וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורגל ישראלי, בלוג יומי, 22.6: דודו ביטון בבלגיה, בדש לקרית שמונה?

החלוץ וסוכנו ייפגשו עם הנהלת ליאז' בניסיון לאפשר את שחרורו להפועל תל אביב. סגנית האלופה צפויה לחדש את השיחות עם חלוץ מכבי תל אביב. בלם צרפתי למכבי פתח תקוה? כל העדכונים לאורך היום

20:53: עומר פדידה ובן כוואז ימשיכו בהפועל כפר סבא

כחלק מההכנות לקראת העונה שבפתח, הפועל כפר סבא, שעלתה בסיום העונה החולפת לליגת העל, האריכה את חוזיהם של הקשר עומר פדידה ושל המגן-קשר בן כוואז (יניב טוכמן)

17:47: דודו ביטון מחפש פיתרון בבלגיה

החלוץ וסוכן השחקנים דודו דהאן צפויים להיפגש היום עם הנהלת סטנדרד ליאז' שתכריע אם ישוחרר בהפועל תל אביב. האדומים רוצים לקלוט את ביטון שכבר הסכים לחזור ארצה לעונה נוספת, אך כרגע מסכימים רק לשלם רק חלק משכרו. אם אכן יקבל את האישור, יחתום לעונה אחת עם אופציה לשנים נוספות. אם לא יסכימו הבלגים להתחלק עם האדומים בשכרו, החלוץ יצטרך למצוא קבוצה אחרת שתסכים לממנו לפחות עד לתום העונה או להגיע לסיכום על פיצוי כספי עם ליאז'. חשוב לציין כי בקיץ הבא מסתיים חוזהו של ביטון, ולכן לא מדובר על השאלה נוספת (עמית גולדשטיין).

15:41: הגרלות קשות לבאר שבע ובית"ר

הגרלת הסיבוב השני של מוקדמות הליגה האירופית זימנה לבית"ר ירושלים, שהוגרלה מוקדם יותר בסיבוב הראשון מול אורדבאסי שיקמנט, מפגש לא קל מול שרלרואה הבלגית. גם באר שבע צפויה להתקשות עם מפגש מסקרן מול תון השוויצרית, קבוצתו של לוטם זינו.

15:18: ברק יצחקי קיבל חוזה חדש

ברק יצחקי סיכם היום על חוזהו החדש במכבי תל אביב לשנתיים וישתכר כ-300 אלף דולר נטו לעונה. יצחקי סיים בתום העונה האחרונה חוזה של חמש שנים במכבי תל אביב במהלכו השתכר כחצי מיליון דולר נטו לעונה, וג'ורדי קרויף החליט להאריך את חוזהו של יצחקי גם על סמך חוות דעת רפואית שהתקבלה במועדון לפיה החלוץ סיים עם הפציעה בברכו ויוכל לפתוח את העונה הקרובה בצורה רגילה (יניב טוכמן)

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

15:10: גיא סאלם עבר לבית"ר תל אביב רמלה

גיא סאלם, שוערה של מכבי יבנה בשנתיים וחצי האחרונות, נפרד מהקבוצה בה גדל וחתם לעונה בשורות בית"ר תל אביב רמלה, גם היא מהליגה הלאומית. כזכור, יבנה החתימה במקום השוער בן ה-30 את ניל אברבנל, שהגיע מעירוני קרית גת.

13:43: עוד רכש לבית"ר

בית"ר ירושלים הודיעה על החתמתו של דניאל אסקלינג, הבלם היהודי שבדי ששיחק בעבר בהפועל כפר סבא והפועל באר שבע. כמה דקות לאחר מכן גילתה הקבוצה מי תהיה יריבתה בסיבוב המוקדמות הראשון של הליגה האירופית: אורדבאסי שיקמנט, המדורגת חמישית בליגה הקזחית (אופיר סער)

12:13: הגרלה נוחה במיוחד למכבי תל אביב

מכבי תל אביב הוגרלה מול היברניאנס, אלופת מלטה שהיתה היריבה עם הדירוג הנמוך ביותר מבין כל יריבותיה האפשריות בסיבוב השני של מוקדמות ליגת האלופות. הקבוצות מהן נמנעה האלופתה הישראלית היו אסטנה (קזחסטן), FK סרייבו (בוסניה), רודאר (מונטנגרו), וארדר (מקדוניה).

11:33 - יוסי אבוקסיס חתם רשמית

יוסי אבוקסיס חתם רשמית על חוזה לעונה נוספת בבני יהודה, והצהיר: היה ברור לי ולהנהלת הקבוצה שאמשיך. נשארתי איפה שטוב לי ושבו אני מרגיש בבית". על הסגל המתגבש: "יש לבני יהודה בסיס שחקנים טוב ומוכשר שעליו אנחנו נביא כמה שחקנים שראינו. אני אביא רק שחקנים שיהיו מחוייבים לבני יהודה".

8:15: בלם צרפתי מועמד למכבי פתח תקוה

קזאבייר תומאס, בלמה בן ה-29 של לבדיאקוס היוונית בעונה החולפת, עשוי להצטרף לקבוצה של רן בן שמעון, שמנסה להתחזק גם בשלושה ישראלים נוספים. בפתח תקוה טוענים: "אלי טביב רצה את נאור פסר ודור אלו בחינם. אין סיכוי" (איציק יצחקי)

לידיעה המלאה

7:35: טואטחה לא משוחרר

קסימפאשה הגישה למכבי חיפה הצעה בגובה 1.1 מיליון יורו עבור טאלב טואטחה, אך הירוקים סירבו והודיעו לטורקים שהמגן ישוחרר רק תמורת סכום שנע סביב 2 מיליון יורו. אחרי שאלעד גבאי, רובן ראיוס ושמעון אבוחצירא הגיעו לאימון אתמול, ייתכן שהיום יצטרף אליהם שחקן חדש שנמצא תחת חוזה. מוחמד כליבאת מתכוון להתייצב לאימונים בקרוב, אולי כבר היום, מתוך הבנה שעסקת אברהם פאס עשויה שלא לצאת לפועל. כל הארבעה לא יישארו בקבוצה, אבל בחיפה מתכוונים לאפשר להם להתאמן (איציק יצחקי)

לידיעה המלאה

6:30: ברק בדש יחזור לקרית שמונה?

עירוני קרית שמונה תחדש את השיחות עם ברק בדש. הבעלים איזי שרצקי עשוי להביא את השחקן, אך לא בכל מחיר ואם השיחות לא יצלחו, אצל סגנית האלופה עשויים לא להחתים חלוץ או לחלופין, לחכות לשמעון אבוחצירה, שיגיע רק אם יהיה שחקן חופשי ויסכים לקצץ באופן דרסטי בשכר (שלמה וייס)

  • עוד באותו נושא:
  • ברק בדש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully