וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: מכבי הרצליה ניצחה 0:3 את הפועל קטמון ירושלים

הקבוצה מהבירה חזרה ללאומית עם הפסד אחרי שערים של אופיר עמרם (30), לירון אלימלך (45) ואבי חי (84). אשקלון של נעים חגגה 1:3 על בית"ר ת"א רמלה. 1:2 לנצרת על קרית גת, 1:3 לראשל"צ על נצרת עילית

אופיר עמרם (מימין) עם ברק לביא שחקני מכבי הרצליה חוגגים שער נגד הפועל קטמון. ברני ארדוב
אופיר עמרם פותח את הסכר של הרצליה/ברני ארדוב

בצל המאבק כנגד משחקים בשבת, הליגה הלאומית יצאה היום (שישי) לדרך עם ארבעה משחקים. במוקד עמדה חזרתה של הפועל קטמון ירושלים לליגה הלאומית, כאשר הקבוצה מהבירה פגשה את מכבי הרצליה, אבל חיים שאבו ושחקניו היו נחושים יותר וחזרו הביתה עם 1:3.

עולה חדשה אחרת, הפועל אשקלון, פגשה את בית"ר תל אביב רמלה והשיגה ניצחון ראשון העונה 1:3 אחרי צמד של ניראל מחפוד ושער ראשון של רודי חדד, אקס מכבי תל אביב. לוסיאנו סיניו העניק ניצחון 1:2 בחוץ על מכבי קרית גת, הפתעת העונה שעברה. הפועל ראשון לציון חגגה באצטדיון הסופרלנד 1:3 על הפועל נצרת עילית.

לירון אלימלך שחקן מכבי הרצליה מול הפועל קטמון ירושלים. ברני ארדוב
הרצליה הייתה טובה יותר במחצית הראשונה. לירון אלימלך, מימין/ברני ארדוב

הפועל קטמון ירושלים - מכבי הרצליה 3:0

שנה אחת בלבד לקח להפועל קטמון ירושלים לחזור לליגה הלאומית, והפעם, בניגוד לביקור הקודם, הירושלמים מתכוונים וינסו כמובן לתקוע יתד בליגה השנייה. אלא שבינתיים על פי ההופעה החגיגית הראשונה שלה נראה שיהיה לה בהחלט קשה. מול הקבוצה הוותיקה ביותר בליגה הלאומית, זה לא היה כוחות. הרצליה של חיים שאבו תפסה הרבה ביטחון אחרי שאופיר עמרם (30), לירון אלימלך (45) ואבי חי (84) הכניעו את אוהד סיידוף והוציאו את העוקץ מהמשחק בשלב מוקדם.

עוד באותו נושא

משימה לאומית: מ.ס. אשדוד והפועל פתח תקוה רוצות לעלות תוך שנה

לכתבה המלאה
אוהדי הפועל קטמון. ברני ארדוב
צבעו את טדי. אוהדי הפועל קטמון/ברני ארדוב
גל קולני שחקן מכבי הרצליה מול הפועל קטמון ירושלים. ברני ארדוב
גל קולני נאבק/ברני ארדוב

הרצליה הייתה מסוכנת יותר בדקות הראשונות, ואופיר עמרם ניסה את מזלו בבעיטה המסוכנת הראשונה במשחק, כשהכדור שלו הלך לידיים של אוהד סיידוף, שוער קטמון. בדקה ה-30 הגיע גם השער הראשון, ושוב היה זה אופיר עמרם, שקיבל כדור רוחב, ומ-15 מטר הכניס את הרגל ובעט לפינה כדי לקבוע 0:1 להרצליה. רגע לפני הירידה להפסקה, הרצליה הצליחה להשיג את השני כשלירון אלימלך השתלט על כדור רוחב והקדים את הבלם ששמר עליו, וכל מה שנותר לו היה לגלגל פנימה ולקבוע 0:2. השלישי הגיע שבע דקות לסיום כשטעות קשה של גולן חרמון הובילה לשער של אבי חי.

אסף נמני מאמן הפועל קטמון. ברני ארדוב
הרבה לחץ יש עליו. אסף נמני, מאמן קטמון/ברני ארדוב
שי חדד שחקן הפועל קטמון ירושלים מול מרסלו קרבאליו שחקן מכבי הרצליה. ברני ארדוב
שי חדד נאבק/ברני ארדוב
seperator

הפועל אשקלון - בית"ר תל אביב רמלה 1:3

אשקלון לא נתנה לקשיים בתקציב להפריע לה להשיג ניצחון בכורה בליגה הלאומית. יובל נעים ושחקניו היו נחושים יותר, והשאירו את היריבה מתוסכלת. אחרי מחצית ראשונה מאופסת, הגיע רודי חדד, אקס מכבי תל אביב, שכבש את הראשון. ניראל מחפוד הראה ניצוצות עם צמד פרטי שהעלה את אשקלון ל-0:3, ורותם שמול רק צימק.

אשקלון התקרבה לשער, כשרודי חדד מצא את עצמו פנוי בדקה ה-13 בתוך הרחבה, אבל הכדור שלו הלך לשמיים. זה קרה מספר דקות אחרי ויכוח קולני בין יובל נעים לשופט לירן ליאני כשמאמן אשקלון דרש הוצאת כרטיס צהוב לשחקן יריב. יונתן כהן האורח יכול היה לקנות את עולמו בדקה ה-56 אחרי שקיבל כדור טוב כשהיה פנוי, אבל בעט מול שער חשוף החוצה. פספוס גדול לבית"ר תל אביב רמלה. השער הגיע בדקה ה-61 כשרודי חדד קיבל כדור בתוך הרחבה, הניף את הרגל ושלח לפינה כדי להעלות את אשקלון ליתרון. בדקה ה-66 אשקלון הכפילה את התוצאה עם שער של ניראל מחפוד. שלוש דקות לסיום, אשקלון הבטיחה לעצמה את הניצחון כשעידן שריקי נגח, הכדור נהדף והגיע למחפוד שהכפיל והבטיח את הניצחון. רותם שמול רק צימק דקה לסוף.

seperator

עירוני קרית גת - מכבי אחי נצרת 2:1

אם בשנה שעברה קרית גת הייתה המרעננת הרשמית של הליגה הלאומית, לפחות על פי מחזור הפתיחה נראה שלקבוצה הדרומית יש לא מעט על מה עוד לעבוד. ומה עוד אפשר ללמוד מהמחזור הראשון? שלאחי נצרת ולג'ימי טורק יש שחקן שאולי עוד ידברו עליו לא מעט. קוראים לו לוסיאנו סיניו, שנבחן במשך כשלושה שבועות בנצרת עד שהוחלט להחתימו, והערב הוא פגע בול עם צמד. שלומי משה רק צימק בפנדל שלא שינה הרבה.

נצרת השיגה את שער היתרון בדקה ה-35 כשלוסיאנו סיניו הבקיע. בדקה ה-53 הארגנטינאי הכפיל אחרי התקפה מתפרצת, סיניו קיבל מאבו רביע והקפיץ מעל השוער בדרך ל-0:2. שמונה דקות לסיום קרית גת חזרה למשחק עם פנדל מוצלח של שלומי משה שצימק ל-2:1.

seperator

הפועל ראשון לציון - הפועל נצרת עילית 1:3

אחרי שהפסידו בשני המשחקים בגביע הטוטו, הכתומים הראו שלבמה המרכזית הם דווקא הגיעו מוכנים והשיגו ניצחון ראשון העונה. הקבוצה של איל ברקוביץ' התגברה על מי שמסתמנת כבר עכשיו כבשר התותחים של הליגה (שירדה עם 9:0 משני משחקיה בגביע הטוטו בתחילת העונה). אופיר חמו, גל לוי ויעקב בריהון הכניעו את הנצרתים, כאשר אלירן חודידה היה אחראי לשער המצמק.

כבר בדקה התשיעית קיבלנו את השער הראשון לעונת 2015/16 בליגה הלאומית. שלומי אבוסידריס הוכשל ברחבה, ואופיר חמו ניצל את המתנה כדי להעלות את הכתומים ליתרון של 0:1 עם פנדל מדויק. ראשון לציון הכפילה את היתרון בדקה ה-14 כשהגנת נצרת עילית חלמה, וגל לוי שעט קדימה, ודייק בבעיטה חדה לפינה. 0:2 לכתומים. דקה לסיום המחצית הראשונה, נצרת עילית הצליחה להקטין את התוצאה אחרי שער של אלירן חודדה. שמונה דקות לסיום, יעקב בריהון סגר את הסיפור עם שער נהדר אחרי שניצל תרדמה נוספת בהגנה האורחת בדקה ה-82.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully