וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר המנהלת, יורם באומן: "כרגע אין שינוי, לא יהיה כדורגל בשבת"

7.9.2015 / 21:03

יו"ר המנהלת באומן והמנכ"ל אורן חסון ייפגשו עם יו"ר ההתאחדות עופר עיני וידונו בהשבתת הליגה. הקבוצות בחוסר ודאות, באומן: "אין תזוזה מהממשלה, לא נעבור על החוק"

צילום: דוד קורן

יו"ר מנהלת הליגה יורם באומן והמנכ"ל אורן חסון ייפגשו מחר (שלישי) עם יושב ראש ההתאחדות לכדורגל עופר עיני, ששב לארץ. השלושה ידונו בהכנות לקראת השבתת ליגות הכדורגל בסוף השבוע. "נכון ליום שני בלילה אין שום דבר חדש, ואם לא יהיה שינוי לא יהיה כדורגל בשבת", אמר הערב באומן. "לא קרה שום דבר לאורך כל היום".

בעקבות איום השביתה: משחקי ליגת העל הוצאו מטופס הטוטו 16

האחים סרדל טוענים שלא הסכימו לשים את שמם ברשימת השחקנים שמתנגדים לשחק בשבת

מירי רגב פנתה ליועץ המשפטי לממשלה

יו"ר מנהלת ליגת העל יורם באומן. מגד גוזני
מחכה ליועץ המשפטי לממשלה. באומן/מגד גוזני

המנכ"ל חסון סיפר כי כל ראשי המועדונים פנו לאורך כל היום למנהלת בבקשה לדעת מה יקרה בשבת. חסון: "עם כל הרצון הטוב של גורמים כאלה ואחרים, לא היתה היום תזוזה מהממשלה, ואנחנו לא יכולים לבשר על משהו חדש".

מי שיכול להוציא את הערמונים מהאש הוא היועץ המשפטי לממשלה יהודה וינשטיין, שביכולתו להוציא תקנה שמאפשרת את קיום המשחקים למרות החלטת שופטת בית הדין האזורי לעבודה אריאלה גילצר כץ. "כל מה שנקבל מהיועץ יהיה צריך להיות בכתב ולעבור דרך היועצים המשפטיים שלנו שיצטרכו לאשר כי מותר לנו לשחק בניגוד להחלטת השופטת", הוסיף באומן. "כל עוד קבעו כי אנחנו עוברים על החוק, לא נהיה עבריינים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully