וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בגולדן סטייט אמרו לי שהקאבס מסדרים תרגיל, ולברון עושה מה שהוא רוצה"

נועם אשל, שליחנו לאוקלנד

7.6.2015 / 13:30

את הקשיים של דיוויד בלאט ("עם התוצאות שלנו קשה להתווכח"), אחרי משחק 1 מתאר כתב בקליבלנד: "משחק מעודד שהפך לאסון". אבל זה עוד כלום לעומת הצרות עם לברון, ש"עדיין נמשכות" אפילו בגמר. שליחנו לאוקלנד מדווח מגמר ה-NBA

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

קליבלנד תעלה הלילה (בין ראשון לשני) למשחק מספר 2 בגמר ה-NBA, שייערך גם הוא באוקלנד (3:00, ערוץ הספורט), ולקראת הקרב הגורלי שוחחנו עם כמה מהעיתונאים שליוו את דיוויד בלאט מקרוב לאורך העונה, ושמענו על הקשיים של המאמן הישראלי של הקאבלירס.

"לבלאט הייתה שנה קשה", אמר לנו כריס היינס מה-"קליבלנד פליין דילר". "הוא הגיע לכאן ואני חושב שהוא רצה הערכה מיידית, אבל האנשים כאן בארצות הברית לא התכוונו לתת לו את זה. הוא דיבר על מספר המשחקים שבהם ניצח לאורך הקריירה, אבל אנשים אמרו 'היי, סליחה, המשחקים האלו לא היו ב-NBA. אתה צריך להרוויח את הכבוד שנעניק לך".

ג'ייסון לויד מה-"אקרון ביקון ג'ורנל" הוסיף: "יש הרבה אנשים בליגה שהיו קשים איתו השנה. הרבה מהמאמנים האחרים דיברו עליו קצת מאחורי הגב. דיברתי איתו על זה בשבוע שעבר והוא אמר שהוא חושב שזה היה בגלל שהוא בא מרקע כל כך שונה ואנשים פשוט לא רגילים למסלול שעבר בדרך לכאן, כי זה משהו שלא נעשה בעבר".

על יחסיו של בלאט עם לברון ג'יימס סיפר לויד: "לברון לא באמת קיבל אותו בברכה בהתחלה. לברון היה קשה איתו. הדרך שבה אני אוהב לתאר את זה היא שהוא חתך אותו מיליון חתכים קטנטנים. אלו היו דברים קטנים - עקיצות קטנות, חוסר הקשבה לדברים של דייויד, אפילו במשחק 1 של הגמר כאן דיברתי עם אחד מאנשי הצוות של הווריירס שאמר שכולם כבר מכירים את כולם בשלב הזה של העונה, כך שכשהקאבס מכריזים על תרגיל, הווריירס מסדרים את ההגנה בהתאם, ואז לברון עשה מה שהוא רצה. הווריירס לא היו ממציאים דבר כזה, כך שהרבה מהמתיתות הזאת עדיין עומדת בעינה. זו לא בהכרח האשמה נגד דיוויד. לברון פשוט מתנהג כמו לברון, הוא עשה זאת להרבה מהמאמנים שלו. אלו יחסים קשים, וכשהכוכב שלך רוצה לעשות כרצונו לא קל להתמודד עם כך, וזה מה שדיוויד גילה השנה. כשלברון מגיע לדבר עם הספסל, הוא אוהב לדבר עם טיירון לו, עוזר המאמן, ואלו הקרבות המתישים שדיוויד עסק בהם לאורך העונה".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully