וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורגל ישראלי, בלוג יומי, 21.6: צעירי מתאקלם, רכש למכבי חיפה

סאן מנחם הצטרף לדרינצ'יץ' במכבי חיפה, מוחמד כליבאת יגיע לאימונים עד שימצא קבוצה. לירוי צעירי מצטלם לראשונה עם חולצת בית"ר. קרית שמונה שוקלת לצרף מגן שמאלי, עוד מועמד רומני להפועל תל אביב

15:15: עוד מועמד רומני להפועל תל אביב

על פי דיווחים ברומניה, הבלם פלורין בז'אן, ששיחק עם קלאודיו בומבה בטרגו מורש, עשוי להצטרף גם הוא להפועל תל אביב, שכן סעיף השחרור שלו עומד על 50 אלף יורו בלבד. למרות הדיווחים, בהפועל תל אביב טוענים כי הם לא מעוניינים בבלם בן ה-24, שהופיע גם בנבחרת הצעירה של רומניה. אולי הם ראו את השער העצמי הזה?

14:45: לירוי צעירי מרגיש בבית בבית"ר

לירוי צעירי השלים את מעברו לבית"ר ירושלים, וכתב בעמוד הפייסבוק שלו: "היום אני יוצא לדרך חדשה עם אמונה שלמה שמצאתי בית לשנים הבאות. אין שחקן כדורגל שלא חולם להיות חלק מהטירוף של בית"ר ירושלים והקהל שלה, זה הדבר האמיתי. זאת זכות בשבילי להשתייך למועדון הזה ואעשה הכל כדי להצדיק את האמון בי. יאללה בית"ר". (אופיר סער)

13:40: כליבאת לא הוזמן, אך יתייצב לאימוני מכבי חיפה

מוחמד כליבאת הודיע לראשי מכבי חיפה שהוא מתכוון להתייצב לאימונים החל ממחר (שני), ולקחת בהם חלק עד שימצא קבוצה. כליבאת לא נמצא בתוכניות של רוני לוי וביקש להתשחרר מחוזהו, אך ראשי חיפה סירבו לכך והבהירו לו שהוא יושאל גם העונה. בתגובה, הבהיר החלוץ שהוא יגיע להתאמן עם הסגל. (איציק יצחקי ושלמה וייס)

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

13:15: הפועל תל אביב מוזילה את מחירי המנויים

הפועל תל אביב פותחת את מכירת המנויים לעונת 2015/16, כשהמחירים לכל היציעים הופחתו בצורה משמעותית, בשיעור של עד מאות שקלים לכל יציע. בנוסף, שער 8 נפתח מחדש, לאחר שבעונה שעברה כמעט ולא אוכלס לאורך העונה. עם זאת, המחירים גבוהים בחלקם מאלה שמשלמים אוהדי מכבי תל אביב ליציעים המקבילים בבלומפילד. מנויים מחדשים יזכו למחירים מוזלים עד 9 ביולי.

13:00: עירוני קרית שמונה תפתח את האימונים ביום חמישי

עירוני קרית שמונה תפתח את האימונים ביום חמישי, עם המאמן החדש סלאח חסארמה ועם שחקני הרכש, ובהם הזרים החדשים ברונו קוניה ולואיס גוטיירס. ביום ראשון הבא תצא הקבוצה למחנה אימונים בקיסריה. הסגל לעונה החדשה סגור כמעט לגמרי, אך איזי שרצקי והצוות המקצועי שוקלים לצרף מגן שמאלי, כששון גולדברג ודניאל בורחל על הפרק, וגם צירוף חלוץ נשקל. (שלמה וייס)

12:30: סאן מנחם סיכם במכבי חיפה

המגן סאן מנחם מהפועל רמת השרון סיכם במכבי חיפה, וישמש מגן מחליף. מנחם (21) רשם שבע הופעות בליגת העל ותפס מקום של קבע בעונה החולפת בלאומית. מנחם כבר סיכם הקיץ בהפועל תל אביב, אך זו לא הגיעה להסדר מול רמת השרון. מנחם אמר לאתר הרשמי: "החלום שלי להגיע למכבי חיפה התגשם. היו לי הצעות מקבוצות נוספות אך בחרתי במועדון הגדול בישראל, עם הקהל הכי טוב בישראל ועם התנאים הכי טובים להצליח".

10:00: בית"ר ירושלים סוגרת את הסגל לאירופה

בית"ר ירושלים צריכה לסגור את הסגל לסיבוב הראשון במוקדמות הליגה האירופית עד מחר (שני), ובמועדון עושים נסיונות אחרונים לצרף שחקני רכש. הבלם ניסו קפילוטו, ששיחק בקבוצה בעבר, מועמד לחזור, ועשוי להצטרף בכפוף לגישור על הפערים הכספיים בין בית"ר לסנט גאלן השוויצרית. החל מיום שלישי ועד יום רביעי הבא, בית"ר תוכל לרשום שחקן אחד נוסף, ואם קפילוטו יסכם בהמשך השבוע הוא יהיה החריג. בבית"ר ויתרו על האפשרות לצרף זר לסיבוב הראשון, שיוגרל מחר, ומי שיצטרף יהיה רלוונטי רק לסיבוב השני, אם השחקנים של סלובודן דראפיץ' יעפילו אליו. (אופיר סער)

9:00: מואנס דאבור קרוב לסיכום בטורקיה

נשיא אסקישהירספור הטורקית, שסיימה במקום ה-11 בעונה החולפת, טוען כי מואנס דאבור קרוב מאוד לקבוצתו. "התקדמנו מאוד בכל מה שקשור להעברתו לטורקיה", אמר הנשיא, מסוט הושקאן, "עוד מצפה לנו עבודה בנושא וזה עדיין לא סגור, ולכן אני מבקש מהאוהדים שלנו להתאזר בסבלנות". בסביבתו של חלוץ גראסהופרס אישרו את המגעים, אך החלוץ מועמד גם למספר קבוצות בגרמניה, וגם מכבי תל אביב, קבוצתו הקודמת, מעוניינת בו. (רענן ברנובסקי)

7:30: מכבי חיפה פותחת את אימוני טרום העונה

אחרי שבע שנים, רוני לוי חוזר היום ללבוש ירוק. עוד לפני אימון הפתיחה הרשמי, מכבי חיפה תחל אחר הצהריים את אימוני טרום העונה, ללא שחקני הנבחרות ולדימיר סטויקוביץ' ואוראל דגני, ואייל משומר ואברהם פאס שלא מחזיקים בחוזה לעונה הבאה. שובל גוזלן יגיע לאימון, אך צפוי לשוב להפועל רעננה. (איציק יצחקי)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully