וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע סיכמה עם מהראן ראדי, יעבור ללא תמורה

11.7.2015 / 10:58

אחת הקבוצות המסקרנות של הקיץ ממשיכה לפעול: כפי שפורסם לראשונה בוואלה ספורט, הקשר הוותיק של מכבי תל אביב יחתום בקרוב לשנתיים תמורת מיליון שקל לעונה ויחזק את הסגל של ברק בכר. הצהובים שחררו אותו ללא תמורה

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

הפועל באר שבע סיכמה אתמול (שישי) על צירופו של מהראן ראדי ממכבי תל אביב ללא תמורה. ראדי אמור לחתום על חוזה לשנתיים ולהרוויח כמיליון שקל לעונה. על רצון הקבוצה מבירת הנגב להביא את קשר מכבי תל אביב פורסם לראשונה בוואלה ספורט.

"בפגישה שנערכה ביום שישי אחר הצהריים בין אלונה ברקת והשחקן מהראן ראדי וסוכניו רונן וגלעד קצב סוכמו תנאיו של השחקן לשנתיים בהפועל באר שבע", נמסר מהפועל באר שבע. "הפגישה נערכה בידיעת מכבי תל אביב ובאישורה".

אמש אישרה האלופה לקשר לנהל משא ומתן עם הפועל באר שבע, כשהשחקן העביר את דרישות השכר שלו (כולל התנאים הנלווים, כשני מיליון שקל ברוטו לעונה) ודורש חוזה לשנתיים, כלומר עונה אחת יותר מעבר לחוזה הנוכחי שלו במכבי תל אביב. כעת מתברר שהצהובים הסכימו לשחרר את ראדי ללא תמורה.

אגב, החוזה של ראדי לעונה הקרובה במכבי תל אביב התחדש אוטומטית לאחר שעמד במכסה של 60 אחוז ממשחקי הקבוצה בעונה שעברה. ייתכן מאוד שאם לא היה תנאי כזה בחוזה, ראדי היה מסיים את דרכו במכבי תל אביב כבר בסוף העונה.

כעת עושה רושם שלברק בכר יהיה מקום לזר נוסף, אבל הוא לא מתכוון לצרף אותו באופן מיידי. בו בזמן, מכבי תל אביב צפויה להגביר את המאמצים לצרף את קשר בית"ר ירושלים שלומי אזולאי, שנתפס בעיני ג'ורדי קרויף כשחקן התואם לנתונים של ראדי.

ראדי (33) גדל במחלקת הנוער של מכבי תל אביב ושב לקבוצה הבוגרת ב-2012, לאחר עונות במכבי הרצליה, בני יהודה, הפועל עכו ובני סכנין. בשורות הצהובים רשם פריצה גדולה שהביאה אותו עד נבחרת ישראל. הקשר היה בורג מרכזי בשלוש האליפויות הרצופות בהן זכתה מכבי תל אביב, ובסך הכל, הוא סוגר את התקופה הצהובה שלו עם 18 שערי ליגה ב-84 הופעות.

ביום שישי חשפנו את פרטי המגעים בין ראדי ובאר שבע

לפרסום הראשון על הרצון של הפועל באר שבע לצרף את מהראן ראדי

מהראן ראדי שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
עוד חיזוק גדול לבאר שבע. ראדי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully