וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הציונים של מכבי תל אביב: זהבי 9, אלברמן 9, בן הרוש רק 5

19.8.2015 / 23:45

הווינר הגדול של הכדורגל הישראלי שוב עשה את ההבדל, הקשר האחורי סיפק תצוגה שלא נראתה כבר שנים משחקן בתפקידו, והמגן השמאלי לא ישכח זמן רב את אמבולו. ומה עם יוקאנוביץ'? הציונים

רויטרס
שחקני מכבי תל אביב חוגגים. רויטרס
תוצאה מצוינת. שחקני מכבי תל אביב חוגגים/רויטרס

חואן פאבלו: בסך הכל משחק נקי של השוער הספרדי. לא הייתה לו הרבה עבודה, אבל שידר שקט ובמקרים שהיה צריך עשה את עבודתו. הציון: 6.

יובל שפונגין: אם במכבי היה חשש בקיץ בנוגע לאיזשהי שחקן שיתאים לרמות האלה זהו יובל שפונגין. היום שפונגין עמד במשימה, היה מרוכז ועשה עבודה טקטית ראויה שסייעה למכבי להגביל את השוויצרים. הציון: 6.

איתן טיבי: האיש שנתן שקט להגנת מכבי. אמנם ההגנה הקבוצתית היא שעשתה עבור מכבי את המשחק אך עדיין, גם כאשר עברו את קו הקישור, השקט של טיבי וניקיון השטח מאחורה היו מהנקודות החזקות של מכבי תל אביב הערב. הציון: 7

טל בן חיים 1: עבד טוב עם טיבי בחלק האחורי, אבל הפספוס בפנדל יירשם לחובתו. טעות שלא הייתה צריכה לקרות, וגם בשער השני היה לו חלק. הציון: 5.

עומרי בן הרוש: מאוד השתדל, אך בלא מעט דקות נראה רחוק מהרמות הללו. חייב לשפר את רמת החשיבה, המיקום והתנועה, אחרת לא יוכל לשרוד בהרכב מכבי תל אביב בהמשך. הציון: 5.

שחקן פ.צ באזל, ברל אמבולו, מול שחקן מכבי תל אביב, עומרי בן הרוש. GettyImages
סבל מול אמבולו. עומרי בן הרוש/GettyImages

גל אלברמן: ה-שחקן של מכבי היום. היה הבלם של הקישור במלוא מובן המילה. משחק של קשר אחורי שלא ראינו מישראלי כבר כמה שנים. משחק דומה שלו בבלומפילד והוא יגשים את חלום ליגת האלופות. הציון: 9.

אבי ריקן: לא בלט במיוחד התקפית, אבל עבד ללא הפסקה בלחץ במרכז המגרש, אולי עשה את הקילומטרז' הגדול במכבי. זז משמאל לאמצע ומהאמצע לימין על פי בקשת המאמן בכל רגע נתון וחילץ לא מעט כדורים. והכי חשוב - הכדור המדוד לזהבי בשער: הציון: 7.

נוסא איגייבור: ממשיך את היכולת הטובה מתחילת העונה. זכה כמעט בכל הקרבות הפיזיים ושמר על הכדור ברגעי הלחץ. הציון: 7.

טל בן חיים 2: בכל פעם שקיבל את הכדור הטריד מאוד את הגנת באזל, עשה הרבה תנועה לכנפיים ולעומק, וסחט לא מעט עבירות. יחד עם זאת, יכול היה להיות חד יותר בחלק האחרון ואולי אפילו להוביל אל השער השני של מכבי. הציון: 6.

ערן זהבי: אלברמן היה אולי מספר 1 במגרש, אך זהבי הוא השחקן מספר 1 של מכבי תל אביב בכל מובן. כבש את השער הראשון בתרגיל מבריק ובתוספת הזמן הימם את השוויצרים עם נגיחה נדירה. במכבי, אין עוד מלבדו. הציון: 9.

עדן בן בסט: התקפית כמעט ולא נראה במגרש, אך טקטית עשה כל מה שהתבקש. לא הפסיק ללחוץ את הבלמים, חטף שני כדורים ועשה תנועה לעומק ולצדדים עד שהוחלף בדקה ה-51. הציון: 6

שחקן מכבי תל אביב, ערן זהבי. רויטרס
אין עוד מלבדו למכבי תל אביב. ערן זהבי/רויטרס

מחליפים

ניקולה מיטרוביץ': נכנס בדקה ה-51: נכנס טוב למשחק. שמר על היציבות של עבודת הקישור, הניע כדור מצויין ובשקט ולא נתן תחושה שנוצר בור לאחר יציאת אייגבור. הציון 6.

דור פרץ: החליף את נוסא אייגבור בדקה ה-71.

דור מיכה: נכנס בדקה ה-89 והספיק להיות חתום על הבישול הדרמטי שאולי יהיה שווה מקום בשלב הבתים של ליגת האלופות.

סלבישה יוקאנוביץ': קיבל המון מחמאות אחרי משחק החוץ בפלזן והיום ראוי אפילו ליותר. גם נהנה ממזל גדול עם השער השני של זהבי. באזל קבוצה חזקה מאוד, עדיפה על מכבי כמעט בכל פרמטר ועדיין יוקאנוביץ העמיד קבוצה שלא הפסיקה ללחוץ, כל שחקן שנגע בכדור היו סביבו שניים-שלושה שחקנים וביצע שינויים בקישור שמנעו כל פיתרון התקפי שבאזל ניסתה לייצר. הציון: 9.

מאמן מכבי תל אביב, סלבישה יוקאנוביץ'. רויטרס
ראוי להרבה מחמאות. סלבישה יוקאנוביץ'/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully