וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לימונד: "יש להם חמישה-שישה סקוררים, אבל זה יכול לעבוד גם לרעתם"

נבחרת ישראל תערוך אימון קליעות קל לקראת שמינית גמר היורובאסקט מול איטליה (19:30, ספורט 5 ו-HD), לימונד דרוך: "יהיה קשה, אבל אפשרי. צריך להיצמד לתוכניות המשחק וליישם אותה"

עריכת וידאו: טל רזניק

נבחרת ישראל עורכת את ההכנות האחרונות לקראת משחק שמינית גמר היורובאסקט מול איטליה, שייערך היום (ראשון, 19:30, ספורט 5 ו-HD). הבוקר תערוך ישראל אימון קליעות קל, שוב במגרש האימונים המשני שממוקם במרכז ליל, מרחק עשרים דקות נסיעה לערך מהאולם בו ייערך המשחק.

"זה משחק שאין דרך חזרה ממנו, נגד נבחרת מאוד מוכשרת וטובה", אמר רביב לימונד. "אנחנו מאמינים שזה יהיה אפשרי. יהיה קשה, אבל הצוות הכין אותנו בצורה מצוינת ונקווה להוציא את התוכנית שלנו לפועל. יש להם חמישה-שישה שחקנים שביום נתון יכולים לקלוע 20 ומעלה נקודות, אבל זה יכול לעבוד גם לרעתם. אנחנו צריכים לנצל את זה".

רביב לימונד שחקן נבחרת ישראל. FIBA, אתר רשמי
"הצוות הכין אותנו בצורה מצוינת". לימונד/אתר רשמי, FIBA

ישראל רוצה להמשיך את הטורניר המצוין שלה עד כה, וחולמת לשחזר את ההישג מ-2003, אז העפילה לרבע גמר היורובאסקט עם סל ניצחון בלתי נשכח של טל בורשטיין מול סלובניה. מאזן המפגשים ההיסטורי נוטה בבירור לטובת האיטלקים עם 4:17 מוחץ, אך ישראל ניצחה בשניים מתוך שלושת המפגשים האחרונים, כולל באליפות אירופה 2011.

נבחרת איטליה ערכה אתמול אימון מסכם משלה. למרות הניסיונות להכשירו, מאמן האזורי סימונה פיאניג'אני הודיע כי לואיג'י דאטומה, שנפצע בברך כבר במשחק השני של איטליה באליפות, לא ישותף. למרות ההודעה של פיאניג'אני, דאטומה התאמן כרגיל, ונראה שעדיין לא הוחלט סופית אם ישחק או לא. פרט לדאטומה, יעמוד לרשותו של המאמן סגל מלא, כולל מרקו בלינלי שסבל מכאבים ברגלו בסוף השבוע ולא שיחק מול סרביה במשחק האחרון של האיטלקים בשלב הבתים.

הערב: ישראל – איטליה (19:30, ספורט 5)

עוד הערב: צ'כיה – קרואטיה, סרביה-פינלנד, לטביה-גאורגיה

ספרד תפגוש את יוון ברבע הגמר, צרפת מול לטביה

מסינה הבא? הקאמבק של סימונה פיאניג'אני כמאמן הנבחרת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully