וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתק מוחלט בין המנהלת ללשכות נתניהו ודרעי: "ממתינים לויינשטיין"

9.9.2015 / 11:31

אם היום לא תתקבל החלטה בעניין השבת, המנהלת תודיע רשמית כי המחזור יידחה. פליאה בעקבות דבריה של רגב: "אין לה סמכות לשלוף מספרים". שחקני הפועל ב"ש התבקשו לא להתבטא בנושא

צילום: דוד קורן

במנהלת הליגה ממתינים להחלטה של היועץ המשפטי יהודה ויינשטיין בעניין האפשרות שייתן היתר או ידחה את האפשרות לקיים משחקי כדורגל בשבת. "כרגע יש נתק מוחלט עם הממשלה", הודו במנהלת. "אף אחד כאן לא מדבר עם דרעי, או עם לשכת נתניהו. אנחנו ממתינים להחלטה של ווינשטיין".

דומה כי פרט להחלטה של ויינשטיין, למנהלת אין למה לחכות. גם שם מבינים כי ההתערבות של שרת הספורט מירי רגב מיותרת, משום שוויינשטיין עדיין לא נתן לה כל היתר להקמת ועדה שתקבע בתוך 60 יום האם הכדורגל יוכל להמשיך במתכונתו המסורתית. "לכולם ברור שדרעי היה רוצה להימנע מחילול שבת, אבל הוא לא יכול להכריז באופן פומבי על כך משום שהוא יודע איזה נזק הוא יוכל לגרום לעצמו", אמר אדם הבקיא בפרטים.

רובי ריבלין: "כדורגל בשבת? מדובר בהרגל, זה הסטטוס קוו"

"המטרה להגיע לפשרה. קבוצה שלא רוצה לשחק בשבת לא תחויב לעשות זאת"

יו"ר המנהלת, יורם באומן: "כרגע אין שינוי, לא יהיה כדורגל בשבת"

בעקבות איום השביתה: משחקי ליגת העל הוצאו מטופס הטוטו 16

במנהלת ובהתאחדות מעריכים: כל ליגות הכדורגל יושבתו בסוף השבוע

מירי רגב שרת התרבות והספורט (אמצע). מגד גוזני
ההחלטה היום. רגב./מגד גוזני

בהתאחדות וגם במנהלת הביעו אתמול פליאה לנוכח דבריה של רגב, שטענה: "אם יותר משבעה שחקנים יודיעו שהם לא רוצים לשחק בשבת, נראה לי הגון וראוי שהקבוצה לא תשחק בשבת". גורם אמר אתמול: "לא ברור מאיפה רגב שולפת את המספרים האלה. מי שיקבע הוא רק ויינשטיין. אין לה שום סמכות לקבל החלטות ללא הוראה ממנו". חלק גדול משחקני הלאומית וליגת העל, למשל, מתנגד לקיום הוועדה שהציעה רגב להקים. לדבריהם: "עד שלא נקבל החלטה סופית בעניין, לכאן או לכאן, אין טעם לעלות על הדשא. ועדה תגרור ועדה, ובסוף יחליטו שלא מחליטים".

מנכ"ל הפועל באר שבע אסי רחמים שלח שלשום הודעה לשחקני הקבוצה בה הוא מבקש מהם שלא להשמיע את דעתם בנושא. "אין לנו כוונה להצביע בסקר או להשמיע את דעתנו, למרות שיש כאן דעות לכאן ולכאן", אמרו השחקנים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully