וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה: התקציב יקטן ל-11.4 מיליון, בלם צרפתי מועמד

22.6.2015 / 8:15

דווקא לאחר שסיימה בפלייאוף העליון, הקבוצה תקזז את התקציב מ-14 מיליון ש"ח. קסאבייה תומא, שחקן לבדיאקוס, עשוי להצטרף. בפתח תקוה טענו: "טביב רצה את אלו ופסר בחינם. אין סיכוי"

רן בן שמעון מאמן מכבי פתח תקוה. יוסי ציפקיס
תקציב קרוב למינימום לליגת העל. בן שמעון/יוסי ציפקיס

מכבי פתח תקוה, שסיימה את העונה החולפת במקום השישי בליגת העל, מתכננת להקטין את התקציב שלה לקראת העונה הבאה, מ-14 מיליון שקלים ל-11.4, קרוב לתקציב המינימום בליגת העל.

הקבוצה ממלאבס שחררה מאז סיום העונה לא פחות מ-14 שחקנים. בעונה שעברה, למרות התקציב הנמוך יחסית, הקבוצה הגיע לפלייאוף העליון ונלחמה על כרטיס לאירופה, אולם כעת נראה כי המשימה שלה תהיה קשה יותר, במיוחד לאור העובדה ששכרם של חלק מהצעירים ששיחקו בעונה הקודמת, כמו דור אלו, חגי גולדנברג ואיתמר ניצן, שקרית שמונה מימנה חלק מחוזהו, עלה.

נאור פסר מכבי פתח תקוה. יותם רונן
בית"ר מתעניינת. פסר/יותם רונן

פתח תקוה החתימה עד כה שלושה זרים. היא מימשה את האופציה על ג'ו מונונגה והביאה את מינדאוגאס פאנקה ואת תומאש יירסאק. כפי שדיווחנו אתמול, פחות מחודש לאחר החתימה, במועדון שוקלים לשחרר את הקשר הצ'כי ולהביא במקומו שחקן בתפקיד אחר לקישור.

ללא קשר להחלטה לגבי יירסאק, רן בן שמעון, ייטב לוזון ועומר גולן מחפשים בלם וחלוץ זרים. אחד השמות שעלה הוא של הבלם הצרפתי של לבדיאקוס היוונית, קסאבייה תומא (29). בעונה החולפת פתח תומאס ב-28 משחקים בליגה היוונית, כבש שלושה שערים וספג חמישה כרטיסים צהובים. הקבוצה ירדה ליגה.

מבחינת הרכש הישראלי, במועדון ממשיכים לנהל מגעים עם שלומי חנוכה מהפועל עפולה ורוצים לצרף עד שלושה שחקנים ישראלים בסך הכל, בנוסף לניצול מכסת הזרים. ישראל זגורי מועמד, אך לא ברור אם למועדון יהיה תקציב להחתימו.

בפתח תקוה אישרו את הידיעה מסוף השבוע, לפיה אלי טביב התעניין בדור אלו ונאור פסר. "הוא רצה אותם בחינם, אבל אין סיכוי. לא נשחרר, אפילו בסכומים נמוכים, שחקני בית שיתחרו על מקום בהרכב. אם טביב רציני, הוא צריך להוציא כסף, הרבה כסף, כדי שיעברו לבית"ר ירושלים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully