וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארז אדלשטיין: "היתרון שלנו הוא הרעב להצליח, איטליה שונה מבעבר"

מאמן נבחרת ישראל צפה יחד עם שאר הצוות המקצועי במשחקים של היריבה בשמינית גמר היורובאסקט (א', 19:30, ספורט5): "אין פה הרבה סודות, יש שם שחקנים שכמו אצלו התבגרו ומראים נוכחות שהיא מעבר ליכולת"

צילום: יהונתן אליהו עריכה: קובי אליהו

נבחרת ישראל ממשיכה להתכונן במרץ לשמינית גמר היורובאסקט מול איטליה (א', 19:30, ספורט5 ו-HD). היום ב-16:00 שעון צרפת תערוך החבורה של ארז אדלשטיין אימון נוסף בליל, אך הפעם הוא יתקיים באולם אימונים משני בעיר, בגלל שבאולם המרכזי מתקיימים במקביל המשחקים הראשונים של שמינית הגמר. עד אתמול בשעות הלילה צפה הצוות המקצועי של הנבחרת במשחקים של איטליה באליפות.

"אין פה הרבה סודות, כולם מכירים את נבחרת איטליה", אמר ארז אדלשטיין. "הם מאוד מוכשרים, קטלניים בהתקפה. מה שבא ברוך הבא, אנחנו לא קבענו את היריבה. ידענו מהרגע הראשון שאנחנו נצטלב עם בית המוות. אני זוכר את הרגע בהגרלה שראיתי מה קורה שם ולא האמנתי, גם האיטלקים שישבו לידי לא האמינו והיו בהלם שהם בבית הזה".

פז חסדאי עוקב בהנאה אחר רכבת ההרים שהיא ארז אדלשטיין

גל מקל: "אני וכספי התחלנו לדבר על חלום האולימפיאדה כבר מזמן"

מצאו את ההבדלים: נבחרת ישראל הנוכחית לעומת זו שכשלה ב-2013

פוטנציאל ענק ו-3 שחקני NBA: הכירו את איטליה, יריבת ישראל בשמינית הגמר

סיכום סטטיסטי של שלב הבתים, עומרי כספי מככב

מאמן נבחרת ישראל ארז אדלשטיין. AFP, מערכת וואלה! NEWS
"נצטרך להיות בשיאנו, נקודה". אדלשטיין/מערכת וואלה! NEWS, AFP

המאמן הוסיף: "אנחנו רוצים לנצל את חדוות המשחק, את התשוקה שלנו ואת הרוח הגבית מהארץ, אנחנו רוצים לנצל את זה כדי לעשות משהו. להגיד שזה יהיה קל, להבטיח שזה אפשרי? אנחנו נצטרך להיות בשיאנו כדי לעשות את זה, בשיאנו, נקודה. זו נבחרת אחרת, בשנים האחרונות שישראל שיחקה מולם הם לא היו בהרכבים המלאים שלהם ויש שם כמו שאצלנו יש חבר'ה שהתבגרו ומראים מעבר ליכולת גם נוכחות ומשהו אחר שהם מביאים למגרש.

"היתרון שלנו זה שהשחקנים רעבים להצליח. שמעתי שגם באיטליה המצב דומה עכשיו, אחרי מה שהם ספגו בקמפיינים הקודמים, מההתאחדות האיטלקית פתאום יש שם התגייסות שהשחקנים רוצים ומבינים את החשיבות לתרום למדינה. לגבי הנבחרת שלנו, אנשים רעבים להצליח כאן, הם מבינים מה זה עושה. תחשבו על זה שאתמול כביכול כבר היינו צריכים להיות בבית, הם כבר עשרה ימים ביחד במלון ובעצם כבר חודשיים כי לפני זה היינו בטורנירי הכנה, הרגשתי צורך לתת להם אתמול את אחר הצהריים שיסתובבו קצת בעיר וראית את החדווה שבהם. אני מעריך שהם רוצים עוד ועוד באליפות הזו ואני מקווה שזה יביא אותנו קדימה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully