וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדלשטיין: "פולין נבחרת מאוד מאומנת, הכל יכול לקרות באליפות הזו"

נבחרת ישראל ערכה את האימון המסכם לקראת המשחק הגורלי שניצחון בו יבטיח עלייה (18:30, ספ' 5 ו-HD). המאמן מוכן: "ניסינו לתקן את הטעויות". דיאור פישר: "אתגר גדול מול נבחרת חזקה"

מערכת וואלה

נבחרת ישראל ערכה הערב (שלישי) את האימון המסכם לקראת המשחק הגורלי מחר (18:30, ישיר בספורט 5 ו-HD) מול פולין במסגרת שלב הבתים ביורובאסקט. אווירת הנכאים שאחרי ההפסד הדרמטי לבוסניה בהארכה התחלפה בדריכות שיא מצד השחקנים של ארז אדלשטיין, שיודעים שניצחון מול הפולנים, שמצויים במאזן זהה (1:2) יתקן את המצב ויסדר כרטיס לשלב הבא, אולי אפילו מהמקום השני בבית.

יוגב אוחיון שחקן נבחרת ישראל. יונתן אליהו, מערכת וואלה
יוגב אוחיון באימון במונפלייה/מערכת וואלה, יונתן אליהו

ארז אדלשטיין אמר על ההפסד לבוסניה ולקראת המשחק הבא: "איך נתאושש מבחינה מנטלית זאת אחת השאלות הכי גדולות באליפות הזאת. זאת תחרות מאוד קשה, ששקולה אולי לטור דה פראנס. משחק פחות טוב לא דוחף אותך קדימה, נקווה שהחבר'ה יגלו אופי כי ההפסד אתמול הוא באמת טראומה. אבל בספורט ההצגה חייבת להימשך".

על התחושות בקרב השחקנים: "נדע מחר איך השחקנים מרגישים. הם מקבלים תשבוחות בכל מקום, ראינו את הוידאו וחלקים מהמשחק, ניסינו לתקן את הטעויות ומחר יש יום חדש. מה שקרה אתמול זה צירוף של שישה-שבעה דברים שזה באמת אכזרי. היו תשעה משחקים בבית שלנו עד היום, וכמעט כולם היו צמודים. הכל יכול לקרות באליפות כזאת. צריך לדעת לעשות פעולות נכונות כדי לנצח משחק ושם היינו קצת חסרים".

על פולין: "הם הביאו מאמן טוב שאני בקשר איתו כמה שנים במקרה. כמאמן אמריקאי זו קבוצה מאוד מאומנת עם ירידה לפרטים. יש להם שחקנים צעירים ואגרסיביים. יש להם שני שחקני מטרה בצבע. אנחנו מאושרים מהגבוהים שיש לנו".

דיאור פישר, הסנטר המתאזרח ניסה לעכל את ההפסד הכואב לבוסנים: "אנחנו חייבים להתאושש. אתמול נשבר לנו הלב. לא היו לי מילים בחדר ההלבשה, לא הצלחתי לישון בלילה כי הרצתי בראש מה הייתי יכול לעשות טוב יותר. לא הפסקתי לחשוב על זריקות העונשין שהחטאתי שהיו יכולות לסגור עניין, ואז חשבתי על איך לא עשינו פאול בסיום. זה מתסכל מבחינה מנטלית".

על ההפסד האכזרי: "כל המשחקים בבית היו צמודים. ככה זה עובד באליפות הזאת. כיף להיות חלק מהנבחרת הזאת, מחר מצפה לנו אתגר גדול מול נבחרת טובה, אני מתרגש לקראת המשחק. יש לי רק כאבים קטנים, זה חלק מהמשחק. אי אפשר לחשוב מה יקרה, רק צריך לשחק. אנחנו משחקים כדורסל טוב מאוד, מתאמנים כיחידה אחת".

על המאצ' אפ עם מרצ'ין גורטאט: "אני צריך להביא את אותה אינטנסיביות שבה הוא משחק. אי אפשר להגיד מה בדיוק אעשה כדי לעצור אותו כי זאת עבודה קבוצתית. כולנו צריכים לשרוט ולהיות מסוגלים לקחת ריבאונד, אלה הדברים שיש לי שליטה עליהם".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
עומרי כספי שחקן נבחרת ישראל. יונתן אליהו, מערכת וואלה
קיבל את המנוחה שהיה זקוק לה. עומרי כספי/מערכת וואלה, יונתן אליהו

כמו ישראל, גם הפולנים מגיעים למשחק אחרי הפסד, אך הוא הושג אחרי קרב גדול מול נבחרת צרפתית חזקה. הפולנים מציגים יכולת טובה למדי באליפות עד כה, וקרובים להעפלה לשמינית הגמר אחרי שלפני שנתיים סיימו את דרכם אחרי השלב הראשון. הקו הקדמי המאיים של הפולנים, שכולל בין היתר את מרצ'ין גורטאט המצוין ופרימז'לאב קרנובסקי עב הבשר, הוא המקור לדאגה במחנה הישראלי לקראת המשחק. בנבחרת מודעים לכך שהמפתח לניצחון יהיה הריבאונד ומקווים כי התסריט מול בוסניה, שלקחה 19 ריבאונד התקפה מול ישראל, לא יחזור על עצמו.

ישראל ופולין נפגשו בסך הכל שמונה פעמים במשחק רשמי, כשהמאזן נוטה לטובת הכחולים-לבנים עם 3:5. המפגש האחרון נערך אי שם בשנת 1987, אז פולין ניצחה 83:77, ומאז נפגשו הקבוצות אך ורק במשחקי הכנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully