וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חילוקי דעות בנוגע למחליפו של גיא גודס מעכבים את פיטוריו

26.10.2015 / 8:41

המגמה בהנהלת מכבי תל אביב היא להיפרד מהמאמן, אבל בינתיים נרשמת חוסר הסכמה בנוגע לזהות מי שימונה במקומו. פניני: "זה מזכיר לי את המצב לפני שנתיים וכולם יודעים מה קרה בסוף"

one

לילה לא קל עבר על אנשי מכבי תל אביב אחרי ההפסד הביתי להפועל ירושלים, 89:82, אמש (ראשון) ביד אליהו. עם סיום המשחק, כשהשחקנים כבר עושים את דרכם הביתה, כינסו ראשי המועדון ישיבת חירום עם המאמן גיא גודס במתחם חדרי ההלבשה בהיכל. הבעלים שמעון מזרחי, דייויד פדרמן ואודי רקנאטי הביעו בפני גודס את דאגתם ממצבה המקצועי של הקבוצה בתקופה האחרונה.

גודס נשאל אילו פתרונות הוא יוכל להציג כדי לחלץ את הקבוצה מהמצב שאליו נקלעה, וחברי ההנהלה שטחו בפניו את התלונות שלהם, אולם זה היה נראה יותר כמו "שימוע לפני פיטורים", מאשר כשיחה מקצועית שתפקידה יציאה לדרך אחרת. כזכור, עוד לפני ההפסד לירושלים חלק מהגורמים במועדון ביקשו לפטר את גודס ואחד מהם הסביר ש"גיא לא שולט בקבוצה ולא שולט בשחקנים. ההגנה גרועה, הקבוצה חייבת זעזוע".

בזמן הפגישה דרשו אנשי הקבוצה מהעיתונאים שהמתינו במקום לעזוב את ההיכל, ורק בסביבות השעה אחת בלילה - יותר משעתיים לאחר סיום המשחק - יצאו הבעלים מהמקום. דייויד פדרמן, שנשאל האם המאמן יפוטר, השיב: "שמעתם משהו על זה שגודס לא יאמן מול ססארי? כי אני לא". שמעון מזרחי אמר לוואלה! ספורט כי "שום דבר לא הוחלט, בינתיים אין שינוי".

שמעון מזרחי, דייויד פדרמן, חברי הנהלת מכבי תל אביב. ברני ארדוב
שיחה ארוכה לתוך הלילה. פדרמן ומזרחי/ברני ארדוב

כפי שזה נראה כעת, גודס יעמוד על הקווים ביום חמישי, ולו בשל העובדה שהסכמה ממשית על זהות מחליפו עדיין אין. במקרים דומים בעבר - לדוגמה, כשפיני גרשון החליף את אפי בירנבוים בעונת 2008/09, או כשצביקה שרף הוצנח מתפקיד המנכ"ל לעמדת המאמן במקומו של עודד קטש ב-2007/08 - היה מועמד מוסכם ואפילו טבעי, לקבל את התפקיד, אולם הפעם זה לא כך.

בימים האחרונים התגלעו מחלוקות בהנהלת מכבי תל אביב לגבי זהות המאמן שיחליף את גודס, וחילוקי הדעות מעכבים את ההודעה על פיטוריו. כפי שכבר פורסם בוואלה! ספורט, מי שקרוב לוודאי יצטרף לצוות המקצועי במועדון אחרי כמעט עשר שנות היעדרות הוא דן שמיר, שלגביו יש קונצנזוס בקרב מקבלי ההחלטות. שמיר מיועד לתפקיד עוזר המאמן, אולם גורמים במכבי מעריכים כי בקונסטלציה מסוימת הוא עשוי למצוא את עצמו גם כמאמן הראשי של הקבוצה.
הפור בנוגע לגודס נפל למעשה כבר בסוף השבוע, אחרי ההפסד הביתי למלאגה ביורוליג. בכירים בהנהלה דרשו להיפרד מגודס, אולם הדור הוותיק ביקש להשהות את ההחלטה הסופית. בו בזמן עסקו הצהובים בחיפושים אחר מאמן חדש.

על מעמדו ההולך ונחלש של גודס, הן בקרב ההנהלה והן בקרב השחקנים, ניתן ללמוד מההתנהלות אחרי שמכבי תל אביב נקלעה לפיגור דו ספרתי. היו"ר שמעון מזרחי נזף בשחקנים במחצית ודרש מהם שיופיעו מול ירושלים כנדרש, וגם במהלך הרבע השלישי הוא דירבן אותם בדקות שבהן הצליחו לחזור למשחק.

אגב, המנכ"ל השותף דני פדרמן, שלקח צעד אחורה בניהול הקבוצה, שוהה בחו"ל ולא הגיע למשחק אמש.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
מאמן מכבי תל אביב גיא גודס. ברני ארדוב
המעמד הולך ונשחק. גודס/ברני ארדוב

הקפטן גיא פניני סיכם את המשחק אמש: "אני מסכים שלפרקים זה נראה שאנחנו קצת אבודים, אבל זה לא באמת ככה. אנחנו יחידה אחת ומשחקים אחד בשביל השני. לפעמים יש תקופות בעונה שבהן שום דבר לא הולך וכנראה שאנחנו בתקופה הזו. יש כאן מספיק שחקנים מנוסים כדי להוציא את הקבוצה מהמצב הזה. אני מתנצל בפני האוהדים על מה שהיה פה, אבל אני רואה עתיד טוב יותר. יש פה שחקנים שרוצים להילחם, אני מאמין שנצליח לצאת מהמצב הזה. אולי מהנקודה הזאת של הכי למטה אנחנו נצא מזה, זה מזכיר לי את המצב לפני שנתיים וכולם יודעים מה קרה בסוף".

פניני הוסיף: "המחצית ראשונה נראתה רע והיינו בדרך למפלה. אבל קיבלנו החלטה שהייתה צריכה להתקבל בתחילת המשחק: לשחק אגרסיבי. מצד אחד הראנו אופי וחזרנו ממצב לא נעים, מצד שני, הפסדנו את המשחק ואי אפשר להיות מרוצים, אפילו לא קצת. באופן טבעי מתחילות השמועות - אם זה על הצוות ואם זה על השחקנים - עברנו כבר הכול. יש לנו מספיק ניסיון לנטרל את זה. גיא בא לעבוד כל יום ונותן את כל כולו לעבודה ואנחנו לא מרגישים שום שינוי".

עוד על ההפסד של מכבי תל אביב להפועל ירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully