וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: מכבי תל אביב אישרה למהראן ראדי לנהל משא ומתן

פרטי המגעים בין השחקן לבאר שבע הגיעו לידי וואלה ספורט. ראדי מבקש חוזה לשנתיים בדומה לשכרו הנוכחי (שני מיליון שקל ברוטו), ועשוי לעזוב בחינם. אם יעזוב, מכבי תל אביב תאיץ את המו"מ עם אזולאי

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מכבי תל אביב אישרה למהראן ראדי לנהל משא ומתן עם הפועל באר שבע. כפי שנחשף בוואלה ספורט, השחקן שהוזכר כמועמד לקבוצה כבר קיבל הצעה רשמית מהמועדון, אך שם מחכים לשחרורו ממכבי תל אביב. לאחר שיחה ראשונית שנערכה אתמול (חמישי) בשעות הצהריים בין הצדדים, לאלונה ברקת ואסי רחמים הובהר בשיחה כי מכבי תל אביב מאשרת לו לנהל משא ומתן עם כל קבוצה אחרת.

השחקן העביר את דרישות השכר שלו באמצעות קצב (כולל התנאים הנלווים, כשני מיליון שקל ברוטו לעונה) ודורש חוזה לשנתיים, כלומר עונה אחת יותר מעבר לחוזה הנוכחי שלו במכבי תל אביב. החוזה לעונה הקרובה במכבי תל אביב התחדש אוטומטית לאחר שראדי עמד במכסה של 60 אחוז ממשחקי הקבוצה בעונה שעברה. ייתכן מאוד שאם לא היה תנאי כזה בחוזה, ראדי היה מסיים את דרכו במכבי תל אביב כבר בסוף העונה. בבאר שבע הבהירו לשחקן שעניין השכר לא אמור להוות מכשול, אם כי הנושא, כאמור, הזה עדיין תלוי גם באורך החוזה שיוצע לו.

שחקן מכבי תל אביב, מהראן ראדי, מול שחקן הפועל באר שבע, אופיר דוידזאדה. ברני ארדוב
בקרוב יחד? ראדי עם דוידזאדה/ברני ארדוב

בבאר שבע הבהירו לראדי כי הם ממתינים לסיום המשא ומתן בינו לבין מכבי תל אביב, במסגרתו הוא מבקש להשתחרר מהחוזה שלו בקבוצה לאור מעמדו החדש. ראדי חגג החודש יום הולדת 33, ומבקש לעזוב את המועדון ללא תמורה. "אם מכבי אכן תשחרר אותו בחינם, זה עניין של שעות עד שיחתום על חוזה בהפועל באר שבע", אישר מקורב לעסקה. אם ראדי יצטרף, לברק בכר יהיה מקום לזר נוסף, אבל הוא לא מתכוון לצרף אותו באופן מיידי. "נתחיל את העונה עם הסגל הנוכחי, ובהמשך נצרף זר בהתאם לצרכים שלנו ולהשגים באירופה", אמרו במועדון.

אם ראדי יעבור להפועל באר שבע, תגביר מכבי תל אביב את המאמצים לצרף את קשר בית"ר ירושלים שלומי אזולאי, שנתפס בעיני ג'ורדי קרויף כשחקן התואם לנתונים של ראדי. מאחר שהוא צעיר יותר, במכבי ירצו להביא אותו במקום הקשר הוותיק.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
שחקן בית"ר ירושלים, שלומי אזולאי. נועם מושקוביץ
התחליף? אזולאי/נועם מושקוביץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully