וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלופות: ברצלונה - לברקוזן 1:2, ארסנל - אולימפיאקוס 3:2

אלופת אירופה התקשתה בלי מסי, אבל סרג'י רוברטו (80) ולואיס סוארס (82) סידרו לה מהפך דרמטי. היוונים ניצחו את התותחנים באמירויות והשאירו אותם ללא נקודה אחרי שני מחזורים. מוריניו וצ'לסי הפסידו 2:1 לפורטו של קסיאס, באיירן מינכן - דינמו זאגרב 0:5

לואיס סוארס, שחקן ברצלונה. AP
סידר לברצלונה ניצחון דרמטי. סוארס/AP

המחזור השני של שלב הבתים בליגת האלופות יצא היום לדרך בסערה עם שלל שערים ובעיקר הפתעות ענק. בבית ה' ברצלונה אלופת אירופה התקשתה מאוד בלי מסי, אך נהנתה משני שערים מאוחרים של סרג'י רוברטו ולואיס סוארס כדי להשיג 1:2 דרמטי על באייר לברקוזן. במשחק השני בבית התחוללה סנסציה כשבוריסוב ניצחה 2:3 את רומא. בבית ו' לבנדובסקי המשיך להתפוצץ עם שלושער ב-0:5 של באיירן מינכן על דינמו זאגרב, כשאולימפיאקוס מדהימה עם 2:3 בחוץ על ארסנל. בבית המקביל של מכבי תל אביב, פורטו הפתיעה עם 1:2 על צ'לסי של מוריניו. בבית ח' ולנסיה ניצחה 0:1 בליון וזניט גברה 1:2 על גנט, בשורותיה קני סייף פתח ושיחק 90 דקות.

פליפה פארדו, שחקן אולימפיאקוס. AP
הדהים את האמירויות. פארדו חוגג על חשבון ארסנל/AP

ברצלונה - באייר לברקוזן 1:2

בפעם הקודמת שלברקוזן התארחה בקאמפ נואו במפעל, זה נגמר עם 1:7 מוחץ וחמישייה של ליאו מסי. הערב, ללא הפרעוש הפצוע, בארסה התקשתה מאוד, אך השיגה ניצחון סופר דרמטי. פפאדופולוס כבש בקאמפ נואו אחרי טעות קשה של טר סטגן, אבל סרג'י רוברטו (80) ולואיס סוארס (82) בשער יפהפה סידרו לאלופת אירופה מהפך והעניקו לה ניצחון בכורה במפעל השנה. מה שהעיב מעט על שמחת הניצחון הייתה פציעה של אינייסטה, שביקש להתחלף בשל מתיחה בשריר הירך האחורי וחומרת פציעתו תיבחן בהמשך השבוע.

דקה 7: ראקיטיץ' קיבל הרמה מצד שמאל ונותר חופשי לגמרי מול לנו אבל נגח חלש לידיו של השוער.

דקה 22: גול! איזו הפתעה, 0:1 ללברקוזן. צ'לאנוילו הרים כדור קרן, טר סטגן נשאר תקוע בשער שלו ופאפאדופולוס ניצל את זה כדי לנגוח ממטר פנימה.

דקה 80: גול! ברצלונה משווה ל-1:1. ג'ורדי אלבה המחליף מסר מצד שמאל לסוארס שבעט חלש, לנו הדף לא טוב וסרג'י רוברטו עט על הריבאונד ודחק מקרוב פנימה.

דקה 82: גול! איזה מהפך בזק של ברצלונה! סוארס קיבל כדור מצד ימין ובעט כדור אדיר מתוך הרחבה לרשת הגבוהה ופנימה. 1:2 לברצלונה.

באטה בוריסוב - רומא 2:3

1:5 על קארפי בסוף השבוע הוריד מעט לחץ מרומא, אבל הלחץ על רודי גרסיה כעת עלה שוב אחרי הפסד מביך מאוד מול אלופת בלארוס, שהובילה 0:3 כבר אחרי 31 דקות (!). ז'רביניו וטורוסידיס הפיחו תקווה במחצית השנייה, אבל הג'אלורוסי חוזרים לאיטליה ללא נקודות מול קבוצה שאותה הם היו חייבים לנצח, כשגם החיסורים של דז'קו וטוטי לא מהווים תירוץ מבחינתם.

דקה 8: גול! איגור סטאסביץ' העלה את הבלארוסים ליתרון מפתיע מאוד עם נגיחה ממטר אחרי שהגנת רומא לא הצליחה להרחיק כדור רוחב שהוכנס מצד שמאל. 0:1 לבוריסוב.

דקה 12: גול! 0:2 לבוריסוב. פיליפ מלאדנוביץ' הניף את רגל שמאל והפתיע את שצ'סני שלא היה מוכן ונכנע לכדור חזק ושטוח. איזו הפתעה בבלארוס.

דקה 30: גול! 0:3 לבוריסוב! שוב מלאדנוביץ' המגן השמאלי קיבל כדור מצד שמאל, חדר לרחבה והפציץ למשקוף ופנימה.

דקה 66: גול! רומא מצמקת ל-3:1. ז'רביניו קיבל כדור מסלאח ובעט כדור שטוח מתחת לידיו של צ'רניק ופנימה.

דקה 82: גול! רומא מצמקת ל-3:2. לוקה דין מצא את טורוסידיס מצד שמאל וירה מקרוב לרשת. האם רומא מסוגלת להשלים את הקאמבק?

הצעה שאסור לפספס

מבצע מיוחד: חודשיים ראשונים חינם על כל ברי המים של תמי 4

לכתבה המלאה
רוברט לבנדובסקי, שחקן באיירן מינכן. AP
בכושר שיא. לבנדובסקי/AP

באיירן מינכן - דינמו זאגרב 0:5

מי יעצור את רוברט לבנדובסקי? החלוץ הפולני, שכבש חמישייה בשבוע שעבר על הראש של וולפסבורג בליגה, הסתפק הפעם בשלושער סולידי מול הקרואטים האומללים שנוחלים הפסד ראשון מבחינתם אחרי 45 משחקים. דוגלאס וגצה השלימו את ההצגה ורגע לפני משחק העונה בליגה מול דורטמונד, הקבוצה של פפ גווארדיולה נראית נפלא.

דקה 13: גול! האלופה הגרמנית עלתה ליתרון מוקדם. דוגלאס קוסטה חלף על פני המגן שלו ובעט כדור חזק מזווית קשה מאוד לקורה הקרובה של אדוארדו. 0:1 לבאייר מינכן.

דקה 22: גול! טיאגו חטף כדור במרכז השדה, פרץ ומצא את לבנדובסקי שהיה פנוי וגלגל מקרוב פנימה. 0:2 לבאיירן מינכן.

דקה 25: גול! באיירן חוגגת וזה כבר 0:3. גצה החליף מסירות עם קומאן ובעט חלש מתוך הרחבה כדור שאדוארדו היה חייב לקלוט, אבל שמט אותו לשער.

דקה 28: גול! וזה כבר 0:4 לבאיירן מינכן שמתעללת בקרואטים. דוגלאס קוסטה הרים כדור קרן מדויק לרחבה, רוברט לבנדובסקי דחק בשמאל כדור שפגע במשקוף ונחת אחרי קו השער.

דקה 55: גול! וזה כבר השלישי של לבנדובסקי! שכובש שער עשירי בשלושה משחקים. הפולני נהנה שוב מכדור של טיאגו ומקרוב הקפיץ בקלות מעל אדוארדו. 0:5 קל לבאיירן מינכן.

ארסנל - אולימפיאקוס 3:2

הקבוצה של ארסן ונגר מעולם לא פתחה את ליגת האלופות עם שני הפסדים וכעת היא נמצאת סכנת הדחה ממשית, בטח בהתחשב בעובדה שהם צריכים לפגוש עוד פעמיים את באיירן מינכן. ארסנל הצליחה להשוות פעמיים ל-1:1 ול-2:2, אך ספגה מיד מהצד השני, גם בגלל יכולת מביכה של דויד אוספינה השוער הקולומביאני. היוונים, שפתחו את הקמפיין עם תבוסה מול באיירן מינכן, רואים את עצמם ובצדק כמועמדים חזקים לסיים באחד משני המקומות הראשונים.

דקה 33: גול! איזו הפתעה, 0:1 לאולימפיאקוס. פארדו התחבר לכדור קרן של פורטוניס ובעט בנגיעה לפינה הרחוקה ופנימה.

דקה 35: גול! ארסנל משווה ל-1:1. אלכסיס סאנצ'ס הכניס כדור גדול לתיאו וולקוט שמזווית לא פשוטה הכניע את רוברטו.

דקה 40: גול! קוסטאס פורטוניס, שבישל מהקרן את השער הראשון, בעט כדור ישירות מהקרן. אוספינה ניסה לקלוט את הכדור אך שמט אותו בצורה אומללה לשערו הוא. 1:2 מפתיע לאולימפיאקוס.

דקה 65: גול! ארסנל משווה ל-2:2. וולקוט הרים כדור מדויק לרחבה, אלכסיס נותר בלתי מכוסה ונגח חזק ופנימה.

דקה 66: גול! לא ייאמן, אולימפיאקוס שוב מגיבה מיד ועושה את ה-2:3. פינבוגאסון האיסלנדי קיבל כדור מצד ימין ומקרוב דחק לרשת. איזה משחק באמירויות.

קיריאקוס פאפאדופולוס, שחקן לברקוזן. AP
ניצל חולמנות של טר סטגן. פאפאדופולוס/AP

פורטו - צ'לסי 1:2

כל חזרה של מוריניו לפורטו היא מסקרנת וכך גם הפעם, וגם הערב היא הייתה כזו. המאמן הפורטוגלי פגש את הקבוצה אותה הוליך לזכייה במפעל וגם את איקר קסיאס, שוערו לשעבר בריאל מדריד, שנתן הצגה בין הקורות. אנדרה אנדרה ומייקון כבשו לפורטוגלים, שמשיגים ניצחון 16 רצוף בבית ומתמקמים בראש הבית בו משחקת גם מכבי תל אביב. וצ'לסי? היא תנסה לחזור לעצמה במשחק הבית מול דינמו קייב.

דקה 39: גול! פורטו עולה ליתרון 0:1 לפני ההפסקה. אנדרה אנדרה, השחקן שניצח את בנפיקה בדרבי במחזור האחרון ניצל הדיפה לא טובה של בגוביץ' לבעיטה של בראהימי ומקרוב בעט לא חזק לרשת. מוריניו בצרות.

דקה 45: גול! צ'לסי משווה מהר ל-1:1. וויליאן סובב כדור חופשי מ-18 מטר מעל החומה לפינה ופנימה. קסיאס אפילו לא זז.

דקה 52: גול! פורטו חוזרת להוביל 1:2. מייקון הבלם והקפטן הגיע ראשון לכדור קרן של רובן נבס כשהוא מקדים את ראמירס ונגח לפינה הקרובה ופנימה.

שחקני באטה בוריסוב חוגגים. AP
הסנסציה של הערב. שחקני בוריסוב חוגגים על חשבון רומא/AP

ליון - ולנסיה 1:0

שתי הקבוצות פתחו לא טוב את העונה גם בזירה המקומית וגם בליגת האלופות, אך הערב הזה היה שייך לוולנסיה, שנהנתה משער בודד של פגולי כדי להשיג שלוש נקודות סופר חשובות ולפצות על ההפסד הביתי המפתיע לזניט במחזור הפתיחה. הצרפתים, שהפסידו גם במחזור הליגה האחרון לבורדו, נותרו עם נקודה משני משחקים והסתבכו מאוד בבית הזה.

דקה 42: גול! ולנסיה עולה ליתרון חוץ של 0:1 חשוב. פגולי בעט כדור חזק מ-25 מטר, אנתוני לופס הצליח רק לגעת בו אבל מהמשקוף הכדור נכנס פנימה.

זניט סט. פטרסבורג - גנט 1:2

אלופת רוסיה פתחה את הקמפיין עם 2:3 יקר בוולנסיה, ולא בעטה בדלי מול גנט, בשורותיה קני סייף שיחק 90 דקות אך לא מנע הפסד. גיבור המשחק הזה היה הולק, שאומנם לא כבש, אבל בישל את שני השערים וחגג על ההגנה של אלופת בלגיה, שנותרה עם נקודה אחת משני משחקים.

דקה 37: גול! הולק ניער את השומר שלו, חדר לרחבה והרים כדור לדזיובה שנגח חזק לפינה ופנימה. 0:1 לזניט.

דקה 56: גול! קומס הרים כדור משמאל לעברו של תומא מאטון שמהאוויר בעט לפינה הרחוקה ופנימה. 1:1.

דקה 67: גול! הולק הנפלא שוב בישל אחרי שפרץ לאורך 40 מטר ומצא בכדור מושלם את שאטוב שמקרוב בעט לרשת הגבוהה. 1:2 לזניט.

שחקני ולנסיה חוגגים. AP
שער חוץ יקר מפז. פגולי חוגג בצרפת/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully