וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: מכבי תל אביב ניצחה 63:79 את ססארי

אחרי שני ההפסדים ביורוליג, הצהובים חגגו סוף סוף ניצחון על האלופה האיטלקית והוסיפו שקט לגיא גודס. רוצ'סטי (6 נקודות) ופארמר (0) לא היו פקטור, אבל דווין סמית' התפוצץ עם 22 והזכיר לכולם מי הכוכב האמיתי של הקבוצה הזו. בשבוע הבא: באמברג בחוץ

ברני ארדוב

סוף סוף קצת שקט: מכבי תל אביב הלחוצה יכולה לשחרר חיוך קטן. הצהובים, שהגיעו הערב (חמישי) ליד אליהו אחרי שני הפסדים כואבים לצסק"א מוסקבה ולמלאגה ואחד להפועל ירושלים חגגו ניצחון ראשון באירופה, 63:79 על דינמו ססארי החלשה, ואחרי השבוע הקשה שעבר על הקבוצה נראה שגם גיא גודס יכול להיות מרוצה ממה שהוא ראה הערב. אם בשבועיים האחרונים דיברו על מעמדו, נראה שלפחות עד המשחק הבא בליגה ביום ראשון בחוץ נגד הפועל חולון השיחות לא יעסקו במעמדו.

הערב קיבלנו בעיקר הצגה של איש אחד, דווין סמית'. אם הקבוצה נבנתה בתחילת השנה סביב ג'ורדן פארמר וטיילור רוצ'סטי, הרי שהשניים לא היוו פקטור כמעט בכלל. פארמר סופסל במרבית שלבי המשחק ולא קלע נקודות בתשע הדקות שלו על הפרקט, בעוד רוצ'סטי הספיק ללקט שש נקודות. סמית', לעומתם, נלחם על כל כדור, צלף חמש משש מהשלוש וסיים עם 22 נקודות לצד שבעה ריבאונדים.

סמית'/ברני ארדוב

עוד לפני המשחק החליט גיא גודס להוציא מהסגל של דרגאן בנדר, בן טיפוחיו של מנהל הקבוצה, ניקולה וויצ'יץ', ולהציב במקומו את איתי שגב. ססארי הציגה לראווה במשחק שלושה אקסים של הצהובים, מרקיז היינס, ג'ו אלכסנדר ודייויד לוגן, אבל האיטלקים פשוט לא היו טובים וניסו לחולל נזק ברבע הראשון שבסיומו הם ירדו ביתרון 15:17. אלא שהחל מהרבע השני מכבי תפסה בעלות על המשחק, ולא אפשרה לססארי לקלוע נקודות קלות. אחת העדויות לשיפור בהגנה באה לידי ביטוי מהעובדה שיריבתה של מכבי לא קלעה יותר מ-17 נקודות בכל אחד מהרבעים.

ובכל מקרה, מוקדם מדי מבחינת מכבי תל אביב לחשוב שהמשבר כבר מאחוריה. המאבק על מקום בטופ 16 יימשך בשבוע הבא במשחק החוץ נגד באמברג הגרמנית, יריבה קצת יותר איכותית שמולה אפשר יהיה לדעת האם היה זה מקרה יוצא דופן או שאכן מכבי תל אביב עלתה על הגל.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
ג'ורדן פארמר שחקן מכבי תל אביב עם בריאן רנדל, גיא פניני. ברני ארדוב
לא נספר. פארמר עם הגב/ברני ארדוב

רבע 1

מכבי תל אביב עלתה בחמישייה עם חמישה אמריקאים: ג'ורדן פארמר, דווין סמית', בריאן רנדל, טיילור רוצ'סטי וטרבור אמבקווה. ססארי עם מרקיז היינדס, דייויד לוגן, ג'ו אלכסנדר, כריסטיאן איינגה, ירוויס ורנאדו.

בריאן רנדל החל את המשחק עם נקודות ראשונות לצהובים, אבל ג'ו אלכסנדר דאג גם הוא לקבוצה שלו והעלה אותה על הלוח. ססארי הייתה דומיננטית בריבאונד ההתקפה, ונראתה נחושה יותר, כשהיינס היה חתום על השלשה הראשונה במשחק ומיד אחרי כן איינגה העלה ל-4:11. אחרי פסק זמן של גיא גודס, הצהובים התעוררו כשסמית' צלף שלשה ומיד לאחר מכן אוחיון דהר קדימה והוריד רק לשתיים. הרבע הסתיים ב-15:17 לאיטלקים.

בריאן רנדל מכבי תל אביב מול ג'ו אלכסנדר דינמו ססארי. ברני ארדוב
סוף סוף יכולים לחייך. רנדל במאבק עם אלכסנדר/ברני ארדוב

רבע 2

ססארי פתחה עם שלשה של רוק סטיפצ'ביץ', אבל סמית' הראה שהוא האיש החם הערב של הצהובים וטיפס לשמונה נקודות אישיות, ובעקבותיו אוחיון קיזז רק לנקודה. חם כבר אמרנו? סמית' היה אחראי מיד לאחר מכן לשלשה שהעלתה את הצהובים ליתרון ראשון במשחק (20:22). ססארי התקשתה גם בפעולות קלות, ומכבי ניצלה זאת עם נקודות של לנדסברג ורנדל. גם אמבקווה הצטרף להתלהבות שגרמה לקהל להידלק בדרך ליתרון שמונה. בנקודה הזו ססארי הצליחה להשתחרר ולרוץ, כשאיינגה צלף שלשה והמשיך עם שתיים נוספות אחרי איבוד של פניני בדרך ליתרון 33:32, אבל סמית' השאיר את היתרון לצהובים במחצית, 33:35.

טיילור רוצ'סטי מכבי תל אביב מול דייויד לוגן דינמו ססארי. ברני ארדוב
לא היווה פקטור. רוצ'סטי במפגש עם לוגן/ברני ארדוב

רבע 3

ורנאדו המשיך להיות האיש החם בצד של ססארי, אבל מכבי תל אביב דאגה לעשות נקודות בכל התקפה שלה בפתיחת הרבע, ורוצ'סטי קלע את הנקודות הראשונות שלו מהשדה 7:16 דקות לסיום בדרך ליתרון ארבע (39:43). גודס העלה את אייק אופייבו לדקות ראשונות בצהוב, ואת הנקודות הראשונות שלו הוא עשה מהקו, כשהפער צמח לשבע. המומנטום הצהוב נמשך, ולראשונה היתרון עלה לדו ספרתי אחרי שלשות של סמית' ואופייבו. אלה גם הדקות שהקהל בצהוב התעורר והחל לאהוב את מה שהוא רואה. הרבע הסתיים ב-47:57 לצהובים.

גיא גודס מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
מעמדו יתייצב כעת? גודס/ברני ארדוב

רבע 4

לנדסברג פתח את הרבע עם שתי נקודות ואוחיון הוסיף שלשה מיד עם הבאזר בדרך ליתרון שיא של 14, אבל מיד אחריו סטיפצ'ביץ' קלע שתיים קלות מדי וססארי הראתה שהיא לא מוותרת. במשך שתי דקות רצופות שתי הקבוצות החטיאו, אבל זה שירת בעיקר את מכבי ומי ששבר את הבצורת היה אמבקווה שביסס עוד יותר את היתרון. הדקות האחרונות היו בעיקר גארבג' טיים, מכבי שיפרה את הסטטסיטקות והפרצוף המאוכזב של פארמר על הספסל היה זה שסיפר את הכול. הצהובים השלימו את העבודה וחגגו עם 63:79 בסיום.

בריאן רנדל שחקן מכבי תל אביב (שמאל) מול ג'ו אלכסנדר שחקן דינמו ססארי. ברני ארדוב
סיים עם 12 נקודות. רנדל/ברני ארדוב

סטטיסטיקה

קלעו למכבי תל אביב: דווין סמית' 22 נקודות ו-7 ריבאונדים, בריאן רנדל 12, סילבן לנדסברג 11 (4/15 מהשדה), טרבור אמבקווה 11 ו-14 ריבאונדים, יוגב אוחיון 10 ו-6 אסיסטים, טיילור רוצ'סטי 6, אייק אופייבו 5, ארינזה אונואקו 2. גיא פניני (9:44 דקות) וג'ורדן פארמר (9:19) שותפו, אך לא קלעו.

קלעו לדינמו ססארי: כריסטיאן איינגה 21 נקודות ו-6 ריבאונדים, דייויד לוגאן 11 (2/10 מהשדה), 5 חטיפות ו-4 איבודים, ג'רוויס ורנאדו 11 ו-7 ריבאונדים, ג'ו אלכסנדר 8 (3/15 מהשדה) ו-8 ריבאונדים, מרקיז היינס 7 (2/10 מהשדה), רוק סטיפצ'ביץ' 5. ברנט פטוויי (19:27 דקות), ג'אקומו דבקי (9:36) ובריאן סאקטי (4:00) שותפו, אך לא קלעו.

ניקולה וויצ'יץ' מנהל מכבי תל אביב, לצד גיא גודס. ברני ארדוב
יכולים להירגע קצת. וויצ'יץ' וגודס/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully