וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"3:3 בסדרת הגמר. 11 אלף בכל משחק. אי אפשר לבקש יותר מזה"

מדליות באליפות העולם באתלטיקה ובג'ודו, קבוצה בצ'מפיונס ונבחרת כדורסל מרגשת. חשבתם שהשנה האחרונה היתה מדהימה? וואלה! ספורט קופצת לעתיד ומביאה לכם את הטקסטים שתקראו אחרי רגעי השיא בשנה הנכנסת. והפעם: התגובות לקראת משחק 7 בין מכבי תל אביב להפועל ירושלים

שחקן מכבי תל אביב יוגב אוחיון מול שחקן הפועל ירושלים בר טימור. ברני ארדוב
עוד רגע הקרב הגדול מכולם מתחיל. אוחיון מול טימור/ברני ארדוב

הכדורסל הישראלי כולו עוצר את נשימתו לקראת משחק מספר 7 בגמר הפלייאוף בין מכבי תל אביב והפועל ירושלים, שיערך מחר (חמישי, 21:00, ערוץ 5 ו-5 HD) בארנה שבעיר הבירה. אחרי סל הניצחון המדהים של יותם הלפרין במשחק מספר 6, מגיעות שתי האימפריות של הכדורסל הישראלי למשחק שממנו תהיה רק שורה תחתונה אחת: האליפות השנייה ברציפות של האדומים של דני פרנקו, או ה-52 של הצהובים.

"אין ספק שההחלטה לחזור לסדרות הוכיחה את עצמה", אמר גיא גודס. "3:3 בסדרת גמר, כל המשחקים הקודמים היו צמודים, 11 אלף איש בכל משחק – אני באמת חושב שאי אפשר לבקש יותר. מבחינה אישית - אין ספק שמדובר בהישג אחרי שמכבי הודחה בחצי הגמר בעונה שעברה".

מי שנשמע קצת פחות נלהב מ-40 הדקות הגורליות שמחכות לצהובים מחר הוא יו"ר המועדון שמעון מזרחי, שאמר לוואלה ספורט: "ברור שהסדרות שבו כדי לפגוע במכבי תל אביב, אבל אנחנו כבר רגילים. לא פלא שביורוליג ממשיכים לשחק בפורמט של פיינל פור, זו השיטה הספורטיבית מכולן".

פרויקט החג:

יו"ר מכבי תל אביב שמעון מזרחי. ברני ארדוב
עדיין לא מרוצה. שמעון מזרחי/ברני ארדוב

דומה כאילו האיש המאושר ביותר בשבועיים האחרונים הוא יו"ר מנהלת הליגה שמואל פרנקל, שהכריז בדרמטיות על חזרה לשיטת הסדרות ערב העונה, וכעת נושא את הפירות. "לא יודע אם אני לא יכול להוריד את החיוך, אבל כן – זו בהחלט הרגשה טובה", סיפר הבוקר פרנקל.

כשהחלטתם על חזרה לסדרות בתחילת העונה, דמיינת שזה מה שיקרה?

"בהחלט".

ובכל זאת – באותם רגעים היו די הרבה ביקורות, על כך שהחלטתם על שיטת המשחקים 24 שעות לפני המחזור הראשון. אתה בוודאי יכול להבין אותן.

"אני לא יודע למה צריך להתעסק בביקורות עכשיו. עובדה שקיבלנו את ההחלטה הנכונה. חיכינו לראות את הסגלים של מכבי וירושלים, וכשהבנו שהם די שווים, שיש פה פוטנציאל לסדרה טובה, הלכנו על זה בכל הכוח, ותראה מה זה – המשחקים שברו את כל שיאי הרייטינג, הקבוצות הכניסו המון כסף כי היו יותר משחקים, הכל טוב".

אתה יכול להבטיח שאם ירושלים תזכה, היא תהיה ביורוליג?

"אני יכול להבטיח שאם ירושלים תזכה, מכבי תהיה ביורוליג".

לאור ההצלחה המסחררת, בטח החלטתם כבר עכשיו על שיטת המשחקים לעונה הבאה.

"נכון מאוד. חוזרים לפיינל פור".

מה? למה?

"אין לי מושג".

* מדובר בטקסט בדיוני

שמואל פרנקל יושב ראש מנהלת ליגת העל בכדורסל. קובי אליהו
חוזרים לפיינל פור. פרנקל/קובי אליהו
  • עוד באותו נושא:
  • ראש השנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully