וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוקאנוביץ': "מקווה שנהיה תחרותיים יותר", זהבי: "נתנו להם יותר מדי כבוד"

מאמן מכבי תל אביב ניתח את ההפסד לצ'לסי: "עשינו מה שאנחנו יכולים לעשות היום, יש לנו עוד המון להשתפר". טל בן חיים הבלם: "כל אחד היה יכול לתת יותר, אבל הפערים עדיין גדולים"

אימג'בנק GettyImages
שחקני צ'לסי חוגגים. רויטרס
לא כוחות. הבלוז חוגגים/רויטרס

מכבי תל אביב פתחה הערב (רביעי) את שלב הבתים של ליגת האלופות ברגל שמאל, כשהובסה 4:0 בידי צ'לסי בסטמפורד ברידג'. הביקור הראשון של הצהובים בשלב הבתים של המפעל הבכיר מאז 2004/05 לא עלה יפה, פערי הרמות ניכרו בגדול, והתוצאה היתה יכולה להיות גבוהה הרבה יותר. וויליאן (15), אוסקר (45, בפנדל), דייגו קוסטה (58) ולואיק רמי (78) כבשו, הצהובים מיעטו לסכן את השער ויחפשו נקודות ראשונות במפעל במחזור הבא, בבית מול דינמו קייב עוד שבועיים.

ליגת האלופות: צ'לסי הביסה 0:4 את מכבי תל אביב

ציוני מכבי תל אביב: מיטרוביץ' 3, ראיקוביץ' 4, אלברמן 6, וזהבי?

שמרה על המסורת: מספרי הערב העצוב של מכבי תל אביב

אלבום התמונות מחזרתה של מכבי תל אביב לליגת האלופות

ברצלונה ספגה שער מחצי מגרש, דינמו זאגרב הדהימה את ארסנל

סלבישה יוקאנוביץ' מאמן מכבי תל אביב. GettyImages
מסתכל בעיקר על המשך הדרך. יוקאנוביץ'/GettyImages

"שיחקנו נגד יריבה חזקה מאוד, אני מצפה שבמשחק הבא נוכל לעשות יותר ולהיות יותר תחרותיים", אמר המאמן סלבישה יוקאנוביץ' בסיום. "זו תחרות חדשה עבורנו, תחרות חשובה, חזרנו לליגת האלופות אחרי 11 שנה. היריבות חזקות מאוד, ואנחנו נצטרך להיות חזקים יותר כדי להתחרות ברמה הזו. עשינו מה שאנחנו יכולים לעשות היום, ניסינו להיות מאורגנים, אבל צ'לסי הניעה את הכדור מהר ושלטה במשחק. זו הרמה הגבוהה ביותר, אבל גם אנחנו קבוצת ליגת האלופות, ואני מקווה שנשתפר בהמשך. יש לנו עוד המון להשתפר, בהרבה דברים".

דייגו קוסטה שחקן צ'לסי מוכשל על ידי טל בן חיים שחקן מכבי תל אביב. רויטרס
בן חיים מכשיל את דייגו קוסטה/רויטרס

הבלם טל בן חיים נשמע מדוכדך בסיום: "זה היה משחק לא קל כי שיחקנו נגד אלופת אנגליה במגרש הביתי שלה. כל השחקנים נתנו את כל מה שהם יכולים. ספגנו שני שערים מיותרים, אבל בכל זאת. תמיד הכי קל לדבר בדיעבד אחרי המשחק. בתוך המשחק משחקים נגד שחקנים מהשורה הראשונה, ובסך הכול אנחנו מאוכזבים מהתוצאה. אנחנו לא משחקים שחקן אחד, כל אחד יכול היה לתת יותר. הפערים בין מכבי תל אביב לצ'לסי גדולים".

על הפנדלים שנשרקו נגד מכבי תל אביב אמר בן חיים: "בפנדל הראשון אני לא יודע אם היה פנדל, בפנדל השני יכול להיות שנגעתי קצת בשחקן. זה חלק מהמשחק. כשמפסידים בתוצאה כזו אי אפשר להגיד שתפקדנו מצוין, אבל ההבדלים היו גדולים. ידענו שלא יהיה פשוט, אבל כשהמשחק התחיל הבנו את האיכויות שלהם. לא נהניתי מהחזרה לדשא בסטמפורד ברידג'. כשמפסידים אי אפשר להגיד שנהניתי".

ערן זהבי שחקן מכבי תל אביב מול גארי קייהיל שחקן צ'לסי. GettyImages
הרגיש שאפשר היה להוציא יותר. זהבי מול קייהיל/GettyImages

ערן זהבי: "זה היה קשה, כיבדנו אותם קצת יותר מדי, לא הפעלנו עליהם לחץ, לא חטפנו להם מספיק כדורים. הם עשו מה שהם רוצים על המגרש, ובמשחקים כאלה אם אתה לא מתעלה, המשחק נראה כמו שהוא נראה. נלמד מזה וננסה לקחת את הדברים מהמשחק הזה למשחקים הבאים. קיבלנו סטירה, ונתמודד איתה. לא יודע אם רעדו לנו הרגליים, אבל חיכינו, היינו מהוססים, וכשאתה מהוסס מול שחקנים כאלה הם יודעים מה לעשות. ידעתי שלא נהיה דומיננטיים, אבל יש פערים שאפשר לסגור במשחק קבוצתי יותר טוב ועם קצת יותר אגרסיביות. לא עשינו את זה".

לפחות תמונה מהערב ההיסטורי יש להם/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully