וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דלגאדו: "הם חגגו כאילו הם כבר בשלב הבא". בשוויץ חותכים: "הלם"

בבאזל ניסו לעכל את ה-2:2 עם מכבי תל אביב. דניאל הו ספג ביקורת, בתקשורת הופתעו: "זהבי הטביע אותם". אמבולו: "כולנו מאוכזבים". אורש פישר: "השער השני? אסור שזה יקרה ברמות האלה"

רויטרס

בפ.צ באזל נרשמה הערב (רביעי) אכזבה גדולה אחרי ה-2:2 הביתי של הקבוצה נגד מכבי תל אביב בסט. יקוב פארק. אם אצל האלופה השוויצרית חשבו שהם שוב ידלגו מעל הצהובים בקלות, הרי שהיום ציפתה להם הפתעה ושער השוויון של ערן זהבי בדקה ה-96 היווה מכה כואבת. לבאזל אגב, זה היה משחק רשמי ראשון העונה בו היא לא מנצחת אחרי שמונה ניצחונות רצופים.

אם "בבאזלר צייטונג" הכותרת הסולידית הייתה "רק 2:2 לבאזל נגד מכבי תל אביב", ב"בליק" כתבו: "הלם במשחק הראשון נגד מכבי תל אביב. באזל ספגה את ה-2:2 בדקה ה-96!". באתר 20min הכותרת הייתה: "מכבי קיבלה פיצוי בדקה האחרונה".

ב"בליק" בחרו בבלם הדני דניאל הו לשחקן הגרוע במשחק אחרי שהוא לא כיסה טוב את זהבי במהלך שהוביל ל-2:2: "הוא גרם לתוצאה המאכזבת בתוספת הזמן. רגע מר עבורו ועבור באזל". גם השופט הסקוטי ווילי קולום ספג ביקורות: "הוא גזל להו שער חוקי אחרי קרן יוכול היה לשרוק לפנדל בעקבות נגיעת יד של שחקן ישראלי ברחבה. נזק כפול לבאזל. זהבי הטביע אותה".

שחקן פ.צ באזל, בריל אמבולו, מול שחקן מכבי תל אביב, נוסא איגייבור. GettyImages
רצף הניצחונות נקטע. אמבולו/GettyImages

המאמן אורס פישר רתח בסיום על השער שספגה קבוצתו בדקה ה-96: "אסור שזה יקרה ברמות האלה, פשוט אסור. אם אתה עושה טעות כזו, אתה מיד נענש. למזלנו עדיין יש גומלין. היינו צריכים לנצל את המצבים שלנו. השופט? אני מעדיף לא להתייחס".

מתיאס דלגאדו נראה מופתע מהחגיגות של הצהובים בסיום ואמר: "אחרי ה-2:2 הם חגגו כאילו שהם כבר עלו לליגת האלופות, אבל זו תוצאה ששמה יותר לחץ עליהם מאשר עלינו. אני לא מרגיש מאוכזב, יש עוד משחק שלם לפנינו".

הבלם דניאל הו, שמירב החצים הופנו כלפיו לאח המשחק: "נתנו להם אצבע והם לקחו את כל היד. ברור שאני עצוב אחרי משחק כזה, אבל עכשיו אנחנו לפחות יודעים שבגומלין אין חוכמות וחייבים לנצח. יש לנו צ'אנס טוב. גם אם הם ינסו להגן על השער שלהם יש לנו סיכוי טוב. אנחנו קבוצה טובה יותר".

בריל אמבולו, כובש השער השני של באזל: "אנחנו מאוכזבים. היו לנו הרבה הזדמנויות לכבוש, אבל חסר לנו מזל. יש משחק נוסף בשבוע הבא וכמובן שיהיה קשה, אבל אנחנו חייבים לשכוח את המשחק הזה ולהגיע עם הרבה ביטחון לגומלין בישראל. כולם היו מאוכזבים בחדר ההלבשה, זה בטוח".

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
מאמן פ.צ באזל, אורס פישר. רויטרס
כועס. פישר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully