וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ציוני מכבי תל אביב: מיטרוביץ' 3, ראיקוביץ' 4, אלברמן 6, וזהבי?

16.9.2015 / 23:50

הקשר הסרבי קיבל את המקום בהרכב וכמעט לא נגע בכדור, השוער הצעיר ביצע טעויות של טירון, הקשר האחורי שוב היה מעל כולם, והווינר הגדול נעלם לבדו בין כל הכחולים. ציוני המשחק

AP

פרדראג ראיקוביץ' – 4

היה ברור שהדקות הראשונות יהיו קריטיות עבורו והוא פתח רע מאוד, עם הכשלה לפנדל, השמטה של כדור פשוט ובעיקר ספיגת שער, באשמתו הישירה עם מיקום רע. ניכר עליו שהוא סובל מחוסר ביטחון, וזה בלט בעיקר בהדיפות כדורים רבות, גם כאלה שהיה עליו לקלוט בבטחה. ספג שער בפנדל ועוד שער בלתי ניתן לעצירה מרגלי קוסטה. דווקא אחרי עצירה טובה שלו, מכבי ספגה את הרביעי. אין ספק שמכבי משלמת שכר לימוד על השוער הצעיר, בטח בזירה האירופית.

ליגת האלופות: צ'לסי הביסה 0:4 את מכבי תל אביב

יוקאנוביץ': "מקווה שנהיה תחרותיים יותר", זהבי: "נתנו להם יותר מדי כבוד"

ציוני מכבי תל אביב: מיטרוביץ' 3, ראיקוביץ' 4, אלברמן 6, וזהבי?

חואן פאבלו עדיין מחפש הסברים: הטוב, הרע והמכוער

שמרה על המסורת: המספרים מאחורי הערב העצוב של מכבי תל אביב

פרדראג ראיקוביץ' שוער מכבי תל אביב. AP
תשלום ראשון של שכר הלימוד. פרדראג ראיקוביץ'/AP

יובל שפונגין – 5

בחצי הראשון עשה עבודה טובה מאוד בחלק ההגנתי והיה בין הבולטים בקבוצה. הצליח לשתק את אדן הזאר ובאופן טבעי, זה גרם לו להשתתף פחות במשחק ההתקפה. לרוע מזלו, דייגו קוסטה הקדים אותו ודפק על גבו בומבה לחיבורים בגול השלישי. בסך הכול הופעה טובה של המגן. הוחלף בדקה ה-70.

טל בן חיים – 4

פתח רע עם איבוד כדור בדקה החמישית שהפך לפנדל לזכות צ'לסי, שלמזלו נבעט החוצה. שיפר מעט את היכולת במהלך המחצית הראשונה, אך בעט בדלי, עם גלישה חסרת אחריות לרגלי דייגו קוסטה, שהובילה לפנדל נוסף לצ'לסי, עמוק בתוך תוספת הזמן. כמו יתר חבריו להגנה התקשה מול הפיזיות של צ'לסי והלחץ האנגלי בחלק הקדמי. קיווה להופעה טובה הרבה יותר מול הקבוצה בה שיחק לפני שבע עונות.

איתן טיבי – 5

לעומת המשחק החלש של בן חיים שלצידו, טיבי גילה יכולת לא רעה בכלל. הצליח לגבור על החלוץ רמי וגם על דייגו קוסטה, בכמה קרבות אוויריים וגם על הקרקע. בחצי השני הכדורים שרקו לצידו ומעליו וגם הוא כמו שאר שחקני ההגנה התקשה לעמוד בעומס.

עומרי בן הרוש – 5

וויליאן התעלל בו ב-20 הדקות הראשונות ועשה ככל העולה על רוחו. בן הרוש נשם לרווחה כשהברזילאי נפצע והוחלף, וכך יכול היה להיכנס אט אט למשחק. הציג יכולת פושרת, אך בניגוד למשחקים הקודמים, הפעם לא ביצע טעויות קריטיות בחלק האחורי.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
עומרי בן הרוש שחקן מכבי תל אביב מול לואיק רמי שחקן צ'לסי. AP
ללא טעויות קריטיות. עומרי בן הרוש/AP

גל אלברמן – 6

השחקן הבולט במכבי בדקות הראשונות, בהן צ'לסי שלטה מאוד והוא ידע להרגיע פעם אחר פעם את קצב המשחק. לא נבהל מהלחץ האנגלי והצליח גם לעצור מדי פעם את הקשרים של צ'לסי. ככל שהלכו ונקפו הדקות, הקישור של מכבי קרס תחת הלחץ האנגלי ועדין אלברמן במספר פעולות, היה מהיותר טובים של הצהובים הערב בסטמפורד ברידג'.

ניקולה מיטרוביץ' – 3

לא הורגש כלל במחצית הראשונה וניכר עליו שהוא מתקשה מאוד, מול המסה של צ'לסי בקישור. כמו איגייבור, איבד המון כדורים ולא הצליח לעזור בחלק ההתקפי. בחצי השני נעלם עוד יותר, כמעט ולא נגע בכדור ולא ממש ברור מה היה תפקידו במגרש.

נוסא איגייבור – 4

אחד המשחקים החלשים של איגייבור העונה. לזכותו ייאמר, שעשה הכול כדי לשחק, גם במחיר של לעלות עם פציעה, אך הפעם היה מפוזר מאוד, איבד המון כדורים והתקשה גם בפן הפיזי מול הקישור הקשוח של האנגלים. קינח בהחמצה אדירה בדקה ה-87, מול רשת חשופה ובהחלט זה לא משחק שהניגרי ירצה לזכור.

ניקולה מיטרוביץ' (מימין), טל בן חיים מתווכחים עם השופט פליקס צוואייר. GettyImages
החלש על המגרש. ניקולה מיטרוביץ', מימין/GettyImages

אבי ריקן – 5

כהרגלו עושה המון תנועה ללא כדור ונע למעלה ולמטה בלי הפסקה. תופקד באגף שמאל ועזר לבן הרוש להתמודד מול הלחץ שהאנגלים הפעילו עליו בפתיחה. ככל שנקפו הדקות הוא נכנס יותר ויותר למשחק וניסה לתרום גם בחלק הקדמי, אך ללא הצלחה. בסך הכל הופעה טובה שלו, גם במשחק חוץ קשה בסטמפורד ברידג'. הוחלף בדקה ה-64.

ערן זהבי – 5

הפעם התקשה להפעיל את מגע הקסם שלו, אבל צריך להגיד שבמרבית הדקות הוא היה בודד בשטח וסבל מחוסר הצטרפות של חבריו להתקפה. פספס מצב קורץ בנגיחה במחצית הראשונה וניסה את כוחו מספר פעמים בבעיטה מרחוק. משחק ההתקפה של מכבי לא היה קיים הערב וגם זהבי לא הצליח להתרומם מעל יתר חבריו לקבוצה.

טל בן חיים – 5

כמו בכל משחקי החוץ באירופה העונה, יוקאנוביץ' נותן לו המון משימות הגנתיות, בטח כשיוצאים למשחק חוץ קשה נגד צ'לסי הגדולה. עשה המון קילומטראז' למעלה ולמטה, וניכר שזה פוגע בתרומה ההתקפית שלו. הפעם זה היה בעיקר הגנה ופחות התקפה. הוחלף בדקה ה-64.

ערן זהבי שחקן מכבי תל אביב מול גארי קייהיל שחקן צ'לסי. GettyImages
היה בודד בהתקפה. ערן זהבי/GettyImages

מחליפים:
דור מיכה (64) – ללא ציון
דיאן ראדוניץ' (64) – ללא ציון
דור פרץ (70) – ללא ציון

מאמן: סלבישה יוקאנוביץ' - 5

מוריניו היה בטוח שיעלה עם חמישה שחקני הגנה, אבל יוקאנוביץ' עלה עם רביעייה אחורית שהתפרקה במהירות ודי בקלות. מבחינתו ומבחינת שחקניו זו הייתה בעיקר שאלה של כמה, והמטרה הייתה לספוג פחות ככל האפשר. התלות בזהבי, שעובדת היטב בליגה או מול יריבות אירופיות נוחות יותר, לא תופסת ברמות הגבוהות. הבחירה בו כחלוץ חוד לא הוכיחה את עצמה. בכל מקרה, יחסית זה לא היה נורא כי זה לא היה כוחות מהרגע הראשון. המבחן יהיה בבית מול דינמו קייב.

סלבישה יוקאנוביץ' מאמן מכבי תל אביב עם ז'וזה מוריניו מאמן מכבי תל אביב. GettyImages
ניסה להפתיע את מוריניו, אבל הופתע בעצמו. סלבישה יוקאנוביץ'/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully