וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אין דרך יפה יותר לזכות באליפות היסטורית מאשר ניצחון על מכבי בסמי עופר"

מדליות באליפות העולם באתלטיקה ובג'ודו, קבוצה בצ'מפיונס ונבחרת כדורסל מרגשת. חשבתם שהשנה האחרונה היתה מדהימה? וואלה! ספורט קופצת לעתיד ומביאה לכם את הטקסטים שתקראו אחרי רגעי השיא בשנה הנכנסת. והפעם: הכל לקראת משחק האליפות בין באר שבע למכבי תל אביב

כשהפועל באר שבע בנתה את קבוצת החלומות שלה בקיץ, איש לא האמין שזה יסתיים כך. שנזכה לראות את עונת הכדורגל הטובה ביותר מזה שנים רבות והתחרות תחזור בענק.

כבר ראינו דרמות בכדורגל הישראלי (מחזור הסיום של עונת 2002-03, מחזור הסיום של עונת 2009-10), ראינו גם דרמות בכדורגל העולמי (ארסנל נגד ליברפול בקרב על התואר במחזור האחרון של 1989 בליגה האנגלית), ראינו הכל. או לפחות כך חשבנו. כי מחר (שבת, 19:00, ערוץ 1), נקבל משהו שעוד לא ראינו: משחק אחד, ראש בראש, על תואר האליפות. הרביעית ברציפות של מכבי תל אביב או הראשונה של הפועל באר שבע מאז שנות ה-70'? בקרוב התשובות.

השער של מאור בוזגלו בדקה ה-85 של מחזור סיום הפלייאוף בשבוע שעבר קבע כי הצהובים והאדומים סיימו את העונה במצב של שוויון מלא ביניהם: אותה כמות נקודות (78), אותו יחס שערים (22:65), אותו דבר בכל שובר שוויון אפשרי. כך, נקבע לו קרב בודד על התואר, כאשר האצטדיון העירוני בחיפה צפוי להיות עמוס, גועש ורועש בכ-15 אלף אוהדים של הטרבליסטית המכהנת וב-15 אלף נוספים של הטוענת לכתר.

באר שבע לא שכחה כמובן את ה-6:2 שספגה ממכבי תל אביב בפעם האחרונה בה שתי הקבוצות נפגשו באצטדיון הזה, בגמר הגביע אשתקד. אלא שבוזגלו מעדיף להיזכר במשחק אחר, קרוב יותר: "רק לפני חצי שנה ניצחנו אותם 0:3 בבלומפילד. נכון שהם עוד היו אז קצת באופוריה מחגיגות העלייה לשמינית גמר הצ'מפיונס, אבל אין שום סיבה שלא נציג יכולת כזו גם הפעם. לא יכולה להיות דרך יפה יותר לזכות באליפות מאשר לסגור חשבון בסמי עופר", אמר הכוכב של מאמן העונה ברק בכר.

פרויקט החג:

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

בוזגלו אופטימי, אבל כך גם בצד השני. הקבוצה של סלבישה יוקאנוביץ' כבר השאירה הרחק מאחור את ההעפלה הסנסציונית לרבע גמר ליגת האלופות וכעת נראה שהיא חוזרת לנצח גם בליגה המקומית, אותה הגדיר לכל אורך הדרך ג'ורדי קרויף כ"מטרה מספר אחת". מכבי תל אביב חולמת להיות הקבוצה השנייה בלבד בתולדות המדינה שמשיגה לפחות ארבע אליפויות רצופות ובכך, לעשות עוד צעד קטן, כמעט אחרון, בדרך לעקיפת הפועל פתח תקוה. לצהובים ברור שהקרב מול בוזגלו, ברדה, רועי קהת וחבריהם לא יהיה פשוט, אבל הם בונים על מלך שערי הליגה ערן זהבי ועל אלירן עטר, שמאז חזרתו לקבוצה בינואר נראה כאילו מעולם לא עזב. השוער חביב אוחיון, שצפוי לקבל את הקרדיט גם מחר אחרי ההופעות הנהדרות שלו בשלב הפלייאוף, אמר: "ברור שלבאר שבע יש התקפה קטלנית, אבל אנחנו לא מפחדים. נצטרך להפגין בגרות".

שני מחנות האוהדים כבר דרוכים ובאימון הבוקר של באר שבע נראו רימוני עשן והשחקנים הונפו על הכתפיים. אימון מכבי תל אביב, כרגיל, היה סגור לתקשורת, אך זה לא הפריע לאוהדים, שהגיעו למתחם בקרית שלום עם מסך ענק והקרינו עליו לכל אורך האימון את גמר הגביע מהעונה שעברה, על מנת לתת לשחקנים מוטיבציה.

* מדובר בטקסט בדיוני

  • עוד באותו נושא:
  • ראש השנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully