וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: יוקאנוביץ' נראה מדוכדך, "ספק אם גולדהאר יאשר מהפכה"

15.7.2015 / 6:46

אחרי ההפסד המביך במלטה במכבי תל אביב מבקרים את כולם: הרכש של ג'ורדי, המערך של יוקאנוביץ' ("היה בלאגן גדול"), האפאטיות של השחקנים ("עייפים מנטלית"). האם גולדהאר ירענן את הסגל? "בגלל זה פאקו עזב"

אתר רשמי

האם צריך לעשות חושבים מחדש על כל העונה הזו? על השאלה הזו יצטרכו להשיב במכבי תל אביב בעקבות ההפסד המשפיל אמש (שלישי) במלטה להיברניאנס, 2:1 במסגרת מוקדמות ליגת האלופות. לאחת התוצאות הכי גרועות של קבוצה ישראלית באירופה יהיו השלכות, אבל במכבי תל אביב דיברו אמש, לפני ההמראה חזרה לישראל, על הצורך לבחון את הדברים בצורה קרה ולא כשכולם חמים. "ברגע כזה הכי קל להגיד שצריך שחקנים חדשים ושצריך להחליף זרים ושאולי טעינו בכל החשיבה על העונה הזו כי המשכנו עם שחקנים שבעים, אבל צריך לבחון את הדברים בצורה מחושבת ולא מתוך עצבים", הבהיר גורם במועדון. הבוקר נחתו בישראל שחקני הקבוצה ומנהליה, וכהרגלם סירבו לדבר עם התקשורת בשדה התעופה.

קובי אליהו

במסגרת המהלכים שעשויים לקרות בעקבות ההפסד שחשף עד כמה מכבי תל אביב סובלת מעייפות החומר, ייתכן שיצורפו מספר שחקנים ובראשם מונאס דאבור שהמו"מ עמו כבר נמשך זמן רב. גם שחקני בית"ר ירושלים אלי דסה ושלומי אזולאי על הפרק, אבל הם לא בעדיפות ראשונה כרגע בשל העובדה כי לא יוכלו לסייע למכבי תל אביב בשלב המוקדמות של ליגת האלופות. מכבי תצרף בוודאות זר נוסף בתפקיד הקשר או המגן הימני, אבל גם מעמדם של קרלוס גארסיה וניקולה מיטרוביץ' התערער אחרי המשחק של אתמול, ואלמלא ההתחייבות כלפיהם, לא מן הנמנע שהיתה נשקלת האפשרות לשחרר לפחות אחד מהם ולנסות למצוא שחקן טוב יותר.

סלבישה יוקאנוביץ', מכבי תל אביב. קובי אליהו
שחקן בקבוצה: "עד הרגע האחרון לא ידעתי איך נשחק". יוקאנוביץ'/קובי אליהו

כך או אחרת, הדברים ייעשו כאמור בשיקול דעת ואחרי המלצות שיינתנו למיטש גולדהאר. הבעלים היה מאוד מאוכזב מההפסד, אבל הוא דווקא זה שמוביל לקו מאוד מתון ולא היסטרי. רק אחרי שתתקיים התייעצות איתו והדברים יוצגו לו בצורה ברורה, יחליט גולדהאר האם הוא משנה קונספציה ומנסה לצרף לפחות שלושה שחקנים חדשים שאמורים להיות שחקני הרכב. "הסיכוי שמיטש יאשר כזו מהפכה אינו גדול", העריכו אמש במכבי תל אביב. "אולי הוא יקדם את עניין דאבור ויאשר החתמת זר, אבל מעבר לזה לא בטוח שיהיה משהו".

עוד באותו נושא

"נראינו כאילו אין לנו חשק. איך אפשר להיות כה אפאתיים עם מאמן חדש?"

לכתבה המלאה
גילי ורמוט שחקן מכבי תל אביב (עם הגב). מכבי תל אביב, אתר רשמי
עוד אחד מהמאכזבים. ורמוט/אתר רשמי, מכבי תל אביב

לא היה אחד במכבי תל אביב שיצא אמש נקי. מג'ורדי קרויף שכשל בשיעורי הבית והביא את מכבי למשחק אתמול עם שחקן אחד חדש בסגל, עד סלבישה יוקאנוביץ', שהעלה בפעם הראשונה מערך עם שלושה בלמים שלא תורגל בשום משחק עד כה. "עד הרגע האחרון לא ידעתי איך נשחק", העיד אחד השחקנים אמש לפני ההמראה לארץ. "ואז הוא העלה שלושה בלמים ונתן לדור מיכה ולטל בן חיים לשחק באגפים. דוווקא במחצית הראשונה עוד נראינו סביר, אבל המחצית השנייה היתה בלגאן אחד גדול. אני לא מאמין שהוא ימשיך עם טיבי, קרלוס ובן חיים יחד בהרכב". ביקורת נמתחה גם כלפי גילי ורמוט שלא תרם עדיין למכבי דבר מאז נרכש מהפועל תל אביב.

יוקאנוביץ' נראה אחרי המשחק מאוד מדוכדך. הוא אמר דברים מאוד ברורים על מידת המוטיבציה וההקרבה של שחקניו, אבל מי שהביט עליו מהצד גם בשדה התעופה במלטה, סיפר כי הוא מאוד הזכיר את אוסקר גרסיה בקדנציה השנייה שלו במכבי. עם מעט אנרגיה והרבה דאגה. הסרבי אמר כבר במסיבת העיתונאים ביום ראשון את אשר על ליבו והוא מרגיש לא נוח עם העובדה שלא קיבל שחקנים חדשים. "אפשר להבין אותו", ציינו במכבי. "מבקשים ממנו שיעלה את מכבי לליגת האלופות, אבל כמעט שלא מרעננים את הסגל".

שחקני מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
שחקן במכבי תל אביב: "עם פאקו לא היינו מפסידים את המשחק הזה"/אתר רשמי, מכבי תל אביב

בדקות רבות במהלך המשחק התחמם ערן זהבי. למרות שבדקה ה-80 היה נדמה שיוקאנוביץ' עומד להכניס אותו כמחליף, העדיף הסרבי להשאיר את הקפטן עד הסיום בחוץ. "אתם אמרתם כל הזמן שמכבי לא יכולה לשחק בלי ערן, אז מה אתם מתפלאים שהפסדנו?", אמר בעצבים אחד השחקנים אמש. "זו לא היתה יריבה קשה וצריך להגיד את האמת. היברניאנס היא ברמה של קבוצה ממרכז טבלת הליגה הלאומית, אבל בלי ערן וכששחקנים עייפים מנטלית, אפשר להפסיד. אני בטוח שנעבור אותם בגומלין בשבוע הבא".

יוקאנוביץ' לא איפשר היום מנוחה לשחקנים. אחרי שיישנו קצת בבתים, הם יגיעו לפנות ערב לקרית שלום לאימון. "אני בטוח שעם פאקו לא היינו מפסידים את המשחק הזה", אמר גורם בקבוצה. "אבל היום יכול להיות שהדברים ברורים וסוף סוף מבינים את הסיבה שבגללה פאקו עזב. הוא הרי רצה להחליף לא מעט שחקנים, חשב שצריך לרענן את השורות ולהביא שחקנים טובים יותר כדי לעלות לליגת האלופות. ברגע שהוא לא קיבל אישור לכך, הוא החליט לעזוב גם אם זה אחרי טרבל וגם בידיעה שאין לו שום דבר ביד. את התשלום על חילופי המאמנים, שילמנו מהר מאוד".

גל אלברמן, מכבי תל אביב. קובי אליהו
כרגיל, מכניס את הדברים לפרופורציות. אלברמן/קובי אליהו

גל אלברמן אמר לאתר הרשמי של מכבי תל אבחיב: "רצינו לסיים את המשחק הזה בתוצאה אחרת. חשוב שנרים את הראש ונבין שיש עוד 90 דקות והזדמנות נוספת לתקן, ולעמוד במשימה שהצבנו לעצמנו שהיא לעבור לשלב הבא. הגענו למספיק מצבים כדי לייצר יתרון רב שערים, כשלא עשינו את זה היריבה הגיעה למצבים משלה. בסופו של דבר לא הגיע לנו לנצח".

"כשחקן מנוסה אני צריך להיות שם בשביל הקבוצה בעיקר כשקשה ואני מאוכזב שלא הצלחתי לעשות את זה היום ולא דחפתי מספיק את החברים כדי להשיג את התוצאה שרצינו. מבחינתנו המשחק הזה כבר היסטוריה. יש לנו מעט מאוד זמן להרים את עצמנו ולאסוף את עצמנו ולהתאושש, כי מה שהראינו אמש זה לא מספיק.

"אני בטוח שהקהל יעמוד לצדנו בשבוע הבא, הוא צמא לראות אותנו חזרה ואני בטוח שהוא יעזור לנו מאוד לעמוד במטרות שהצבנו לעצמנו, לעבור לסיבוב הבא כי זה מאוד מאוד חשוב עבורנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully