וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדיר: "נתמודד עם הגבוהים שלהם בכוח רצון, זו לא פעם ראשונה שאנחנו בנחיתות גובה"

יהונתן אליהו, מונפלייה

9.9.2015 / 7:06

נבחרת ישראל מבצעת הכנות אחרונות לקראת המשחק החשוב מול פולין (18:30, ספו' 5). כדיר: "קרב על כל הקופה". אוחיון: "יש לנו את אחת ההתקפות הכי יפות באליפות, אנחנו תלויים בעצמנו"

מערכת וואלה!

נבחרת ישראל עורכת את ההכנות האחרונות לקראת משחקה הערב (18:30, שידור ישיר בספורט 5 ו-HD) מול פולין בשלב הבתים ביורובאסקט. בצוות המקצועי של הנבחרת החליטו שלא לקיים את אימון הבוקר שתוכנן להיום עקב הסמיכות לאימון השחרור שביצעו אמש בארנה במונפלייה, בתקווה שהשחקנים יגיעו טריים ובמצב מנטלי אחר אחרי ההפסד הכואב לבוסניה.

אדלשטיין: "פולין נבחרת מאוד מאומנת, הכל יכול לקרות באליפות הזו"

הרוטציה הקצרה, ה"כדררת", הסנטימטרים החסרים ויסודות ההגנה הלקויים פגעו בישראל

ההפתעה, האכזבה והקשר הישראלי: מסקנות ראשונות מהיורובאסקט

יורובאסקט: ספרד בסכנת הדחה, קרואטיה הביסה

יוגב אוחיון שחקן נבחרת ישראל. יונתן אליהו, מערכת וואלה!
"כל יום הוא שונה לחלוטין מקודמו, לטוב ולרע". אוחיון/מערכת וואלה!, יונתן אליהו

"זה משחק על כל הקופה מבחינתנו", אמר יוגב אוחיון לקראת המשחק. "זה משחק שיכול לשים אותנו במקום השני. פולין חזקה מאוד, היא הוכיחה את עצמה עד עכשיו במשחקים שראינו. זה הולך להיות קרב קשה מאוד. כולם הריצו את המהלכים מול בובניה כמה וכמה פעמים, ראינו את זה ביחד וזה לא היה קל, אבל היינו כבר באליפויות אירופה ואנחנו יודעים שאסור לנו לשקוע בדברים כאלה. כל יום הוא שונה לחלוטין מקודמו, לטוב ולרע. צריך לשים את מה שהיה מאחורה, כולנו חדורי מוטיבציה ואם אתם דואגים לחדר ההלבשה, הוא חזק מתמיד. אנחנו חיוביים מאוד".

על פולין: "הוספנו באימון הזה כמה דברים להתקפה ולהגנה, אני סומך על הצוות המקצועי שיכין אותנו בצורה הטובה ביותר. פולין נבחרת מאוד מגוונת עם כלים מבחוץ ומבפנים, אבל לנו יש נבחרת טובה, שמשחקת לדעתי כדורסל מהיפים באליפות, ואנחנו צריכים להיות תלויים בעצמנו. כשאנחנו רצים ואנחנו טובים קשה מאוד לעצור אותנו".

על איי ג'יי סלוטר הפולני, שהתמודד עם אוחיון ביורוליג: "יש פה שחקני NBA וטופ יורוליג, לא נכון להתמקד בשחקן כזה או אחר. הוא קלעי אבסולוטי, אבל הלוואי שזה היה הנשק היחיד שלהם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שחקן נבחרת ישראל אלישי כדיר מול שחקן נבחרת רוסיה רוסלן פטייב. AFP, מערכת וואלה! NEWS
"גורטאט שחקן מאוד דומיננטי, אבל יש להם עוד הרבה שחקנים טובים. זה לא פעם ראשונה שאני מחזיק בסנטרים בהגנה ולא פעם ראשונה שאני בנחיתות בגובה". כדיר/מערכת וואלה! NEWS, AFP

אלישי כדיר הוסיף: "אנחנו מתאוששים, זה לא פשוט. הרבה זמן לא נתקלתי במשחק כזה, זה קורה אחת להרבה זמן. בסוף זה נגמר לא כמו שרצינו. עשינו אימון שחרור. החבר'ה עבדו קצת יותר על החדות. פולין הולך להיות קרב קשה. לא פשוט לשחק חמישה משחקים בשישה ימים, כשאתה מנצח אתה נהנה יותר. מחר זה קרב על העלייה".

על הגבוהים הפולנים: "זאת עבודה של כולם. גורטאט שחקן מאוד דומיננטי, אבל יש להם עוד הרבה שחקנים טובים. זה לא פעם ראשונה שאני מחזיק בסנטרים בהגנה ולא פעם ראשונה שאני בנחיתות בגובה, אבל זה הרבה עניין של רצון ופחות של כוח וגודל. זה מה שיכול לנצח לנו את המשחק".

על דקות המשחק: "כל שחקן רוצה לשחק כמה שיותר, אבל זה נבחרת ואני יודע שכשיצטרכו אותי אני יהיה שם. זאת אולי קלישאה, אבל אני רוצה לתת הכל. העיקר זה לנצח ולעלות שלב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully