וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "שיחקנו מול קבוצות חזקות יותר מצ'לסי, ולא התבזנו"

18.9.2015 / 8:39

מאמן מכבי חיפה לשעבר התראיין ב"יציע ג'": "בתקופתי חדר ההלבשה היה בריא למרות שחקנים עם לא פחות אגו ממה שיש כיום". רוני לוי מתלבט לגבי בניון. שחקן: "צריכים להתעורר, אחרת נחטוף תבוסה"

one

בווידאו: תקציר המשחק בין מכבי חיפה לבני סכנין

אלישע לוי אמנם לא מאמן כרגע אף מועדון, אבל הוא עוקב כמו כולנו מהצד אחרי מה שקורה בכדורגל הישראלי, ובראיון ליציע ג' ברדיו צפון ללא הפסקה הוא סיפק כמה תובנות על מכבי חיפה והעובדה שאימן שם בליגת האלופות. "עכשיו מעריכים את הקמפיין שלנו בליגת האלופות. שיחקנו מול קבוצות חזקות יותר מצ'לסי ולא התבזנו", אמר מאמן מכבי חיפה לשעבר, והוסיף: "בתקופתי חדר ההלבשה היה בריא למרות שחקנים עם אגו לא פחות ממה שיש כיום". לקראת המפגש של הירוקים נגד הפועל באר שבע ביום שני אמר לוי: "הסגל של מכבי חיפה לא נופל מזה של הפועל באר שבע והיא יכולה לנצח בטרנר". על צירופו של גליינור פלט הוסיף לוי: "גליינור פלט זה רכש נכון עבור מכבי חיפה, ועל אף האדום, אין לצייר אותו כבעייתי. אצלי בהפועל באר שבע הוא היה חיובי בחדר ההלבשה וחלוץ רחבה קלאסי".

אלישע לוי מאמן הפועל באר שבע. קובי אליהו
מבקר. אלישע לוי/קובי אליהו

עם נקודה אחת מתשע אפשרויות, מכבי חיפה תנסה להוציא נקודות דווקא מול שתי הקבוצות הטובות בליגה. ביום שני היא תתארח בבאר שבע ובמחזור הבא מול מכבי תל אביב, כשלכולם במועדון ברור מה תהיה ההשלכה של הפסד נוסף. "אם ניראה במשחק בבאר שבע כמו שנראינו במשחק האימון, עדיף לא לעלות כי אין סיכוי להבקיע שער. לא יכול להיות שלשחקנים אין ביטחון בהתקפה גם נגד קבוצה מהלאומית. יש פה בעיה", אמרו אתמול שחקנים לאחר הניצחון הדחוק על הפועל ירושלים והוסיפו: "שחקנים פה צריכים להתחיל להתעורר, אחרת נחטוף תבוסה".

רוני לוי עלה עם ההרכב הראשון, בו ביצע שינוי אחד בהשוואה לזה שתרגל שלשום – יוסי בניון תופקד באגף ימין במקום חן עזרא, כשעטר ושכטר המשיכו גם הפעם ב-11. טאלב טואטחה שסובל מרגישות בברך אמור להיות כשיר למשחק. בחיפה היו מרוצים אתמול מחזרת קובי מויאל, שיצטרף בקרוב לסגל. לוי יחליט עד מחר מי יפתח בהרכב, בניון או עזרא. אם הקפטן הקבוע יפתח על הספסל, אייל משומר יענוד את סרט הקפטן.

יוסי בניון שחקן מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
יפתח? בניון/יוסי ציפקיס

במועדון מאוכזבים מאוד מהחלטת בית הדין בנוגע לגליינור פלט, אבל כפי שכבר פרסמנו אתמול בבית הדין נתנו את הדעת גם על היסטוריית ההרחקות של השחקן, שכבר עמד לדין בגין פגיעה בשחקן יריב בנסיבות מחמירות והורחק לשני משחקים במדי הפועל באר שבע. אתמול עלתה אפשרות שהמועדון יערער על העונש, אך נכון להבוקר לא הוחלט עדיין על צעד כזה.

ההרכב שתורגל במהלך השבוע: ולדימיר סטויקוביץ'; אייל משומר, מארק ואליינטה, אוראל דגני, טאלב טואטחה; אביחי ידין, אופיר קריאף, לודוביק אוברניאק, יוסי בניון (חן עזרא), אלירן עטר; איתי שכטר. שובל גוזלן ששותף במהלך המחצית השנייה צפוי לחזור לסגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully