וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נראינו כאילו אין לנו חשק. איך אפשר להיות כה אפאתיים עם מאמן חדש?"

14.7.2015 / 23:41

הלם במכבי תל אביב לאחר ה-2:1 מול היברניאנס המלטזית: "יש הרבה בעיות, גם אם נעבור לא בטוח שיש לנו סיכוי להמשיך". יוקאנוביץ': "אי אפשר לשחק בלי תשוקה". בן חיים הבלם: "צריכים לנצח קבוצה כזו"

אתר רשמי
טל בן חיים שחקן מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
מבוכה גדולה. בן חיים/אתר רשמי, מכבי תל אביב

מכבי תל אביב ספגה הערב (שלישי) את אחת המפלות הגדולות ביותר שלה בשנים האחרונות, כשנוצחה 2:1 בידי היברניאנס המלטזית במשחק הראשון בסיבוב המוקדמות השני בליגת האלופות. אחרי קיץ לא קל, שכלל רק רכש אחד, הצהובים הגיעו למשחקם הרשמי הראשון רפויים וחסרי כוחות, ספגו פעמיים תוך 11 דקות ושכחו לגמרי משער היתרון המוקדם של נוסא איגייבור בדקה ה-22, במה שייזכר כאחת התצוגות המביכות של קבוצה ישראלית באירופה. הגומלין ייערך בעוד שבוע מהיום בבלומפילד, והצהובים יצטרכו לעבור מקצה שיפורים משמעותי כדי שהמבוכה לא תהפוך להשפלה.

הלם ומבוכה בקבוצה לאחר ההפסד. גורם במועדון אמר דקות אחרי שהמשחק הסתיים: "איך אפשר להיות כל כך אפאתיים כשיש מאמן חדש על הקווים? במחצית השנייה נראינו כאילו אין לנו חשק לכדורגל. חטפנו מכה שצריכה להעיר את כולם, אבל יש הרבה בעיות כך שגם אם נעבור אותם בשבוע הבא לא בטוח שיש לנו סיכוי בהמשך".

במכבי מעריכים כי ההפסד המשפיל יאיץ את המגעים לצירופו של מונאס דאבור. מכבי גם תצרף שחקן זר חדש בתפקיד המגן הימני או הקשר.

גילי ורמוט שחקן מכבי תל אביב (עם הגב). מכבי תל אביב, אתר רשמי
במכבי תל אביב המומים. גילי ורמוט/אתר רשמי, מכבי תל אביב

סלאבישה יוקאנוביץ' לא הסתיר את האכזבה הגדולה בסיום ואמר לאתר הרשמי: "לא הגיע לנו לנצח. היברניאנס שיחקו טוב יותר מאיתנו, עם יותר תשוקה ואמביציה והגיע לה לנצח. אנחנו חייבים לשנות הרבה בגישה לקראת שבוע הבא. בכדורגל אי אפשר לשחק בלי תשוקה. למכבי תל אביב יש שחקנים גדולים שחייבים להראות את זה במשחק. דיברנו הרבה על הזכיות שלנו בעונה שעברה אבל בכדורגל אין חשיבות למה שהיה, אלא רק למציאות שלא מזהירה כרגע".

טל בן חיים הבלם הוסיף: "אנחנו מאוד מאוכזבים. שיחקנו מול קבוצה לא רעה, אבל אנחנו צריכים לנצח קבוצה כזו. למזלנו זו רק מחצית אחת ואנחנו מצפים להראות רמה הרבה יותר גבוהה בבלומפילד עם הקהל שלנו, שאיתו אני משוכנע שנעבור. כדי לנצח במשחק בשבוע הבא כל אחד צריך להרים את הרמה שלו, זה לא סוד ואנחנו לא מתחבאים מזה. אנחנו צריכים לשחק הרבה יותר טוב ואני משוכנע שבשבוע הבא נציג יכולת הרבה יותר גבוהה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully