו הרבה שחקנים חדשים וייקח להם זמן להבין את הצורה שבה צריך לשחק במכבי. צריך להילחם ולשחק חזק כדי להיות במכבי. כל משחק חשוב. הכנסנו את עצמנו לבור ונצטרך למצוא דרך לצאת ממנו".

יוגב אוחיון מכבי תל אביב. ברני ארדוב
נכנס היטב לנעליים של פארמר. יוגב אוחיון/ברני ארדוב

יוגב אוחיון שהצטיין הערב אמר בסיום: "אני חושב ששינינו דברים ופה מגיעה מילה טובה מאוד לצוות שהכין אותנו יוצא מהכלל למשחק הזה. עצרנו אותם על 63 נקודות ופה מגיע לנו כל הכבוד. מפה אנחנו צריכים להתחיל רק לנצח". על הלחץ בתקופה האחרונה: "במועדון הזה יש תמיד לחץ, גיא שמר עלינו ודאג שאף אחד לא ייגע בנו. ידענו באיזה מצב אנחנו, שיחקנו בשבילו. לא עשינו עדיין כלום, צריך לקחת מזה את הדברים החיוביים ולחשוב כבר על המשחק מול חולון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully