וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי: "קבוצה שמפסידה 14 משחקים, חשוב שתבדוק למה"

21.6.2015 / 18:15

מכבי חיפה ערכה אימון בכורה, עם שחקני הרכש ניקולה דרינצ'יץ' וסאן מנחם. המאמן הבטיח: "בוחרים שחקנים בפינצטה, יהיה סגל מצוין". באסיפה אמר לשחקניו: "נתקן את מה שהיה, רוצה ווינרים"

צפו בראיון, באדיבות האתר הרשמי של מכבי חיפה

עידן רוני לוי במכבי חיפה החל היום (ראשון) רשמית, כשהקבוצה ערכה את האימון הראשון שלה תחת שרביטו במתחם האימונים בכפר גלים. ניקולה דרינצ'יץ' והרכש הטרי סאן מנחם היו הפנים החדשות. מי שלא הגיעו לאימון היו אייל משומר, שקרוב לסיכום תנאיו בקבוצה ונעדר ללא קשר לעובדה שלא חתם על חוזה, ואברהם פאס שעדיין לא סיכם את תנאיו. אוראל דגני וולדימיר סטויקוביץ' צפויים להצטרף ביום ראשון לאימונים, כך שחיפה לא תערוך השבוע בכל מקרה את האימון הרשמי הראשון שלה בהשתתפות האוהדים וכלי התקשורת. לוי יערוך בעוד כשבועיים, ואולי יותר, מסיבת עיתונאים ראשונה, ובינתיים היום הוא התייחס באתר הרשמי לתחילת עבודתו במכבי חיפה.

מוחמד כליבאת מתכוון להגיע מחר לכפר גלים ולהתאמן עם הקבוצה, זאת למרות שהוא אינו חלק מהסגל שזומן על ידי רוני לוי. גם אייל משומר עשוי להגיע. מי שלא יגיע הוא כמובן גוסטבו בוקולי, שיודיע על פרישה בקרוב. במועדון ממשיכים לעבוד על חיזוק. רוני לוי רוצה להחתים בלם וחלוץ זרים, ורק במקרה שפאס לא יישאר יצטרף גם קשר. המאמן ינפה בימים הקרובים מספר שחקנים מהסגל שלו, כשבין היתר עשוי שובל גוזלן לעשות את הדרך להפועל רעננה.

סאן מנחם שחקן מכבי חיפה (מימין) עם עטאא ג'אבר. מכבי חיפה, אתר רשמי
הכירו: סאן מנחם/אתר רשמי, מכבי חיפה

לפני האימון אמר רוני לוי לאתר הרשמי של מכבי חיפה: "אני מאוד שמח לחזור לקבוצה שעשיתי בה את מרבית שנותיי כשחקן והקבוצה בה התחלתי את דרכי כמאמן, ויחד הגענו להישגים גדולים. אני מודה לנשיא המועדון יעקב שחר על האמון ובטוח בעצמי וביכולות שלי להצדיק את האמון הזה. יש הרבה אנרגיה חיובית והרבה רצון להשקיע ולעבוד כדי להחזיר את הקבוצה למקומה הטבעי".

על הסגל אמר: "למעשה אנחנו מתחילים קצת מוקדם, חשוב לי להכיר את השחקנים ולהיכנס יחד איתם לדרך שבה אני מאמין ולסגנון העבודה שלי. הדברים האלה לוקחים זמן וככל שנתחיל מוקדם יותר כך החיבור יהיה טוב יותר. חשוב להבין שאנחנו עדיין בשלבים של בניית הסגל. אנו עושים עבודה מאומצת, ממש בפינצטה, על מנת לבחור את השחקנים הנכונים שיכולים לשדרג את מכבי חיפה. וזה לא דבר פשוט. יש על הפרק הרבה מועמדים, ולטעמנו לא כל אחד מהם מתאים למכבי חיפה. יש כאן שחקנים טובים, יש מושאלים שחוזרים ויחד עם אלו שנצרף יהיה לנו סגל מצוין".

עוד באותו נושא

סאן מנחם מצטרף למכבי חיפה

לכתבה המלאה
רוני לוי מאמן מכבי חיפה עם עוזרו רונן גבאי. מכבי חיפה, אתר רשמי
הבטחה לאוהדים. רוני לוי עם עוזרו רונן גבאי/אתר רשמי, מכבי חיפה

באסיפה הראשונה עם השחקנים אמר המאמן: "אחרי שנים שהייתי במועדון אני שמח לחזור, יש למכבי חיפה משמעות גדולה עבורי. זה המועדון הגדול בישראל ב-30 השנים האחרונות והמשמעותי ביותר בכדורגל הישראלי, ואת המסר הזה אני רוצה להעביר לכם. יש פה שחקנים מצוינים שלא צריך ללמד אותם כדורגל. יש לי כללים ברורים ואתם תלמדו אותם במשך הזמן. בקדנציה הראשונה שלי כמאמן היו לנו 7-8 שחקנים בנבחרות השונות, אנחנו צריכים לשאוף להגיע לכמויות האלו בעתיד, מכבי חיפה צריכה להיות חזקה".

לסיום אמר לוי: "חשוב לי שהשחקנים יהיו ווינרים, מקצוענים ויגיעו עם אנרגיה טובה לכל אימון ולכל משחק. לא אתעכב על העבר, אבל קבוצה שמפסידה 14 משחקים ולא זוכה בגביע המדינה ובגביע הטוטו חשוב שתבדוק למה, ואנחנו נתקן. ההכנה לליגה היא בסיס טוב לעונה טובה ולכן אנחנו מתחילים מוקדם".

צפו באימון של שחקני מכבי חיפה (באדיבות מכבי חיפה TV)

ניקולה דרינצ'יץ' שחקן מכבי חיפה. מכבי חיפה, אתר רשמי
הרכש הראשון. ניקולה דרינצ'יץ'/אתר רשמי, מכבי חיפה
אלירן עטר שחקן מכבי חיפה. מכבי חיפה, אתר רשמי
פותח לראשונה עונה בירוק. אלירן עטר/אתר רשמי, מכבי חיפה
רובן ראיוס שחקן מכבי חיפה עם שי ליום הולדתו. מכבי חיפה, אתר רשמי
קיבל שי ליום ההולדת. רובן ראיוס/אתר רשמי, מכבי חיפה
שחקני מכבי חיפה באימון. מכבי חיפה, אתר רשמי
שחקני מכבי חיפה באימון/אתר רשמי, מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully