וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסנל מסתבכת, ונגר נגד העיתונאים: "אוספינה? אני לא חייב לכם הסברים"

האנגליות ממשיכיות לקרוס: ארסנל רשמה הפסד שני בצ'מפיונס, 3:2 לאולימפיאקוס, ונגר לא מתחרט על ההחלטה לפתוח עם אוספינה ששגה: "אני יודע דברים שאתם לא". כצפוי: הרשת לועגת למאמן

עריכת וידאו: מרום שפיצר

ארסן ונגר הגן על ההחלטה שלו לפתוח אתמול (שלישי) בשער ארסנל עם דייויד אוספינה בהפסד הביתי המביך 3:2 לאולימפיאקוס. הקולומביאני הועדף כל פני פטר צ'ך, אבל ספג שער מגוחך כשדחק לשערו הוא את הכדור והעניק לאורחים יתרון 1:2.

ארסן ונגר על רקע דויד אוספינה, ארסנל. רויטרס
רואה דברים שאתם לא. ונגר/רויטרס

"להגיד שאני מתחרט על ההחלטה זה תמיד הדבר הכי פשוט", אמר ונגר, "אוספינה שמר על שער נקי ב-14 מ-19 משחקים בעונה שעברה והיה מצוין מול טוטנהאם בשבוע שעבר. אף שוער לא חף מטעויות, זה יכול היה גם לקות לפטר צ'ך. זה חלק מהמשחק. למה קיבלתי את ההחלטה הזאת? אני לא צריך לשבת פה ולתת לכם הסברים על החלטה שאני מקבל. אני באמת לא רוצה להיכנס איתכם לשיחה על חרטות.

"אתם יכולים לשפוט מה אני עושה, ואני מותיר אתכם עם זה. אני עושה את הבחירות, ואני אחראי להן. ואני יודע הרבה דברים שאתם לא יודעים. או דברים שאתם מתעלמים מהם. אנחנו לא יכולים לעשות סקר בכל פעם שבוחרים הרכב ולשאול את כולם מה דעתם".

עוד באותו נושא

שחררי קצת את ארסן: על העשור החלש של ארסן ונגר בארסנל

לכתבה המלאה
שחקני ארסנל. AP
ימים לא קלים לאנגליות/AP

ארסנל, שהעפילה לשלב הבתים בכל עונה ב-15 השנים האחרונות, פתחה לראשונה בתולדותיה את שלב הבתים עם שני הפסדים. הקבוצה האחרונה שעלתה שלב אחרי שהפסידה שני משחקים ראשונים הייתה גלאטסראיי ב-2012/13, כשרק 9 קבוצות עשו זאת בעבר. אולימפיאקוס עד אתמול שיחקה 12 משחקים על אדמת אנגליה, והפסידה בכולם. עד עתה המאזן של האנגליות בליגת האלופות עומד על חמישה הפסדים בשישה משחקים (כשהניצחון הבודד של קבוצה אנגלית היה על חשבון מכבי תל אביב). הבעיה של ארסנל היא שהיא שיחקה עד עכשיו את המשחקים "הקלים", והיריבה הבאה שלה היא באיירן מינכן.

"זה מותיר אותנו במצב בעייתי, אבל אנחנו עדיין בתמונה", אומר ונגר, "נהיה חייבים להוציא תוצאה טובה מול באיירן בבית. יש אספקטים במשחק שלנו שהם די טובים, אבל חסר לנו ריכוז בהגנה. אני גם חושב שחסר לנו מזל. הם בעטו ארבע פעמים לשער וכבשו שלושה שערים. רגע המפתח היה ב-2:2, כשאפשרנו להם לכבוש שער מהיר. נתנו להם שערים קלים".

ארסן ונגר, מאמן ארסנל. GettyImages
ועכשיו: באיירן מינכן. ונגר/GettyImages

כצפוי, הרשת לועגת לארסנל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully