וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורובאסקט: ספרד בסכנת הדחה, קרואטיה הביסה את מקדוניה

הספרדים הפסידו 105:98 לאיטליה והסתבכו עם מאזן שלילי של 2:1. גאלינרי (29) ובלינלי (27) להטו. הקרואטים טיילו עם 55:73 ועלו למאזן חיובי. טורקיה חגגה על גרמניה, יוון עדיין מושלמת

דירק נוביצקי שחקן נבחרת גרמניה. GettyImages
נוביצקי מתוסכל/GettyImages

בניגוד למרבית משחקי שלב הבתים, מחזור המשחקים השלישי של היורובאסקט מתפרש על פני יומיים. בתים ב' ו-ג', שקיבלו מנוחה אתמול (שני), החלו היום רצף של שלושה ימי משחקים, לקראת סיום השלב וההכרעה על זהות העולות לשמינית הגמר.

אנדראה ברניאני שחקן נבחרת איטליה מול פאו גאסול נבחרת ספרד. GettyImages
איזה ניצחון. ברניאני מעל גאסול/GettyImages

בית ב'

סרביה - איסלנד 64:93

הנבחרת של סשה דג'ורדג'ביץ', ללא ספק מהפייבוריטיות לזכייה בתואר, טיילה עם 64:93, כולל דקות רבות של גארבג' טיים. הסרבים שלטו במשחק מתחילתו ואל המחצית כבר ירדו ביתרון 32:42. את הרבע השלישי והרביעי ניצלה סרביה כדי להעניק לחלק עומסים ולתת דקות מנוחה לחלק מהכוכבים כמו מילוש תאודוסיץ', זוראן ארצג ואחרים.

ארבעה שחקנים בסרביה - אוגניין קוזמיץ' (11), נמניה נדוביץ' (15), ניקולה קאליניץ' (12) ומירוסלב ראדוליצה (13) - סיימו בספרות כפלות בצד הנקודות. לוגי גונארסון הוביל את קלעי איסלנד עם 18 נקודות, אבל הוא וחבריו סופרים כבר הפסד שלישי בשלושה משחקים, בעוד הסרבים נותרו עם שלושה ניצחונות.

גרמניה - טורקיה 80:75

הנבחרת הביתית ספגה הפסד שני בשלושה משחקים וגם שני ברציפות אחרי ההפסד לסרביה החזקה במשחק השני. הפעם, גרמניה הפסידה 80:75 לטורקיה, שרשמה ניצחון שני אחרי שגברה על איטליה במשחק הפתיחה. הטורקים הובילו לאורך כל המשחק ופתחו את ההתמודדות עם 0:9, משם לא הביטו לאחור, ולמעט דקות הסיום - אז הצליחה גרמניה לצמק מתחת לדו ספרתי - שלטו לאורך כל המשחק.

את גרמניה הוביל גארד אטלנטה דניס שרודר עם 24 נקודות, 6 אסיסטים, 5 ריבאונדים, אבל גם 5 איבודים. דירק נוביצקי קלע 15 כשרובין בנצינג מוסיף 13. טיבור פלייס, שהיה מצוין נגד סרביה, הסתבך בבעיית עבירות מוקדמת וסיים עם 3 נקודות בלבד. אצל הטורקים בלט עלי מוחמד, הידוע גם כבובי דיקסון, שקלע 15 נקודות, קלט 5 ריבאונדים ומסר 5 אסיסטים, כשהוא מוסיף גם 3 חטיפות, סדי עוסמאן הוסיף 17 נקודות, סמיח ארדן קלע 16 והוסיף 9 ריבאונדים וארסן איליאסובה פתח מצוין וסיים עם 15 נקודות.

ספרד - איטליה 105:98

אחרי שנחלה אכזבות בשני הקמפיינים הקודמים, נבחרת ספרד האימתנית נמצאת בסכנת הדחה ממשית אחרי הפסד שני בשלושה מחזורים (!). הלה רוחה הגיעו זחוחים אחרי שפירקו את טורקיה במשחק הקודם שלהם, אבל חטפו בראש משני כוכבי העל של האיטלקים - מרקו בלינלי ודאנילו גאלינרי. הגארד של דנבר פשוט התעלל בספרדים וסיפק שורה סטטיסטית מרשימה מאוד של 29 נקודות, 8 ריבאונדים ו-6 אסיסטים. בלינלי הסתפק "רק" ב-27 נקודות ו-7 אסיסטים, כשאנדראה ברניאני מוסיף 18 לאיטלקים, שעלו למאזן 1:2 ונצמדו לטורקיה במקום השני.

הספרדים הלכו שוב ושוב לפאו גאסול, שחגג בצבע עם 34 נקודות ו-10 ריבאונדים, אבל לא הייתה להם תשובה להתקפה האיטלקית והם כעת מסובכים מאוד בבית המוות עם מאזן של שני הפסדים וניצחון וייתכן שהמשחק מול גרמניה במחזור הסיום של הבית יהיה מאבק ישיר על המקום הרביעי והכרטיס האחרון לשמינית הגמר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
נבחרת סרביה בכדורסל. GettyImages
שמרו על מאזן מושלם. שחקני נבחרת סרביה/GettyImages

בית ג'

סלובניה - הולנד 74:81

שתי הנבחרות הגיעו למשחק הזה עם מאזן של 1:1 ואחרי לא מאמץ הסלובנים השיגו את ניצחונם השני באליפות ושיפרו עמדות לקראת השלב הבא. קלמן פרפליץ' הוליך את הסלובנים עם 16 נקודות ו-6 אסיסטים. יאקה בלאזיץ' וזוראן דראגיץ' הוסיפו 13 כל אחד. קרלון קלוף הוביל את המפסידים עם 25 נקודות, 6 ריבאונדים ו-4 אסיסטים.

גאורגיה - יוון 79:68

עושה רושם שהיוונים בדרך לטורניר מצוין אחרי תקופה ארוכה. הכחולים-לבנים שמרו על מאזן מושלם של שלושה ניצחונות בשלושה משחקים עם 68:79 על גאורגיה. ניק קלאת'ס בלט עם 19 נקודות ומסר גם 8 אסיסטים, קוסטאס קופוס קלע 12, כמו גם יאניס אנטטוקומפו, בעוד ניקוס זיסיס קולע 11 במשחק חסר תחרות לאחר שיוון ירדה כבר במחצית עם יתרון עצום של 22:50 ומשם לא הביטה לאחור. את הגאורגים הוביל טורניקה שנגליה עם 20 נקודות ו-8 ריבאונדים.

קרואטיה - מקדוניה 55:73

אחרי שהפסידה בצורה כואבת ליוון אתמול, קרואטיה המארחת של הבית חזרה לנצח בצורה מרשימה מאוד בסוג של דרבי מקומי ועלתה למאזן של 2:1 שמצמיד אותה לסלובניה במאבק על המקום השני. בויאן בוגדנוביץ' שהחמיץ את המשחק מול יוון בשל זעזוע מוח חזר לחמישייה ותרם 13 נקודות למנצחים. דאריו סאריץ' הוסיף 15 ו-7 ריבאונדים. פרדראג סמארדזינסקי היה היחיד שקלע בדאבל פיגרס למקדונים (10), שהציגו משחק חלש מאוד ואיבד 16 כדורים.

סמיח ארדן שחקן נבחרת טורקיה. GettyImages
סמיח ארדן חוגג אחרי הטבעה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully