וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אם בתחילת העונה היית אומר לי שלנדסברג יהיה ה-MVP של הפיינל פור, הייתי צוחק לך בפנים"

מדליות באליפות העולם באתלטיקה ובג'ודו, קבוצה בצ'מפיונס ונבחרת כדורסל מרגשת. חשבתם שהשנה האחרונה היתה מדהימה? וואלה! ספורט קופצת לעתיד ומביאה לכם את הטקסטים שתקראו אחרי רגעי השיא בשנה הנכנסת. והפעם: הפרשן פיני גרשון מראיין את גודס אחרי הזכייה בפיינל פור

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

גרשון: שלום גיא, ברכות.

גודס: תודה.

גרשון: כשראיתי אותך חוגג עם הגביע, מיד נזכרתי בעצמי.

גודס: לא מפתיע אותי.

גרשון: אין על ההרגשה הזאת, אחרי כל המאמץ וההשקעה והעבודה הקשה.

גודס: כן פיני, זה נכון, אתה הרי יודע איזו שנה קשה עברה עליי, אחרי שבשנה שעברה איבדנו את האליפות, כשעוד עבדנו יחד...

גרשון: איבדת גיא, אני הייתי רק עוזר.

גודס: ... ואתה יודע איזה סיוט עבר עליי במהלך העונה, עם פרשת בנדר והמאבטחת, איך התקשורת התנפלה עלינו, אבל המשכתי בדרך שלי, וזהו, עכשיו זה הזמן לחייך.

גרשון: בהחלט, ואני הייתי גאה בך מאוד כשהחלטת לעשות את הצעד האמיץ ולהיפרד מרפי בוגטין.

גודס: זה לא היה קל, אבל מי כמוך יודע כמה אגו מעורב בעסק הזה, ובדיעבד המהלך הזה שחרר את פארמר והוציא מסילבן את המיטב. אם בתחילת העונה היית אומר לי שלנדסברג יהיה ה-MVP של הפיינל פור, הייתי צוחק לך בפנים.

גרשון: איפה לדעתך הייתה נקודת המפנה?

גודס: אנשים לא יודעים את זה, אבל אחרי השבוע של התבוסה בבית להפועל ירושלים וההפסד לצסקא, זומנתי לפגישה אצל דני. הייתה בינינו שיחה חמה וכנה, אני אמרתי את מה שהיה לי על הלב, הוא הצהיר שמעתה ועד עולם לא ינסה להבהיר מסרים בתקשורת, וזהו, משם יצאנו לדרך חדשה.

גרשון: ואז הגיע המשחק בבלגרד.

גודס: תשמע פיני, עד עכשיו בערוץ הספורט מראים שידורים חוזרים של זה, ובכל פעם שאני רואה את הרגע הזה אני מצטמרר. דמיין לך, משחק חמישי בהצלבה, קרב על הכרטיס לפיינל פור, אנחנו בהר הגעש בבלגרד, סופו נותן מולנו הצגה, אנחנו מובילים בנקודה אחרי השלשה המשוגעת של רוצ'סטי, הם יוצאים להתקפה אחרונה, ואז יוגב נתן את הגג המדהים הזה על הפרצוף של גל מקל. איך אפשר שלא להתרגש? לפיינל פור כבר הגענו במומנטום אדיר. ידענו שברגע שאנחנו שם, הכל אפשרי. ידענו שזה רק שני משחקים, זכרנו את הגביע של טייריס ובלו, וידענו ש...

גרשון: תשמע, כשאני לקחתי גביע...

גודס: ידענו שהכל תלוי בנו, גם מול ברצלונה בחצי הגמר. תשמע, ה-45 נקודות של ג'ורדן...

גרשון: אתה מדבר על מייקל?

גודס: אני מדבר על פארמר.

גרשון: מה היה שם באמת?

גודס: תראה, מאמן גדול אף פעם לא יודה שאמרתי לו "קח ת'כדור ותעשה מה שבא לך", אז גם אני לא מודה. זו הייתה עבודת צוות של קבוצה שנבנתה במיוחד בשביל זה, והבשלנו בדיוק ברגע הנכון.

גרשון: מתי אמרת לעצמך - די גיא, מספיק עם השטויות, הגיע הזמן שתלמד מפיני.

גודס: מכל מלמדיי השכלתי. ממך למדתי שאדם חייב לאהוב את עצמו, מבלאט למדתי את חשיבותה של פוליטיקה ארגונית, משמעון למדתי את חשיבות המחויבות לניצחון, והאמת שמדני בוגטין לא הספקתי לספוג הרבה, אבל אני מאחל לו בהצלחה להמשך הדרך.

גרשון: ההימור על רנדל התברר כגאוני.

גודס: שמע, ברגע שהתגלו הבעיות הרפואיות, הוא החליט דבר אחד: לא לקחת ללב. מאז הוא הפסיק להרגיש, והתחיל לשחק כמו גבר נטול פחד.

גרשון: האוהדים קוראים לאמבקווה הארל וויליאמס של העידן החדש.

גודס: לא יודע אם ארל וויליאמס, אבל השילוב הקטלני שלו עם פבראני הפך אותנו לקבוצת ההגנה הכי מרשימה ביבשת. אולי חובבי הכדורסל לא נהנו מהגמר, בכל זאת, ניצחון 50:57 על אולימפיאקוס זה לא שיא האטרקציה, אבל אני הייתי גאה בבחורים.

גרשון: עזוב אותך הגנה שמגנה, אני זוכר שכשאני הבאתי את שאראס...

גודס: בהזדמנות הזאת פיני אני לא יכול שלא להזכיר את הג'וקר שלנו מהספסל לאורך כל העונה, את דוגי יבזורי שלנו, הניצחונות במדריד ובאיסטנבול רשומים על שמו, מבחינתי שמו נחקק בהיסטוריה של המועדון לצד קומאטוס ושמוליק זיסמן.

גרשון: זה נכון, בימיי, עם פארקר ובאסטון...

גודס: וחייבים גם לשבח את פניני ויוגב, שבימים הקשים במקום אימון הציעו לי שנלך כולם לבאולינג, ושם הכל השתחרר, הכל התחבר, הפכנו לקבוצה במקום לאוסף של כוכבים, עם נשמה צהובה אמיתית.

גרשון: אצלי, עם שארפ ובורשטיין...

גודס: וזה שרוצ'סטי הוא מלך הסלים של היורוליג כולם לוקחים כמובן מאליו, אבל מבחינתי העובדה שסילבן הוא מלך האסיסטים של המפעל אומר הכל, אתה לא מתאר לך כמה עבודה ואנרגיות הושקעו בזה.

גרשון: נכון גיא, וגם...

גודס: ומילה אחרונה לניקולה, שהגן עליי בנחישות אחרי המשבר בגביע ווינר, היו ימים קשים.

גרשון: צודק גיא, בתקופתי...

גודס: ולא נשכח את שימון, הסמל של המועדון, שעבר ימים קשים עם פתיחת תיק גל בק, אבל מאז החליט לחזור ולהקדיש את ימין ולילותיו למועדון, מה שהביא לשינוי ולהחזרת עטרה ליושנה.

גרשון: יפה גיא, אני אוהב את זה שאתה לא נותן לי להשחיל מילה.

גודס: רק ככה מצליחים במדינה הזאת, נו מור מיסטר נייס גאי.

* מדובר בטקסט בדיוני

seperator

פרויקט החג:

  • עוד באותו נושא:
  • ראש השנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully