וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראדי ישוחרר ללא תמורה, וובה בראון מועמד למכבי תל אביב

11.7.2015 / 11:33

האלופה אפשרה לקשר לעבור בחינם ליריבה לצמרת בשל הפיחות במעמדו המקצועי והחוזה הקורץ שהוצע לו בטרנר: "הוא תרם למועדון שלוש שנים טובות, הכל נעשה ברוח טובה". קשר קרית שמונה מועמד עקב הקשיים במו"מ על שלומי אזולאי

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מהראן ראדי, שסיכם אתמול (שישי) בהפועל באר שבע, יעבור לקבוצה של ברק בכר ללא תמורה. המהלך הוא תולדה של הבנה בין סוכנו של ראדי, רונן קצב, לבין המועדון, שנתן לראדי אור ירוק והבהיר כי לא יעמוד בדרכו ולא יקשה על ההעברה, אפילו שמדובר ביריבה על תואר האליפות.

ביום שישי חשפנו את פרטי המגעים בין ראדי ובאר שבע

לפרסום הראשון על הרצון של הפועל באר שבע לצרף את מהראן ראדי

גורם בקרית שלום הסביר את הצעד: "מהראן ראדי תרם שלוש שנים טובות למכבי תל אביב, הוא היה שותף מלא לשלוש האליפויות וגם היה פקטור משמעותי בסיום העונה החולפת, כשמכבי זכתה בטרבל. ברגע שניתנה לו האפשרות לעבור לבאר שבע ולהשיג לעצמו חוזה חדש לשנתיים, לא רצינו לעמוד בדרכו ולהרוס לו את זה. הכול נעשה ברוח טובה, מהראן תמיד היה קרוב ללבו של מיטש גולדהאר והיה לו קשר מצוין עם מרטין ביין. לא הייתה שום סיבה לקלקל לו את ההזדמנות לקבל חוזה כזה בגיל 33".

חוזהו של ראדי חודש אוטומטית לאחר שעמד במכסה של 60 אחוז מהמשחקים בעונה החולפת. יחד עם זאת, היה ברור כי חל פיחות גדול במעמדו ביחס לשנתיים הראשונות בעידן ג'ורדי קרויף. הוא מעולם לא הסתיר את אכזבתו מכך שהפך בחלק גדול מהמשחקים לשחקן ספסל, ובמועדון חשו שחשיבותו המקצועית כבר אינה גבוהה כבעבר.

שחקן מכבי תל אביב, מהראן ראדי, עם שורה אובארוב. קובי אליהו
"מהראן תמיד היה קרוב ללבו של גולדהאר". ראדי עם אובארוב/קובי אליהו

ראדי הוא שחקן הקישור השלישי שנגרע מהסגל של יוקאנוביץ', אחרי בן רייכרט שהחרים חד צדדית את אימוני הקבוצה ולא יצא למחנה האימונים, ודן איינבינדר שקיבל אישור לחפש קבוצה אחרת. ג'ורדי קרויף מעוניין לצרף את שלומי אזולאי מבית"ר ירושלים, המשחק בעמדה דומה לזו של ראדי. עם זאת, המגעים מול אלי טביב רחוקים בשלב זה מסיכום. אפשרות נוספת מבחינת מכבי תל אביב היא לצרף את וובה בראון מקרית שמונה. בראון היה מבוקש גם בבאר שבע, אך היחסים העכורים בין איזי שירצקי לאלונה ברקת וברק בכר מנעו עד כה את העסקה.

לא ברור עוד מה יהיה מקומו של ראדי בהיררכיה המקצועית בבאר שבע, אך במחנה האימונים של מכבי תל אביב באוסטריה הוא הבין שגם אצל סלבישה יוקאנוביץ' הוא הולך לשחק מעט ולא להיות פקטור מרכזי כפי שהוא אוהב.

עוד לפני שהצטרף למכבי תל אביב, לפני שלוש שנים, היה ראדי קרוב מאוד לבאר שבע. הוא זכה עם המועדון בשלוש אליפויות רצופות, ובעונה החולפת גם בגביע המדינה ובגביע הטוטו. הוא כבש את שער האליפות מול קרית שמונה ואת השער האחרון בגמר הגביע מול באר שבע, שחתם את התוצאה על 2:6.

במהלך התקופה שלו בבלומפילד נתקל ראדי בגילויי גזענות מתמשכים מחלקים בקהל. למרות התמיכה שזכה לה ממרבית האוהדים, היה לו קשה לשאת את המאבק על הגב שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully