וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'וזה מוריניו: "זה קצת יותר ממשחק ידידות וקצת פחות ממשחק ליגה"

מנג'ר צ'לסי ניסה להגדיר את חשיבות מגן הקהילה לקראת המשחק מול ארסנל בוומבלי (א', 17:00, ספורט 1 ו-HD). פטר צ'ך יפגוש את האקסית המיתולוגית, ונגר: "עדיין נותרו לו כמה שנים טובות"

מגן הקהילהמחצית02/08/2015
ארסנל
    0:1
      צ'לסי
      one

      צפו במפגש האחרון בין ארסנל לצ'לסי

      עונת 2015/16 באנגליה תצא לדרך באופן רשמי כבר מחר (ראשון, 17:00, ספורט 1 ו-HD) עם מגן הקהילה. האלופה צ'לסי תפגוש את מחזיקת הגביע ארסנל לדרבי מרתק בוומבלי. זה יהיה המפגש השני של שתי הקבוצות הלונדוניות במגן הקהילה לאחר שבאוגוסט 2005 הצליחה צ'לסי של ז'וזה מוריניו לנצח 1:2 את ארסנל בזכות צמד של דידייה דרוגבה, כשלתותחנים כובש לא אחר מאשר ססק פברגאס.

      sheen-shitof

      עוד בוואלה!

      לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

      בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
      פטר צ'ך שוער ארסנל. AP
      יפגוש את האקסית המיתולוגית. צ'ך/AP

      מגן הצדקה, כפי שנקרא עד 2002, החל להתקיים ב-1908 עם המפגשים בין האלופה למחזיקת הגביע באנגליה. וומבלי אירח את המשחק בפעם הראשונה ב-1974 עם המשחק בין ליברפול ללידס ומאז שוחק שם, למעט כמה שנים בהן הועבר לליברטי סטאדיום בקארדיף בשל השיפוצים שנערכו בוומבלי. המאזן ההיסטורי בין שתי הקבוצות עומד על 71 ניצחונות של ארסנל, 59 של צ'לסי ו-54 תוצאות תיקו ב-184 מפגשים. עם זאת, ארסנל לא ניצחה את צ'לסי בשמונת המפגשים האחרונים בין השתיים, כשהפעם האחרונה בה ניצחה הייתה אי שם באוקטובר 2011 עם ה-3:5 בסטמפורד ברידג'. ארסנל של ארסן ונגר לא ניצחה מעולם את צ'לסי של מוריניו ב-13 מפגשים, כשהמאזן עומד על שבעה ניצחונות של הבלוז ושש תוצאות תיקו.

      צ'לסי תגיע לאחר שהשתתפה בגביע האלופות בארצות הברית ומוריניו מקווה שזה לא ישפיע על הקבוצה שלו: "אנחנו בסדר, היעפת מינימלית, הנסיעה הייתה קצרה מאוד, זו הייתה הכנה טובה מאוד לקראת העונה מבחינת נסיעות. אנחנו בלונדון מאז רביעי בבוקר, אין בעיות". לאחר מכן התייחס הפורטוגלי לכושרו של דייגו קוסטה ואמר: "יש לנו שלושה חלוצים ברמה גבוהה. אם אחד פצוע, יש לנו שניים. אין בעיות. זו עמדה בה אנחנו חזקים מאוד, אני לא מודאג".

      מוריניו ניסה להפעיל אולי מעט מלחמה פסיכולוגית כשאמר על מגן הקהילה: "אני חושב שזה בין משחק ידידות לבין משחק ליגה. זה לא ידידות כמו המשחקים מול ברצלונה, פריס סן ז'רמן או של ארסנל מול וולפסבורג. זה יותר מזה, אבל גם פחות ממשחק ליגה. למגן הקהילה יש מוטיבציה מיוחדת, זה לא סתם משחק ידידות, זו תחילת ההתחרות". המיוחד דיבר על המאזן המרשים שלו מול ונגר ואמר: "אני רק רוצה שהמועדון שלי ישיג את התוצאות הטובות ביותר. ארסנל לא מעניינת, לא מעניין מי המנג'ר שלה. אני רק רוצה שהמועדון שלי ישיג את התוצאות הטובות ביותר. זה הדבר היחיד שמשמעותי".

      מי שהמשחק יהיה מיוחד במיוחד עבורו יהיה פטר צ'ך. השוער, שעשה את הדרך מצ'לסי לארסנל בקיץ, ישחק לראשונה מול האקסית המיתולוגית שבשערה עמד במשך 11 שנים נהדרות. "יש לו שילוב טוב בין איכות, יכולות גבוהות ונתונים פיזיים מצוינים - הוא נראה מותאם במיוחד לכדורגל האנגלי. אני חושב שהוא שוער מצוין. יש לו נוכחות מאיימת. הוא גורם לשערים להיראות קטנים מאוד, יש לו כריזמה גבוהה. אני לא רואה סיבה למה שלא יהיו לו עוד כמה שנים טובות, הוא רציני מאוד, מתאמן מצוין ואין לו בעיות גדולות".

      אוסקר שחקן צ'לסי. AP
      יצליחו לשמור על המאזן המרשים של מוריניו מול ונגר? אוסקר/AP

      הרכבי הקבוצות

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        1
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully