וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדי קרויף: "כשהחתמנו את ערן על חוזה חדש אמרו שאנחנו משוגעים ובלה בלה בלה"

יניב טוכמן, שליחנו לבאזל

20.8.2015 / 16:00

המנהל המקצועי של מכבי תל אביב עוקץ את המבקרים: "הוא אחת ההחתמות הכי טובות אי פעם במועדון", מרגיע את החגיגות: "באזל ברמה גבוהה יותר מאיתנו", מחמיא ליוקאנוביץ': "הכין תכנית משחק נהדרת", ומצהיר ששחרור זר לא נמצא על הפרק: "הקבוצה הוכיחה את עצמה"

רויטרס

ג'ורדי קרויף ניסה לדלג על פני המיקס זון בדרכו לאוטובוס של מכבי תל אביב מבלי לעצור ולשוחח עם התקשורת. זה היה הערב של השחקנים ושל סלבישה יוקאנוביץ', והוא גם כך ניסה להוריד את כולם לקרקע כבר בחדר ההלבשה והדגיש שהמשימה רחוקה מלהיות מושלמת. ובכל זאת, ההולנדי הסכים בסופו של דבר לדבר אחרי שבאחרונה הוא נתן כמו תמיד לתקשורת הזרה יותר תשומת לב. השאלות הראשונות היו כמובן על ערן זהבי. ההחלטה הכי חשובה של קרויף במכבי תל אביב.

חשבת כשהחתמת את ערן שמכבי תל אביב תקבל ממנו את הדברים האלה?

"לא החתמנו את ערן עבור משחק אחד כזה או אחר. לערן יש חלק משמעותי בהסטוריה של מכבי תל אביב. הוא הוכיח את זה ואמרתי כבר לפני מספר שבועות שהחוכמה היא לא להביא שחקנים חדשים, אלא לשמור את השחקנים המיוחדים אצלך בסגל. ברור שזו עבודה קבוצתית וכולם גמעו הרבה קילומטרים כדי לעזור, אבל בזמן הזה ערן הוא זה שנותן את הנגיעה האחרונה ובכדורגל מי שנותן את הנגיעה האחרונה מנצח איתה".

ייתכן ששוב נצטרך לעסוק בשאלת מכירתו למועדון גדול יותר?

"האמת היא שזה סיפור שחוזר על עצמו. כשהחלטנו להשאיר את ערן בחוזה חדש, היו כאלה בישראל שאמרו שאנחנו משוגעים ובלה בלה בלה, אבל הבחור הזה הוא בחור מוביל ובחור מוביל תמיד יהווה עניין עבור קבוצות מובילות באירופה. הכוח של ערן הוא בכך שכאשר הוא חותם על חוזה חדש, הוא לוקח עוד יותר על כתפיו. האמת היא שהוא אחת ההחתמות הכי טובות שנעשו אי פעם במכבי תל אביב".

הכל על המשחק של מכבי תל אביב בבאזל

"אין מילים לתאר כמה הוא ווינר": מכבי ת"א מצדיעה לערן זהבי

הגורל היה בעד הצהובים: אורן יוסיפוביץ על המיתוס של זהבי

באזל כמודל של מכבי ת"א: דוד רוזנטל על המשימה של קרויף

גיליון הציונים: זהבי קיבל 9, גם אלברמן, וכמה יוקאנוביץ'?

בבאזל זועמים ומקניטים: "מכבי חגגה כאילו היא כבר עלתה"

ערן זהבי שחקן מכבי תל אביב חוגג את שערו השני מול באזל. רויטרס
"הכוח של ערן הוא בכך שכשהוא חותם על חוזה חדש, הוא לוקח עוד יותר על כתפיו". ערן זהבי/רויטרס

תמיד אמרת שהליגה בישראל היא המטרה, אבל הנה אתם מרחק של 90 דקות מליגת האלופות ויש לכם יתרון גדול לקראת הגומלין.

"ממש לא יתרון גדול. אני עדיין חושב שבאזל היא פייבוריטית ברורה לעלות לשלב הבתים. במאה אחוז. אנחנו חייבים לתת בבלומפילד את המשחק של החיים שלנו כדי להגשים את החלום שלנו. כרגע אנחנו רוצים להישאר עם הרגליים על הקרקע כי באזל קבוצה ברמה גבוהה יותר ממכבי תל אביב. יש להם סגל אדיר, יש להם הרבה יותר נסיון מאשר לנו. אנחנו ננסה כפי שניסינו כאן ובפלזן, אבל אם אנחנו רוצים לעבור אנחנו חייבים לתת להם את הכבוד שנתנו כאן".

אחרי שבאזל הבקיעה את השער השני במשחק, חשבת שאפשר לסיים בתיקו?

"אני כבר כנראה לא יודע שום דבר על כדורגל. אני יודע שכאשר עובדים קשה בסוף גם מקבלים בחזרה אבל באנו לכאן כדי לעשות תוצאה שתיתן לנו סיבה לשחק את הגומלין. אם היינו מפסידים 0-3 כמו שהפסדנו בפעם הקודמת כאן, אז הכל היה גמור. קיוויתי לתוצאה שתיתן לנו מינימום של תקווה למשחק הבית. 2:2 זו תוצאה מדהימה אבל אני עדיין מדגיש שאסור לנו להיות שחצנים ואסור לנו להיות טיפשים. באזל היא הפייבוריטית ואנחנו נצטרך להילחם כמו חיות במשחק הגומלין".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אנחנו חייבים לתת בבלומפילד את המשחק של החיים שלנו כדי להגשים את החלום שלנו". ג'ורדי קרויף/מערכת וואלה!, צילום מסך

איזה ציון אתה נותן עד כה לסלבישה יוקאנוביץ'?

"זו לא עבודה של איש אחד. זו הקבוצה, זה הצוות, זו כל האווירה במכבי. אני עדיין חושב שאנחנו צריכים להפוך את הקבוצה לחזקה יותר. המאמן תיכנן את המשחקים עד כה בצורה מצויינת, אבל אחרי כמה משחקים אי אפשר לבוא ולתת ציון. מה שאני יכול לומר הוא שסלבישה הכין תכנית משחק נהדרת ואני שמח בשבילו".

הוא הכין תכנית לבד או שנתת לו עצות?

"מה פתאום. אני לא מייעץ דבר בעניין הרכב או תכנית משחק. זו העבודה של המאמן וחוץ מזה עדיין אין לי את תעודת הפרו. אני עושה את העבודה שלי וגם אני עושה טעויות. כל הקרדיט על עבודת האימון בעונה שעברה היה שייך למאמן וכך זה יהיה גם בעונה הקרובה".

אתה מתכנן לחזק את הקבוצה בעמדות נוספות מלבד החלוץ?

"אנחנו ננסה לחזק את הקבוצה בדרך הכי טובה שתעמוד בפנינו וזה לא קל כי השוק מוגבל. יש לנו רק עמדה אחת פנויה לזר ונראה מה נעשה".

שחרור אחד הזרים החתומים נמצא על השולחן?

"ברגע הזה לא הגענו בכלל לשם".

זו אפשרות?

"לא חושב. הקבוצה הוכיחה את עצמה ואני מאמין בקבוצה".

מאמן מכבי תל אביב, סלבישה יוקאנוביץ'. רויטרס
"המאמן תיכנן את המשחקים עד כה בצורה מצויינת". סלבישה יוקאנוביץ'/רויטרס

אם תעפילו לליגת האלופות, זה ישנה את ההחלטות שלכם לגבי עמדות שצריך להתחזק בהן?

"ההחלטות שלנו התקבלו כבר לפני כמה חודשים. אנחנו בסך הכל צריכים למצוא את השחקן המתאים, אבל האמת היא שהרבה שחקנים לא רוצים לחתום בקבוצה ישראלית בחודש יולי. הם מחכים לראות באיזו קבוצה יוכלו לחתום ואנחנו חייבים להיות מהירים כדי למצוא מישהו מתאים. העובדה שאנחנו משחקים באירופה תוכל לסייע לנו בנידון".

איך אתה מסביר שמיטש גולדהאר לא הגיע לכאן ולא היה גם בפלזן?

"אני יודע שהוא צופה בכל המשחקים שלנו והוא מאוד מתעניין בקבוצה. הוא מעודכן בכל הפרטים, אבל הוא איש מאוד עסוק. אני משוכנע שנראה אותו בקרוב איתנו".

הספקת לקבל טלפון מברך מאביך?

"עדיין לא הערב. אמא שלי דווקא שלחה לי ווטסאפ. אנחנו מודרנים ומסתפקים גם בשליחת ווטסאפ".

ערן זהבי/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully