וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל: ערן זהבי עשוי לפתוח כחלוץ מטרה מול נבחרת בוסניה

מהפך בתכניות של אלי גוטמן לפני המשחק הגורלי? המאמן הלאומי עשוי להעדיף את כוכב מכבי תל אביב בעמדה בה שיחק רוב העונה. במקרה כזה, ככל הנראה יפתחו בכנפיים בן שהר וטל בן חיים

צילום וידאו: יניב טוכמן, עריכת וידאו: מתן חדד

נבחרת ישראל ערכה הבוקר (שלישי) אימון נוסף באוסטריה, כחלק מההכנות למשחק נגד בוסניה במוקדמות יורו 2016. המשחק במסגרת בית ב' יתקיים ביום שישי בערב (21:45) בעיר זניצה. תיקו יבטיח לישראל כמעט בצורה סופית מקום בין שלוש הראשונות בבית.

ערן זהבי עשוי לפתוח במשחק הגורלי כחלוץ המטרה. המאמן אלי גוטמן שוקל להציב את הכוכב של מכבי תל אביב בעמדה בה שיחק את מרבית המשחקים העונה בשורות האלופה. באימון אתמול עוד תופקד זהבי כקשר התקפי מצד ימין, אבל הנבחרת לא נראתה טוב וגוטמן עשוי להעדיף בסופו של דבר את כוכב מכבי תל אביב כחלוץ כאשר בכנפיים ישחקו ככל הנראה בן שהר וטל בן חיים.

אימון הערב של הנבחרת היה סגור לתקשורת, וגוטמן המשיך לתרגל בו מספר מערכים. אחד השחקנים אמר היום: "ככל שהימים עוברים ואנחנו מתקרבים למשחק, אנחנו נכנסים לכוננות גבוהה יותר והתחושות הן שיוצאים למשחק מאוד קריטי עבור הכדורגל הישראלי. ברור שכבר נמאס לכולם לשמוע הבטחות ואמירות שלנו אחרי שאכזבנו לא מעט, אבל הפעם באמת רוצים לבוא ולעשות משהו גדול כי אף אחד לא נותן לנו סיכוי בבוסניה, כשהם רוצים לנקום בנו ואנחנו נראינו כל כך רע במשחקים מול בלגיה ו-ויילס".

ערן זהבי נשאל מוקדם יותר היום על האימון אתמול, שהיה מעט עצבני: "זה היה אימון נורמלי. כמו כל אימון יש אמוציות ויש דברים יותר טובים ופחות טובים. בכל נבחרת יש אימונים פתוחים וסגורים, לא כל דבר התקשורת צריכה לראות, אנחנו צריכים את השקט שלנו. המשחק יהיה מאוד קשה, משחק שונה לחלוטין מהמשחק הקודם. הם ירצו לכפר על התוצאה הקודמת ואנחנו ננסה להביא תוצאה טובה ולחזור עם נקודות. אני אעשה כל מה שהמאמן מבקש, יש משימות טקטיות. אני לא יודע אם זה סגור שאני אשחק בצד ימין, אבל נוח לי בכל תפקיד".

זהבי נשאל על כך שהאצטדין בזניצה מזכיר את בלומפילד: "בבלומפילד אני עם הקהל שלי ופה הוא תומך ביריבה, אבל זה לא צריך להעסיק אותנו, אנחנו צריכים להתנתק מהקהל, לשחק בלי לחץ. אם זה כמו בלומפילד, רק בדרבי במשחק חוץ? אז אני מקווה שגם ביום שישי זה יגמר כמו בדרבי".

שחקני נבחרת ישראל שרן ייני, ניר ביטון, ביברס נאתכו, מאור בוזגלו, אוראל דגני, ערן זהבי, מאמן הכושר רון ציבלין. יניב טוכמן, מערכת וואלה!
"אני אעשה כל מה שהמאמן מבקש, יש משימות טקטיות". זהבי/מערכת וואלה!, יניב טוכמן

בבוקר תרגל המאמן הרכב שממנו אפשר ללמוד על התלבטות אחת בהתקפה. עוד לפני היציאה לבוסניה המאמן התלבט בין טל בן חיים לבן שהר, אך למשוואה הזאת נכנס גם עומר דמארי. השניים הראשונים תורגלו, אך שניים מהשלושה יפתחו בסופו של דבר. טל בן חיים ורמי גרשון יהיו הבלמים, כשעומרי בן הרוש ואוראל דגני תורגלו באגפים. ניר ביטון, ביברס נאתכו ושרן ייני יעלו בקישור המעובה, כשעדיין לא ברור האם ייני יהיה השחקן האחורי ביותר, או שמא ביטון, שתורגל כשחקן האחורי עד כה, יעשה את התפקיד. בהתקפה תורגלו בן חיים ושהר.

אליניב ברדה הוסיף: "אנחנו לא מתעסקים בכלל בשאלה אם היה צריך מחנה אימון או לא לפני המשחק, זה משהו שהמאמן קבע וזה מה שאנחנו עושים. המשחק הפעם יהיה שונה. בוסניה נבחרת טובה ומבחינתה זה משחק של להיות או לחדול. הם צריכים להשיג בו תוצאה, אבל גם אנחנו רוצים להשיג תוצאה טובה אחרי שני הפסדי בית".

עדכון ראשון: 13:15

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אימון נבחרת ישראל בבוסניה. יניב טוכמן, מערכת וואלה! NEWS
אימון נבחרת ישראל בבוסניה/מערכת וואלה! NEWS, יניב טוכמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully