וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קסיאס ניצח את מוריניו: "לא טוב לחיות את העבר"

פורטו גברה על צ'לסי במפגש הפיקנטי בין שני האקסים של ריאל מדריד. קסיאס: "לא שמח שניצחתי אותו". מוריניו: "התנהגנו כמו שני אנשים מנומסים". על ההפסד של הבלוז: "טעויות מגוחכות"

עריכת וידאו: מרום שפיצר
איקר קסיאס שוער פורטו חוגג. AP
איקר קסיאס שוער פורטו חוגג/AP

איקר קסיאס רשם אתמול (שלישי) ניצחון מתוק על ז'וזה מוריניו, כשפורטו גברה 1:2 על צ'לסי. השניים העבירו יחד שלוש שנים בריאל מדריד בין השנים 2010 ל-2013 ולא נהנו ממערכת יחסים קרובה, כשבשיאה השוער הוותיק סופסל. קסיאס סיפק כמה הצלות מצוינות בשער הפורטוגלים (וספג שער באשמתו החלקית), אבל התעקש שהוא לא מרגיש שמחה לאידו של המאמן המפסיד של צ'לסי.

"אני לא שמח כי ניצחתי את מוריניו, אני שמח כי הקבוצה ניצחה", אמר קסיאס, שרשם הופעה מספר 152 בליגת האלופות, "בירכתי את מוריניו, לחצנו ידיים בצורה ג'נטלמנית כמו שצריך לעשות. הרבה זמן עבר. כשאנחנו מתראים אנחנו מברכים זה את זה. לא טוב לחיות את העבר, אני לא עושה את זה". על מה הם דיברו? קסיאס סיפר ש"הוא אמר לי 'נתראה בלונדון, בהצלחה', זה הכל".

עוד בליגת האלופות:

פורטו ניצחה את צ'לסי, באיירן הביסה, ארסנל הובכה, קאמבק לברצלונה

ברצלונה: אינייסטה ייעדר כארבעה שבועות, לואיס אנריקה ביקר את הקהל

מה יהיה? על התקופה האומללה של ארסן ונגר בארסנל

ארסנל מסתבכת, ונגר עונה לעיתונאים, הרשת לועגת על המאמן

איקר קסיאס שוער פורטו מול דייגו קוסטה חלוץ צ'לסי. רויטרס
ג'נטלמן. קסיאס/רויטרס

מוריניו עצמו אמר על המפגש ש"בירכנו זה את זה ואיחלנו אחד לשני הצלחה, כמו שני מנומסים. היינו יחד שלוש שנים, עם רגעים פנטסטיים, ורגעים קשים. האיחוד שלנו הוא לא סיפור גדול".

על ההפסד אמר מוריניו ש"אני חושב שהיה משחק טוב, אבל עשינו שתי טעויות מגוחכות". כשנשאל עם העובדה שהחלוצים לואיק רמי ורדאמל פלקאו לא היו בסגל הייתה עונש לכושרם הרע ענה מוריניו "לא. לא עונש, לא עונש, רק החלטה", והוסיף: "כשהקבוצה לא מנצחת, זה נורמלי שעושים שינויים, אבל משחקים כאלה קשה לנתח כי הפעם התוצאה לא אומרת ששיחקת רע". אחרי השוויון הזמני של צ'לסי מוריניו שמר על מבט קפוא ולא חגג את השער מול קבוצתו לשעבר, ואמר: "המצב היה אמוציונלי מדי עבורי בשביל לחגוג".

ז'וזה מוריניו, מאמן צ'לסי. רויטרס
לא העניש את רמי ופלקאו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully