וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קסימפאשה הציעה 1.1 מיליון יורו על טואטחה, מכבי חיפה סירבה

22.6.2015 / 8:00

המגן בדרך לליגה הטורקית? הירוקים דורשים הצעה גבוהה יותר, קרוב לשני מיליון יורו ובינתיים, טואטחה ממשיך כרגיל. מוחמד כליבאת יתייצב לאימונים. וגם: הסיבה לפיצוץ עסקת דניאל בורחל

שחקן מכבי חיפה, טאלב טואטחה. ברני ארדוב
לא עוזב כל כך מהר. טואטחה/ברני ארדוב

לאחר מספר שבועות של גישושים מצד קסימפאשה, מכבי חיפה קיבלה הצעה עבור המגן טאלב טואטחה. בסוף השבוע נוצר קשר בין הנהלת הקבוצה הטורקית העשירה לבין הנהלת חיפה וההצעה עומדת על 1.1 מיליון יורו.

אלא שבחיפה סירבו והודיעו כי טואטחה, שחגג אתמול יום הולדת 23, ישוחרר תמורת סכום שנע סביב שני מיליון יורו. קסימפאשה, שעל ההתעניינות שלה במגן פורסם בוואלה ספורט, ניסתה לפתות את חיפה באמצעות אחוזים ממכירה עתידית על השחקן, אך בשלב זה פרקליט המועדון, עו"ד אודי שוכטוביץ', הודיע מטעם חיפה כי השחקן לא משוחרר.

"אם טאלב הולך, נצטרך להביא שחקן ברמה הכי גבוהה שיש. זה יעלה לא מעט כסף. לא נתפשר על הסכומים", אמרו אתמול (ראשון) בחיפה. יחד עם זאת, נראה כי אם הטורקים ישפרו את ההצעה והיא תעמוד על יותר מ-1.5 מיליון יורו, חיפה תשחרר את השחקן, שבינתיים מתאמן כרגיל ומוערך מאוד על ידי רוני לוי.

רוני לוי מאמן מכבי נתניה. יוסי ציפקיס
יביא מגן נוסף אם טואטחה ישוחרר/יוסי ציפקיס

אלעד גבאי, רובן ראיוס ושמעון אבוחצירה הגיעו לאימון אתמול וייתכן שהיום יצטרף אליהם גם מוחמד כליבאת, שנמצא תחת חוזה. כליבאת מתכוון להתייצב לאימונים בקרוב, אולי כבר היום כאמור, מתוך הבנה שעסקת העברתו לסכנין תמורת אברהם פאס עלולה שלא לצאת אל הפועל. כל הארבעה הנ"ל לא יישארו בחיפה, אולם בקבוצה יאפשרו לאמן להמשיך באימונים. "רוני מכבד אותם מאוד וביקש לתת להם יחס כמו לכל שחקן אחר", אמרו בחיפה. אגב, בחלק מהתמונות ששלחה הקבוצה לתקשורת אתמול, הופיעו כמה מאותם שחקנים, זאת על פי בקשה של המאמן. גם אייל משומר צפוי להגיע לאימון היום או לכל המאוחר מחר.

כפי שכבר פרסמנו בשבוע שעבר, לוי מתכוון לצרף לצוות שלו עוזר מאמן וסקאוט. המאמן גם מחפש אחר בלם וחלוץ, אולם כרגע טרם מתקיים משא ומתן עם שחקן כלשהו. אחרי שבחרו לסגור לתקשורת את אימון הבכורה שנערך אתמול, בחיפה יכנסו מסיבת עיתונאים בהשתתפות לוי ונשיא המועדון יעקב שחר. האירוע יתקיים ככל הנראה בעוד כשבועיים ואז גם ייערך אימון בנוכחות האוהדים.

עוד באותו נושא

רוני לוי: "קבוצה שמפסידה 14 משחקים, חשוב שתבדוק למה"

לכתבה המלאה
מוחמד כליבאת שחקן מכבי חיפה. טל לוי
יגיע לאימונים בקרוב. כליבאת/טל לוי

המגן סאן מנחם, שסיכם אתמול את תנאיו בחיפה, יהיה המגן המחליף וגם אם טואטחה יעזוב, הקבוצה תביא מגן בכיר אחר במקומו. ביום שבת הודיעה הפועל עכו למכבי חיפה כי היא דורשת פיצוי עבור דניאל בורחל לאחר שמימשה את האופציה עליו. בחיפה התפלאו לשמוע על העניין הזה והשיבו כי מבחינתם העסקה מבוטלת. באותו שלב הוצע לקבוצה מנחם, לוי בירר לגביו פרטים והבין כי מדובר בשחקן עם פוטנציאל, שיוכל להשתלב כמגן מחליף. "אין ספק שבורחל שחקן בשל יותר, אבל העסקה לא הסתדרה ולקחנו שחקן צעיר שישתלב בהדרגה", אמרו במועדון.

הידיעה אתמול אודות הקיטון הצפוי בתקציב עוררה עניין בקרב חלק מהאוהדים, שלא אוהב את המדיניות החדשה. בחיפה הדגישו אתמול כי תקציב שכר השחקנים אמנם יקטן, אך רמת הסגל תהיה גבוהה יותר. המועדון פיצה שחקנים ששוחררו בעבר והשלים שכר לשחקנים שהושאלו לקבוצות אחרות, מה שלא צפוי לקרות העונה בשל העובדה שאלו יוכלו לשחק נגד מכבי חיפה בשל "חוק המושאלים" החדש.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully