וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן שהר: "שלם עם הבחירה שלי". מהראן ראדי מועמד לבאר שבע

9.7.2015 / 21:30

חלוץ הרכש העניק ראיון ראשון בעקבות החזרה לארץ והודה: "רציתי להישאר באירופה, אבל לא בכל מחיר". במועדון בודקים את אופציית קשר מכבי תל אביב, אך מודים כי הסיכוי נמוך. ברד יושאל

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בן שהר חתם הבוקר על חוזה לשלוש שנים בהפועל באר שבע, ושוחח לראשונה עם התקשורת על ההחלטה לחזור לישראל ולחתום בדרום. "אני מאוד שמח להגיע להפועל באר שבע, זה אחרי תקופה של כמה שנים שלא הייתי בארץ ולכן ייקח לי זמן להתרגל", אמר שהר. "קיבלו אותי כאן כמו שצריך. אני מקווה לעזור ולתרום למען המטרות שהמועדון מצפה להן".
שהר נשאל על ההתלבטויות שהיו לו במהלך התקופה האחרונה. "רציתי להישאר באירופה, אבל לא בכל מחיר", אמר. "בנקודת זמן הזאת, אני חשוב שבארץ הפועל באר שבע הוא המקום הכי מתאים לי כרגע. גם מבחינה מקצועית. כן, היו התלבטויות. אני שלם עם עצמי ועם הבחירה שלי. אני שמח להגיע לכאן, זה הכי חשוב".

"אם אחד השיקולים היה לחזור לאירופה? כן. אני רוצה להישאר במעודון תקופה מסוימת, אבל אני קודם כל רוצה להתרכז בבאר שבע, לעשות עונה טובה", סיכם החלוץ. "אני עדיין צעיר, למרות מה שעברתי. אני עדיין לא בן 26. אני מקווה לעשות עוות טובות ואולי לחזור שוב לאירופה. אני מקווה להציג כאן יכולת טובה כדי להגיע הכי טוב לנבחרת".

בן שהר חתם ל-3 שנים, ברדה: "נקבל אותו בזרועות פתוחות"

שחקן הפועל באר שבע, בן שהר. קובי אליהו
שלם עם ההחלטה. בן שהר/קובי אליהו

מי ששמו הוזכר היום כמועמד להצטרף לבאר שבע ולהיות החיזוק אותו מחפש ברק בכר במרכז השדה הוא מהראן ראדי, קשרה הוותיק של מכבי תל אביב, שמעמדו אצל סלבישה יוקאנוביץ' לא ברור. במועדון בודקים את אופציית צירופו, אם כי מעריכים שהסיכוי שהאלופה תשחררו אליהם הוא נמוך.

כפי שפרסמנו מוקדם יותר, אילן בוקרה עשוי שלא לחתום לבסוף בקבוצה מכמה סיבות. הראשונה, בכר עדיין לא החליט שזה השחקן שהוא מחפש. השניה, בוקרה עצמו לא מעוניין להישאר משום שבכר רוצה לצרף עוד שחקן בעמדה שלו. בעקבות העומס, גם הדר ברד הצעיר עשוי לצאת לעונת השאלה. ברד מחזיק במספר הצעות מהליגה הלאומית. גם הפועל פתח תקוה מעוניינת בשירותיו. בינתיים ישנם פערים במשא ומתן עם דן איינבינדר ואם הוא לא יחתום בכר ינסה לצרף קשר זר. אלכסנדר דוידוב מחכה לתשובה סופית מהמעודון בקרוב, אחרת יחתום בהפועל כפר סבא.

שוער המשנה רובי לבקוביץ' סובל משבר בכף היד וגובס לשלושה שבועות.

(עדכון ראשון: 15:23)

הצעה שאסור לפספס

מבצע מיוחד: חודשיים ראשונים חינם על כל ברי המים של תמי 4

לכתבה המלאה
מהראן ראדי שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
ינדוד לנגב? מהראן ראדי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully