וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב זועמת על גודס: "תהיה אפס סבלנות גם כלפי המאמן"

16.10.2015 / 7:40

המאמן ייקרא לשיחה עם ההנהלה ויידרש לספק הבהרות בנוגע לתבוסה במוסקבה. גורם: "ביזו את המדים של מכבי תל אביב, לא נקבל את זה". פבראני או אונואקו עלולים להיזרק אם לא יראו שיפור מיידי. המאמן: "זה לא משחק שאני רוצה לזכור, לא יכול להיות שניראה ככה"

צילום וידאו: קובי אליהו, עריכה: מתן חדד

לא כך רצתה מכבי תל אביב לפתוח את עונת היורוליג החדשה. הצהובים ספגו תבוסה מביכה על ידי צסק"א מוסקבה עם 100:69 ונראו בהלם בסיום. בחדר ההלבשה נזפו בשחקנים על ההגנה הנרפית. "אי אפשר לנצח ככה משחקים. זה משחק מבזה", הבהירו לשחקנים.

גיא גודס הגיע לעונה כשמעמדו חלש מתמיד. אולי בשל העובדה הזאת, ולמרות שמדובר במשחק ראשון של הצהובים, גורם בכיר בהנהלת מכבי נשמע נחרץ: "לא נקבל הפסדים כאלו, זה נראה כמו המשך ישיר של סיום העונה האחרונה, תהיה אפס סבלנות גם כלפי המאמן לגבי תצוגות כאלו".

הצהרה תקיפה כל כך מהנהלת מכבי לא זכורה בשלב מוקדם כל כך של העונה, כשבשיחות בין ההנהלה אף ציינו כי גודס ניהל את המשחק בצורה לא טובה וכי "הקבוצה לא נראתה מאומנת".

גודס אמר היום עם הנחיתה בנתב"ג: "היה לנו משחק לא טוב בלשון המעטה, היה חוסר תיאום הגנתי שברור שהוביל לבעיות בהתקפה. זה לא משחק שאני רוצה לזכור. אנחנו צריכים להמשיך להתקדם ולשפר את הדברים האלה. אפשר לתרץ את זה בשחקנים חדשים, אבל לא יכול להיות שניראה ככה בשלב הזה, אחרי שכבר עברנו כמה טורנירים. דיברנו על זה בחדר ההלבשה אחרי המשחק, מפה נצטרך להתקדם קדימה".

מאמן מכבי תל אביב, גיא גודס. קובי אליהו
מכבי תל אביב זועמת. גודס/קובי אליהו

בהנהלה זועמים הן על השחקנים והן על המאמן, כשגורם אחר בקבוצה ציין: "ביום שמשחקים גם עבור נייט האפמן ציפינו להרבה יותר מחויבות מכולם בקבוצה, אסור להיראות כך, זה פשוט מבזה את המדים ואת כבוד המועדון של מכבי", הבהיר הגורם בתקיפות.

בקבוצה לא רק נשמעים תקיפים אלא יעברו לפסים מעשיים.
בשיחות פנימיות שוחחו על מצבת הגבוהים, כשגורם בקבוצה מספר שאם שני הגבוהים ויטור פבראני וארינזה אונואקו ימשיכו להראות יכולת חלשה כל כך - "אחד מהם יילך הביתה עד סוף דצמבר", כדברי גורם בקבוצה. במכבי לא תוכנן כי פבראני יתקשה כל כך לשוב מפציעתו ותלונותיו על כאבים בברכיים נמשכות מעבר למה שציפו בקבוצה. במכבי לא שוללים את צירופו של גבוה נוסף. בשיחה עם המאמן וגם עם השחקנים מטעם ההנהלה בה יובהר להם כי אסור להיראות כך, וכן גודס ייאלץ לספק הבהרות.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
שחקן מכבי תל אביב ויטור פבראני. קובי אליהו
בדרך החוצה? פבראני בנתב"ג/קובי אליהו

לגבי בריאן רנדל, בקבוצה לא ידעו לספר מתי השחקן ישוב לכשירות, אולם מדגישים כי "חסרונו לא מהווה תירוץ להיראות כך".ניקולה וויצ'יץ' סיכם: "שיחקנו מול גארדים מהטובים באירופה והגבנו למשחק שלהם בחוסר אגרסיביות וברכות ונענשו". אבי אבן סיכם: "תפקדנו רע מאוד בהגנה".

גיא פניני הודה: "לא כך ציפינו לפתוח את עונת הירוליג שלנו. זו לא מכבי האמיתית מה שהיה במשחק, לא שיחקנו או הראנו הגנה, הדברים הכי פשוטים לא עבדו עבורנו, וצסקא ניצלה כל הזדמנות כדי להגדיל את היתרון. נעשה הכל כדי לפצות את האוהדים שלנו בשבוע הבא כשנשחק בבית".

דווין סמית'/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully