וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יותם הלפרין: "זה מחזור שלישי, אנחנו לא צריכים לצאת מגדרנו"

26.10.2015 / 9:28

בהפועל ירושלים לא חגגו יתר את המידה את הניצחון על מכבי תל אביב. ליאור אליהו הוסיף: "אנחנו קבוצה מספיק חכמה כדי להבין שגם אם היינו מנצחים ב-30 זה בסך הכול ניצחון אחד"

one

בהפועל ירושלים נרשמה שביעות רצון אחרי ה-82:89 על מכבי תל אביב אמש (ראשון) ביד אליהו, אבל בקבוצה הדגישו שהם לא נחים על זרי הדפנה וכבר מרוכזים במשחק החוץ נגד גלאטסראיי ביום רביעי במסגרת היורוקאפ. בירושלים אמרו שהם לא מרוצים מהרפיון בהגנה ברבע השלישי, במיוחד אחרי שבמחצית דני פרנקו הבהיר לשחקניו שחרף היתרון הדו ספרתי, המשחק רחוק מלהיות גמור.

הקפטן יותם הלפרין סיכם: " זה ניצחון מאוד יפה מול קבוצה טובה בבית שלה, אבל זה מחזור שלישי ואנחנו לא צריכים לצאת מגדרנו. המשחק התפתח בצורה מאוד מוזרה, אני לא זוכר הרבה משחקים צמודים בין הקבוצות לאחרונה, אבל זה לא מראה על ההבדל ביניהן. כמובן שהמחצית הראשונה פגעה בהם עד כדי כך שהם בעצם הפסידו בה את המשחק. למכבי היה קשה לצאת מהבור שהיא נקלעה אליה".

ליאור אליהו אמר: "אנחנו שמחים, אבל אין מה לחגוג, זה משחק אחד. אנחנו קבוצה מספיק חכמה כדי להבין שגם אם היינו מנצחים ב-30 הפרש זה היה בסך הכול ניצחון אחד - בטח בשלב כזה של העונה. אנחנו ממשיכים הלאה יש לנו משחק מאוד קשה ביום רביעי ואנחנו עם הפנים קדימה. המחצית הראשונה הייתה אחת הגדולות שלנו וברבע השלישי נתנו להם לחזור קצת. הם השתוללו וזה עבד להם טוב לכמה דקות אבל בכמה מהלכים גדולים שלנו ניצחנו את המשחק".

טוני גפני אמר: "זה לא שהתרגלנו לנצח את מכבי. אולי נראה שאנחנו פחות שמחים כי זה בסך הכול המשחק השלישי שלנו העונה. אני מקווה שנתמודד איתם ביוני. אנחנו מודעים היטב לכישרון שיש לנו וליכולות שלנו, ועוד נשתפר. הצגנו מחצית ראשונה טובה בהגנה ובכל יום אנחנו משתפרים, אבל אנחנו לא יכולים להרשות לאמצנו לאבד יתרון כל כך גדול כמו שקרה במחצית השנייה".

שחקני הפועל ירושלים, יותם הלפרין, ליאור אליהו, טוני גפני. ברני ארדוב
הראש כבר במשחק נגד גלאטסראיי/ברני ארדוב

עוד על ההפסד של מכבי תל אביב להפועל ירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully