וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל דיווחי המחזור, סלובודן דראפיץ' זעם: "שחקנים פה עושים בכאילו"

מאמן בית"ר ירושלים כינס אסיפה מתוחה לקראת המשחק נגד בני יהודה. גלבאן יחזור להרכב, צ'יבוטה לא חזר לארץ וייעדר מסגל כפר סבא, בן שמעון חושש מאופוריה ומנגה ייכלל לראשונה בסגל העונה

עריכה: טל רזניק

צפו בקליפ של כל השערים מהמחזור השלישי

משחקי המחזור

הפועל חיפה - הפועל תל אביב
שבת, 17:45, חיפה, שופט: אלון יפת

בני סכנין - הפועל עכו
שבת, 19:00, דוחא, שופט: שלום בן אברהם

הפועל כפר סבא - מכבי פתח תקוה
שבת, 19:00, לויטה, שופט: לירן וקסברגר

מכבי נתניה - עירוני קרית שמונה
שבת, 19:00, המושבה, שופט: צביקה לוי

בני יהודה - בית"ר ירושלים
שבת, 20:00, בלומפילד, שופט: אוראל גרינפלד

מכבי תל אביב - הפועל רעננה
ראשון, 20:15, בלומפילד, שופט: ארז פפיר

הפועל באר שבע - מכבי חיפה
שני, 20:55, טרנר, שופט: איתן שמואלביץ'

יוסי בניון שחקן מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
יזכה לפתוח? יוסי בניון/יוסי ציפקיס

15:10: הפועל עכו: למרות שני הניצחונות שהשיגו, בעכו לא היו מרוצים מהיכולת במשחק נגד הפועל כפר סבא. בכל מקרה, ירון הוכנבוים לא מתכנן שינויים למשחק נגד בני סכנין ואותו הרכב שפתח בשבועיים האחרונים צפוי לעלות גם מחר. הרכב משוער: דני עמוס, ליאור לוי, משה מישאלוב, בוריס קופיטוביץ', שמוליק מלול, עדנאן זהירוביץ', ברינסלב יובאנוביץ', סמואל גילמור, דור כוכב, אחמד קאסום, אליאור סיידר.

13:55: בית"ר ירושלים: לפני האימון המסכם, כינס סלובודן דראפיץ' את השחקנים וניסה להעיר אותם לקראת המשחק נגד בני יהודה, וזעם: "מחר כולם חייבים לעשות סוויץ' בראש. יש שחקנים שלא עושים לחץ כמו שצריך, ועושים בכאילו, לא עוזרים כמו שצריך בסגירות ומעדיפים לעשות את מה שנוח להם. ממחר זה נגמר. זה משחק שאתם חייבים לנצח, צריך להביא הרבה לב ונשמה. אני לא אקבל את הנאיביות שהייתה פה עד עכשיו. מי שלא יהיה מחויב ויעשה את השינוי לא ישחק אצלי". לאחר מכן ניתן היה לראות במשחק האימון הפנימי שההרכב הראשון ניצח 0:5 את ההרכב השני. (אופיר סער)

13:49: הפועל תל אביב: המגן איאד אבו עביד ערך אימונים חלקיים בלבד אתמול והיום ויעבור מחר מבחן כשירות לפני המשחק מול הפועל חיפה באצטדיון העירוני בחיפה. המאמן וואליד באדיר עדיין מתלבט לגבי ההרכב שיפתח וניסה כמה אופציות באימון המסכם. בכל אופן, הוא מתלבט בין איסו לינגאנה לבן רייכרט שסופסל במחזור האחרון מול מכבי נתניה ועלה רק במחצית השנייה. דודו ביטון צפוי לפתוח בהרכב. כמו כן, התלבטות נוספת היא לגבי עמדת השוער כשבאדיר עדיין לא החליט אם לעלות עם רם שטראוס או צליל חתוכה. ההרכב המשוער: צליל חתוכה, איאד אבו עביד, אדי גוטליב, לוקאס וינטרה, שמואל שיימן, מיחאי פינטילי, איסמעיל לינגאנה, עומרי אלטמן, קלאודיו בומבה, ליביו אנטל, דודו ביטון. (עמית גולדשטיין)

13:26: עירוני קרית שמונה: קשרה של עירוני קרית שמונה דויד מנגה יכלל לראשונה העונה בסגל לאחר שחזר מפציעה ארוכה שממנה סבל ממחנה האימונים בהולנד. מנגה יפתח על הספסל, אך עשוי להשתלב. המאמן סלאח חסארמה ביקש משחקניו להמשיך במומנטום החיובי, אך לא להקל ראש ביריבה. הרכב משוער: גיא חיימוב, עודד אלקיים, לואיס גוטיירס, קאסיו פרננדס, דניאל בורחל, עדן שמיר, וובה בראון, אופיר מזרחי, ברונו, אוגו אזוצ'וקוו, אחמד עאבד. (שלמה וייס)

13:22: בני סכנין: פיראס מוגרבי כשיר וצפוי לפתוח בהרכב נגד הפועל עכו. אלדר חסנוביץ' כשיר אך לא במאת האחוזים וצפוי לפתוח בספסל כמו גם צחי אליחן. מי שעדיין לא כשיר וככל הנראה לא יהיה בסגל הוא דיוגו קאצ'ובה. בקבוצה צפויים להחליט בשבוע הבא לאחר המשחק לגבי הברזילאי פביאנו אלבאס שעשוי להצטרף לקבוצה, כשאם יוחלט שלא להביאו, הילאל מוסא עשוי להצטרף. ההרכב המשוער: רן קדוש, עלי עוסמאן, אברהם פאס, עלא אבו סלאח, איהאב שאמי, חאלד חלאיילה, ז'אורז'יניו, חאמד גנאים, פיראס מוגרבי, שלומי אזולאי, ויאם עמאשה. (שלמה וייס)

13:07: הפועל חיפה: מבחינת ההרכב לקראת המשחק נגד הפועל תל אביב נראה שההתלבטות היחידה של טל בנין היא בין יוסי דורה לעלי חטיב, כשייתכן והמאמן יחליט להישאר עם אותו הרכב שפתח נגד בית"ר ירושלים. קפטן הקבוצה אושרי רואש דיבר לקראת המשחק, ואמר: "אם ננצח, נעמוד ביעדים שלנו לפתיחת העונה. ניצחון מחר יכול לסמן קפיצת דרך של המועדון". עאהד עזאם ייעדר בשל פציעה. ההרכב המשוער: פז'מיסל קובארז', לירן סרדל, אושרי רואש, ברונו פיניירו, מיקי יאזו, אדריאן רוצ'ט, חנן ממן, עלי חטיב, אמיר אבו ניל, תומר סוויסה, ז'רקו קוראץ'. (שלמה וייס)

13:05: מכבי נתניה: החלוץ החדש, מומודו סיסיי, יפתח בהרכב מול עירוני קרית שמונה. הגמבי יערוך בכורה כשיחליף את גאל מרגוליס. המאמן שלומי דורה ערך אסיפת מוטיבציה לשחקנים ואחרי שהקרין להם קטעי וידאו של היריבה אמר בין היתר: "הגיע הזמן לקחת שלוש נקודות בליגה הזו ולהסתכל על הטבלה מלמעלה למטה ולא מלמטה למעלה". הרכב משוער: ברק לוי, עומר ורד, אנדריי מישנקו, ירין חסן, שמעון הרוש, רומריו פירס, מילאן סמיליאניץ', טל איילה, חמזה בארי, ישראל זגורי ומומודו סיסיי. (יניב טוכמן)

13:00: מכבי פתח תקוה: רן בן שמעון יחסר את דור אלו המורחק אותו יחליף חגי גולדנברג. נאור פסר ייעדר לפחות שבועיים ואת מקומו יתפוס דודי טויטו. פאנקה יפתח במרכז הקישור. דור חוגי יפתח על הספסל. רן בן שמעון אמר לשחקנים: "תבואו למשחק רעבים. אל תסתפקו במה שעשינו עד עכשיו". כזכור, שלשום קיים המאמן אסיפה בה אמר כי הוא מצפה מחלק מהשחקנים להפיק מעצמם יותר. (איציק יצחקי)

12:45: הפועל כפר סבא: הקשר הקונגולזי מאוויס צ'יבוטה עדיין לא חזר לארץ ושוב לא יהיה בסגל למשחק נגד מכבי פתח תקוה. מי שייכנס להרכב על חשבונו יהיה רז כהן, כאשר ריף מסיקה יוסט לעמדת הקיצוני במקום צ'יבוטה. לנרי קהינדה יפתח בהרכב כחלוץ במקום רן יצחק. הרכב משוער: אוהד כהן, טל בנש, דינו שקבורץ, עמיר נוסבאום, סמי אליקים; אלירן סיימון, יאניס פפאדופולוס, רז כהן, ריף מסיקה, הוגו לופס, לנרי קהינדה. (יניב טוכמן)

11:25: בני יהודה: בן צעירי יהיה על הספסל בבני יהודה, והמפגש שלו מול בית"ר ירושלים יהיה הראשון בינו לבין האח הגדול לירוי שיפתח בהרכב בית"ר ירושלים. גם עבור נס זמיר יהיה זה מפגש פיקנטי מול האקסית שבה שיחק בשנתיים וחצי האחרונות. זמיר צפוי לפתוח על ספסל בית"ר. (אופיר סער)

10:30: הפועל רעננה: הבלם עידו לוי סובל מפגיעה בקרסול והוא בספק רב למשחק נגד מכבי תל אביב בבלומפילד ביום ראשון. (רענן ברנובסקי)

10:15: בני יהודה: פדרו גלבאן צפוי לשוב להרכב הראשון נגד בית"ר ירושלים על חשבונו של דולב חזיזה המורחק. המאמן יוסי אבוקסיס יערוך שני שינויים נוספים כאשר רז מאיר ומאור קנדיל יחליפו את שי קונסטנטיני וטל בובליל. החלוץ גל צרויה עמד לוuעדת משמעת פנימית במועדון בשל איחור לאחד האימונים והוא לא יהיה בסגל. הרכב משוער בני יהודה: דלה איינוגבה, מאור קנדיל, אביב חדד, סארי פאלח, שון גולדברג, תיירי דובאי, סתיו פיניש, רז מאיר, אמיר עגייב, פדרו גלבאן, אלמוג בוזגלו. (רענן ברנובסקי)

9:30: בית"ר ירושלים: שינוי אחד בהרכב לקראת המשחק נגד בני יהודה. לירוי צעירי ייכנס להרכב על חשבונו של עומר נחמני. ניקיטה רוקאביציה ייכלל בסגל וצפוי לזכות לדקות משחק ראשונות במחצית השנייה. הצוות המקצועי ערך שיחק עם קלאודמיר בניסיון להבין מה עובר עליו בתקופה האחרונה. חסוס רואדה ושניר משען הפצועים ייעדרו. ההרכב: בוריס קליימן, תומר ירוחם, ניסו קפילוטו, טל כחילה, דושאן מאטוביץ', קלאודמיר, לירוי צעירי, פאבלו דה לוקאס, עומר אצילי, לידור כהן, דובב גבאי. (אופיר סער)

8:45: מכבי חיפה: לקראת המשחק נגד הפועל באר שבע, טאלב טואטחה שסובל מרגישות בברך אמור להיות כשיר למשחק. רוני לוי יחליט עד מחר מי יפתח בהרכב, יוסי בניון או חן עזרא. אם הקפטן הקבוע יפתח על הספסל, אייל משומר יענוד את סרט הקפטן. (איציק יצחקי) לידיעה המלאה

פדרו גלבאן שחקן בני יהודה. יוסי ציפקיס
מפגש מעניין מחכה לו. גלבאן/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully