וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי גוטמן לא ימשיך אם הנבחרת לא תגיע לפחות להצלבה

26.7.2015 / 9:26

המאמן השתתף אמש בהגרלה, אך סיכוי נמוך שימשיך אם הנבחרת לא תעפיל. רפאלוב: "מאתגר לפגוש שתי מעצמות שזכו בגביע העולם". השחקנים מבינים: חייבים לנצח בווילס

יח"צ - חד פעמי

למרות הבית הקשה אליו הוגרלה הנבחרת לקראת מוקדמות מונדיאל 2018, שחקני הנבחרת נשמעו אתמול מעודדים אתמול בעקבות ההגעה של ספרד ואיטליה לישראל. "בבית כזה אין לנו מה להפסיד, ברור שהנבחרת לא תעפיל, במיוחד שרק הנבחרת הראשונה מבטיחה את העלייה לשלב הבא ללא משחקי הצלבה, אז כל מה שנשאר לנו זה ליהנות מהחוויה".

שחקנים הדגישו כי: "הכי חשוב זה להתרכז ביורו הקרוב ולנסות להגיע להצלבה. לא תהיה לנו הזדמנות כזאת, לפחות עד היורו הבא. נהיה חייבים לנצח בווילס אחרי אנדורה, אחרת יהיה קשה מאוד להעפיל לשלב הבא". ליאור רפאלוב אמר לוואלה ספורט: "מאתגר מאוד לפגוש שתי מעצמות כדורגל שזכו בגביע העולם. זאת תהיה חוויה לכל אוהדי הכדורגל בישראל לראות את הנבחרות האלה באיצטדיון בחיפה".

ישראל הוגרלה עם ספרד, איטליה, אלבניה, מקדוניה וליכטנשטיין

גוטמן אחרי ההגרלה: "מההגרלות הקשות ביותר שקיבלנו"

שתי אלופות עולם, והתרכזות ביורו 2020: הכירו את היריבות

מאמן נבחרת ישראל, אלי גוטמן, עם מאמן נבחרת איטליה, אנטוניו קונטה.
הסיכוי לא גבוה. גוטמן עם קונטה אתמול בהגרלה

מאמן נבחרת ישראל אלי גוטמן השתתף אתמול בהגרלה למרות שכבר עתה ברור שלא ימשיך אם הנבחרת לא תעפיל ליורו הקרוב. על פי גורמים בהתאחדות לכדורגל, ההערכה היא שגוטמן ימשיך לקמפיין שלישי רק אם הנבחרת תעפיל לטורניר הקרוב, ובמקרה שיגיע למשחקי ההצלבה, יישקל הנושא מחדש.

שראל מדורגת שלישית כרגע בבית 2, ולגוטמן נותרו עוד ארבעה משחקים בקמפיין הנוכחי. אם הנבחרת תסיים במקום השלישי, היא תעפיל לשב ההצלבה. הנבחרת (9 נקודות) מפגרת בחמש נקודות אחרי ווילס (14), ובשתי נקודות אחרי בלגיה (11). היא קרובה יותר לנבחרות שמתחתיה: קפריסין מחזיקה במאזן נקודות זהה (9), ובוסניה בנקודה אחת פחות (8). המשחק הקרוב הוא מול אנדורה וייערך ב-3 בספטמבר בסמי עופר. ושלושה ימים אחר כך הנבחרת תתארח בווילס. ב-10 באוקטובר היא תארח את קפריסין בטדי, ושלושה ימים אחר כך תסיים את הקמפיין במשחק חוץ קשה בבלגיה.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully