וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחלוקות במכבי תל אביב גם סביב שחרורו של ויטור פבראני

26.10.2015 / 20:01

חוסר הוודאות סביב עתידו של גיא גודס, שאיבד גם את תמיכת ותיקי ההנהלה, משפיעה גם על גורלו של הסנטר המאכזב. המאמן מעוניין לשחרר את הברזילאי, חלק מאנשי המועדון רוצים להשאירו

one

בווידאו: תקציר ההפסד של מכבי תל אביב להפועל ירושלים

עתידו של גיא גודס במכבי תל אביב תלוי על בלימה. כפי שפורסם בוואלה! ספורט הבוקר (שני), רק מחלוקות בתוך ההנהלה הצהובה מונעות כרגע את פיטוריו של המאמן. יש לציין כי על אף המחלוקות המדוברות, לגודס אין כרגע תמיכה בקרב קברניטי המועדון. התמיכה הנרחבת לה זכה המאמן בקרב ההנהלה הוותיקה אינה קיימת עוד, שכן בקבוצה שוררת הסכמה כי הוא האשם במצב הנוכחי.

אם כך, לא מן הנמנע כי גודס יעמוד על הקווים ביום חמישי, מול ססארי האיטלקית ביורוליג, ולו בשל העובדה הטכנית שאין עדיין הסכמה ממשית על זהות מחליפו. כפי שנחשף כאן, בימים האחרונים ניטש ויכוח בהנהלת מכבי לגבי יורשו של גודס, וחילוקי הדעות הם שמעכבים הודעה על פיטוריו.

מתיחות וחוסר ודאות מאפיינות לא רק את גזרת המאמן, כי אם את עתידם של חלק מהשחקנים. בין ההנהלה וגודס אין תמימות דעים לגבי עתידו של ויטור פבראני. בשיחות עם סובביו אמר גודס כי הוא אינו מעוניין בסנטר המאכזב, אך אחדים מחברי ההנהלה סבורים שיש להעניק לו זמן החלמה. יש להדגיש כי את הבאתו של פבראני למבחנים ביקש ואישר המאמן, שגם אישר את החתמתו. כמובן שגם העובדה שגודס עלול לא להמשיך משהה את ההחלטה לגבי פבראני, שלטענת אנשים במכבי נראה קצת יותר טוב משנראה לפני מספר שבועות.

כזכור, כפי שפרסמנו, במכבי הבהירו לאחר ההפסד לצסק"א מוסקבה פבראני וארינזה אונואקו ימשיכו להראות יכולת חלשה כל כך - "אחד מהם יילך הביתה עד סוף דצמבר".

טיילור רוצ'סטי התייחס למצב באומרו: "האם יש לחץ? אני חושב שהקהל תומך בנו ומצפה שנציג משחקים כמו במחצית השנייה. הם ראויים לניצחנות ונשחק באופן קשוח. חייבים לשנות את המנטליות ולהשיג ניצחנות. נצטרך לשחק יותר טוב כדי להשיג ניצחנות ואני מקווה שנצליח לשפר את כל הדברים הללו במשחקים הבאים".

שחקן מכבי תל אביב ויטור פבראני. קובי אליהו
עתידו לא ברור. פבראני/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully