וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשון ביורובאסקט: הפייבוריטיות הגדולות יעפילו לרבע הגמר?

ננו גינזבורג ינסה להפתיע עם צ'כיה את קרואטיה המוכשרת שלא הרשימה בשלב הבתים (13:00, ספורט5), סרביה תקווה שלא למעוד מול פינלנד (15:20, ספורט5) וליטא תיאבק עם גאורגיה (22:00, 5+)

שחקן נבחרת סרביה נמניה בייליצה. GettyImages
אמור להיות קל יותר מבית המוות. בייליצה/GettyImages

שלב שמינית הגמר של יורובאסקט 2015 יימשך ויינעל מחר (ראשון) עם שלושה משחקים, מלבד זה שיפגיש את ישראל עם איטליה. על הנייר, שלוש הפייבוריטיות אמורות לדלג לרבע הגמר: סרביה הנפלאה נראית גדולה על פינלנד, ליטא איכותית יותר מגאורגיה וקרואטיה העמוקה אמורה להסתדר עם צ'כיה, אך דומה כאילו בטורניר הזה הפערים קטנים מתמיד, וקשה לצפות מה יהיה.

seperator

קרואטיה - צ'כיה (ראשון, 13:00, ספורט5)

הקרואטים משופעי הכישרון אמנם עלו מהמקום השני בבית ג', אך הפסידו פעמיים - ליוון וגאורגיה - וגילו פגיעות מסוימת. הנבחרת של ולימיר פרסוביץ' מציגה לראווה שלל כישרונות צעירים לצד שחקנים ותיקים מוכחים, ששואפת לכל הפחות לשחזר את ההישג שלה מהאליפות הקודמת, אז הגיעה לחצי הגמר. אלא שזה עלול להיות קשה יותר משנדמה: צ'כיה של ננו גינזבורג היתה אחת הנבחרות המפתיעות של שלב הבתים, ולא היה חסר הרבה כדי שתסיים ראשונה בבית ד'. ערב מוצלח נוסף של יאן וסלי ותומאס סטורנסקי עלול להקשות מאוד על הקרואטים. המנצחת תפגוש ברבע הגמר את המנצחת בין סרביה ופינלנד.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
שחקן נבחרת קרואטיה אנטה טומיץ'. FIBA, אתר רשמי
הגיע הזמן להעביר הילוך. טומיץ'/אתר רשמי, FIBA

סרביה - פינלנד (ראשון, 15:20, ספורט5)

סרביה היא ככל הנראה הנבחרת המרשימה ביותר בטורניר, לאחר שסיימה ראשונה בבית המוות עם מאזן מושלם, כולל ניצחונות מרשימים מאוד על ספרד, איטליה וטורקיה. נמניה בייליצה נראה כמו ה-MVP של האליפות, מילוש תאודוסיץ' מנהל נהדר את המשחק, והסרבים נראים בדרכם הבטוחה ללכת עד הסוף, או לכל הפחות לשוב למעמד הגמר, בו היו לאחרונה ב-2009. פינלנד החביבה מתחה את צרפת בפתיחת האליפות ולאחר מכן ניצחה את רוסיה ובוסניה כדי להבטיח מקום בשלב הבא, אך ספק אם תצליח לתת פייט. המנצחת תפגוש ברבע הגמר את המנצחת בין קרואטיה וצ'כיה.

מירוסלב ראדוליצה שחקן נבחרת סרביה. AP
קלי קלות, לפחות על הנייר. ראדוליצ'ה/AP

ליטא - גאורגיה (ראשון, 22:00, 5+)

דור הזהב הליטאי כבר חלף עבר, ובכל זאת המדינה שכל כך אוהבת כדורסל הצליחה לסיים בראש בית ד'. אלא שהליטאים לא הרשימו לאורך הדרך, הפסידו לבלגיה, וכמעט נכנעו גם לצ'כיה, אסטוניה ואוקראינה. גאורגיה בהחלט יכולה לנצל זאת, בפרט כשהיא מגיעה במומנטום טוב כל כך אחרי הניצחון המפתיע על קרואטיה במחזור האחרון של שלב הבתים. המנצחת תפגוש ברבע הגמר את המנצחת בין איטליה וישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully