וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק שיבק: "שיחקנו בחודש האחרון את הכדורסל הכי קבוצתי בישראל"

26.6.2015 / 0:12

מאמן הפועל אילת סיכם פלייאוף פנטסטי שהסתיים עם תחושת פספוס: "עמדנו בארבעה שיאים מנטאליים מאוד קשים. שמח שחזרתי לאמן, מסתבר שאני עושה את זה לא רע". שמחון: "עשינו דבר גדול"

one

בצד העצוב של החגיגות בארנה ניצבה הפועל אילת, שהצליחה להדהים את מכבי תל אביב בסדרת חצי הגמר עם קאמבק שעוד יסופר ויתואר לדורות, אבל בגמר קרסה פעמיים מול הפועל ירושלים והערב (חמישי) חתמה עונה מוצלחת, רק כסגנית, לאחר הפסד 88:68 בגמר השני.

אליפות היסטורית להפועל ירושלים:

הפועל ירושלים הביסה את הפועל אילת 68:88 וזכתה בתואר

דונטה סמית': "אני ווינר". יותם הלפרין: "יזכרו את זה עוד 200 שנה"

מד כוח: חמשת האנשים שהביאו לירושלים אליפות ראשונה

מי נשאר, מי עוזב, ומה ישתנה בעונה הבאה בירושלים? הצצה ל-2015/2016

הרגעים שלא נשכח מהעונה ההיסטורית של הפועל ירושלים

מאות מאוהדי ירושלים חגגו בכיכר ספרא: "יש אליפות להפועל"

אריק שיבק מאמן הפועל אילת. ברני ארדוב
לא יודע אם ימשיך. אריק שיבק/ברני ארדוב

המאמן אריק שיבק בירך את האלופה הטרייה: "ברכות להפועל ירושלים. ראינו היום שאם מישהי לוקחת אליפות ויש לה קהל כזה ואולם כזה, אז כולנו צריכים לברך אותם.

"אני לוקח את העונה שלנו במאקרו. בחודש האחרון, חודש וקצת, היינו צריכים להיות בארבעה שיאים שאם היינו מפספסים את אחד מהם לא היינו פה. משחק חמישי נגד מכבי חיפה ומשחקים שלישי עד חמישי נגד מכבי תל אביב. אם היינו מפסידים משחק אחד מביניהם, לא הייתי פה. ואם מוסיפים לזה את נס ציונה במשחק האחרון של העונה הסדירה, מדובר בארבעה שיאים מנטאליים מאוד קשים, מעבר ליכולות הפיזיות של שתי סדרות של הטוב מחמישה".

באשר למשחק אמר: "באנו עם תוכנית משחק מאוד ברורה, ובגאווה אגיד שהצורה שהתחלנו את המשחק עם בריאן במקום עמית, חשבנו על זה הרבה מאוד וזה עבד מצוין. זה גרם לירושלים לבעיה כי אחד הגארדים שלהם היה צריך לשמור על בריאן - יותם או מקי - ויצרנו להם בעיה. ידענו שדונטה ישמור על אחד הגארדים שלנו. ניצלנו את זה, עשינו דברים יפים. אנחנו נמצאים איפה שאנחנו נמצאים כי שיחקנו בחודש וחצי האחרון את הכדורסל הכי קבוצתי בישראל".

שיבק המשיך: "אז התחילה המחצית השנייה, ובאיזשהו שלב חשתי את מה שחששתי מהכדור הראשון - שאנחנו קצרים מבחינת ספסל ויש כמה שחקנים שפשוט נגמרו. זה לא נותן את המאצ'אפ המתאים מול הפועל ירושלים, שהיא קבוצה שכשמריחה דם היא ישר קופצת. וזה מה שקרה. אמרתי לשחקנים בסוף המשחק שזה שאני נכנס לחדר ההלבשה ואנשים מאוכזבים זה מספר על החודש וחצי האחרונים. עשינו שינוי. זו קבוצה שלא מזמן כתבו עליה שהיא רכרוכית ולא יציבה".

על מעמדו אמר: "אני לא מדבר על הקמפיין של הנבחרת, אולי אתם לא מרגישים לא נוח עם מה שעשיתם. מי שהיה עוקב אחריי ב-12 השנים האחרונות, היה רואה שזכיתי בשלוש אליפויות, וזכיתי במדליה, והייתי באליפות העולם. אז הייתה לי אליפות לא טובה. אני מודה למוטי ודורון שפנו אליי, וחזרתי לאמן. נכון שבתחילת העונה הזו היו לי הצעות שדחיתי. הייתי צריך חופש אחרי הרבה מאוד שנים של אימון רצוף, גם קיצים וגם עונות. שמח שלקחנו את החופש הזה, אבל בדצמבר או ינואר הרגשתי רעב ואני שמח שבאה ההצעה מאילת, שמח שחזרתי לאמן, מסתבר שאני עושה את זה לא רע. שמח שאני פה. לגבי העונה הבאה, נראה מה יקרה עם אילת, הם צריכים לסדר את העניינים, לא יודע מי צריך לדבר עם מי. יש לי הסכם עם אילת, שאם אני אבקש מהם שלושה שבועות מתום הליגה, אז יש לנו הסכם. קודם שיפתרו את העניינים באילת ואז יהיה מאמן".

עמית שמחון, ששיחק בהפועל ירושלים ופרח בפלייאוף, סיכם: "ביצענו את תוכנית המשחק עד שהובלנו ב-11 הפרש, ושם בכמה מהלכים המשחק התהפך לנו. נכנסנו לבור ולא הצלחנו לצאת מזה. כשאריק נכנס לחדר ההלבשה הוא אמר שמרגישים תחושה של פספוס כי יכולנו לעשות את זה, וזה מראה על השחקנים שאנחנו והמאמן שיש לנו. עשינו דבר גדול, רצינו, ואנחנו מאוכזבים. כל הכבוד לירושלים. קבוצה טובה ומגיע להם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully